Külső területek - Arthenior közelében
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Arthenior főtere (új)
Szántóföldek (új)
Arthenior közelébenSzarvasliget (új)
Ingoványos vidék (új)
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.78 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 75 (1481. - 1500. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

1500. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-23 10:45:15
 ÚJ
>Anasheran Dormei avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//

*Feszülnek az idegek, az íjaké is, meg az övé is. Ez tipikusan az a helyzet, amikor a világ teljesen lelassul, amikor a hangok tompán, torzan jutnak el hozzá, és amikor nem lát mást, csak az ellenfelét, az ő fegyverét, és a felé süvítő nyílvesszőt. Így hát fogalma sincs, társai hol tartanak a maguk küzdelmeivel, hogy a törpének sikerült fedezéket találnia, és még visszakiáltania is maradt ideje, hogy az orkot eltalálták, de szerencsére leteríteni nem tudták, hogy a hóhajú miképp áll a pajzsos fickóval.
Csak annyit tud, hogy két vessző repül, egy felőle, egy felé, és hogy mind a kettő talál.
Ez számára csak félig jó hír, hiszen bár most sem vétette el a lövést, az ő szerencséje most van kifogyóban. Egy fájdalmas grimasz jelzi, ahogy a fémhegy átüti a bőrvértet és hasfalába fúródik.*
- Hogy nem pusztulna meg... *Morogja a fintor kiegészítéseként, a fájdalom keltette frusztrációt így vezetve le, miközben megragadja a vesszőt és egy erős mozdulattal megpróbálja kirántani (ami alighanem újabb szitkokat fog szülni). Mivel az említett állapot még nem következett be a rablónál, kénytelen még egyszer lőni. Nem önti el a fejét a vörös köd, de azért valami pirosas kis hártya rátelepedik, vicsorogva kap elő még egy vesszőt, feszíti meg az íjat, és lő megint az ellenséges íjászra. A mozdulatsor most már persze lassabb, és fájdalmasabb, de még mindig jobban járt, mint akit ő talált el, neki a vállában van a lövedék. Remélhetőleg ennyi már elég lesz a támadónak, hogy feldobja a talpát, vagy legalábbis teljesen biztosan harcképtelen legyen, ugyanis neki már szüksége van egy kis szusszanásnyi időre. Amint ez megadatik neki, hátát a kocsinak veti, és balját a hasán lévő sérülésre helyezi. Nem súlyos, hála az égnek, de fájni azért ez már fáj.*


1499. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-22 23:09:59
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

//A Karaván//

*Grubek ahogy megindul még meghallja a lány hangját. Miközben a fedezékben van hangosan röhögve odaszól neki.*
-Semmi baj kislány nem kell félni. Grubeket ennél keményebb fából faragták.
*Viszont a sebet látva vág egy fintort.*
~Fene abba a kovácsba de, jó munkát végzett. Legközelebb is hozzá megyek majd veszekedni vagyis, mármint vásárolni.~
*Míg ezt végiggondolta addig szusszant egyet úgyhogy felbődül és megindul a hóhajú társa ellenfele felé.*
-Rettegj kutya! A nagy Grubek-kel állsz szemben és ezek lesznek az utolsó szavak amiket halassz ebben az életben.


1498. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-22 22:25:53
 ÚJ
>Mordokhai Elladur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 225
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//

*Sikerül is, meg nem is, amit eltervezett. A pajzsos anyaszomorító elkönyvelhet magának egy félsikert, Mordokhai azonban igencsak hamar talpra áll és megindítja a pofonegyszerű, mégis kifejezetten veszélyes mozdulatsort.
A penge megtalálja, amit keresett, ennek ellenére a vándor átkozza magát, hogy megfeledkezett ellenfelének bőrvértjéről. A dühös arckifejezést látva azonban kénytelen elvigyorodni. Ellenfele kapott az oldalába egy egész szép súllyal rendelkező sebet, s a vándor eddig is gyorsabbnak bizonyult. Mindezek ellenére nem bízza el magát, a dühös ellenféllel nagyon óvatosan kell táncolni. Egy aprócska hiba az életébe kerülhet. Ennek fényében lép hátra kettőt, amikor a bandita megindítja a döfést. A karddal való védekezést jelen esetben nem kockáztatná, nem akar test-test elleni küzdelembe kerülni, hiszen a gazemberen látszik, hogy izmosabb a Hóhajúnál.
Amennyiben sikerült elég gyorsan elhátrálnia a támadás elől, vár és figyel, hogy mivel próbálkozik most a másik. Ugyan minden kardforgató mestere arra tanította, hogy védekezéssel nem lehet nyerni, most félig meddig semmibe veszi ezt a tanácsot. Majd megpróbálja kihasználni ellenfele hibáit.
Amint az megindítja a pajzsot, reflexből szökken hátra a vándor, közben azért a biztonság kedvéért még megereszt egy csapást, ami hogyha ütközik ellenfele kardjával, akkor azt felfelé fogja terelni. A következő pillanatban pedig már lendül előre, mert meglátja a kínálkozó lehetőséget arra, hogy lezárja ezt a párbajt. Minden - jelenleg tartalékon lévő - gyorsaságát és erejét beleadja a döfésbe, mellyel ellenfelének felsőtestét vette célba.*


1497. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-22 22:01:21
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 253
OOC üzenetek: 134

Játékstílus: Szelíd

// A Karaván //

// Anasheran //

* A lány úgy dönt a sajátját veszi célba s a többieket figyelmezteti, nem láthatja ugyan mivel a célzással van elfoglalva de a törpe fedezéket talált, az orkról ez kevésbé mondható el. Meglódul a két lövedék, az egyik a törpöt elkerüli míg a másik az Ork combjába fúródik. Dühödten üvölt fel és vág oda reflexből egyet a támadónak aki erre nyekken is a földön, majd hamar megfordul vérben forgó szemekkel, hogy meglássa a két íjászt aki célba vette őket. A szekér ahol Grubek is meghúzta magát közel van így oda vonul fedezékbe. Persze ebből a lány nem sokat lát ellenben ami számára fontos:
Feszülnek az íjak, fókuszálnak az íriszek. Szinte egyszerre engedi el a két íjász a lövedéket. Süvít a levegőben a két vessző és egymás mellett zúgnak el centikre. Anasheran ismét talált a fickó jobb válla fogta meg a nyilat. De a lány sem ússza meg ingyen,
a támadó is célt talál. A hasfal jobb alsó része, fontos szervet nem ér a találat így ez sem számít komoly sebnek. De azért egy kis pihenés meg némi ápolás nem fog ártani neki. Minden esetre a lány már így is szépen teljesített, eddig 3 támadót kilőtt. Maradt még 2 akit az ork és két másik hordár is igyekszik becserkészni. Segíthet a lány nekik kis szusszanás után, vagy ott van a fehér hajú társuk, aki épp egy pajzsossal harcol. Grubek pedig épp neki ront hátulról. Bárhogy is dönt, ez a sérülés már befolyásolhatja pontosságát rövid távon.

// Grubek //

* A törpe úr eléri a fedezéket nyújtó szekér hátulját s megnézheti sebét. A vessző nem fúródott mélyre, bőrvértje valamennyire megvédte. Ellenben a bal vállat nem jó érzés sokat mozgatni, némi ellátás nem árt majd. De hát a Törpe uraság jól bírja, ebcsont beforr. Tehát Grubek úgy dönt nekiveti magát a pajzsos kardos fickónak akivel Mordokhai küzd éppen. Kis szusszanás után indulhat is a törpe.

// Mordokhai //

* A férfi vetné magát le a földre hogy a könyökös taszítást elkerülje így nem teljes a siker csupán félig meddig találja el a pajzsos bandita, egy gyors bukfenc előre és már talpon is lehet Mordokhai. Így is lesz aztán lódul is meg egy újabb támadással. Fejre céloz mire a másik reflexből emeli a pajzsot hogy majd amazt hárítsa így az oldala üresen marad és annyira nem gyors, hogy a hóhajú cselét elhárítsa. Így a penge a fickó oldalába vág s ha nem lenne rajta a bőrpáncélja akkor bizony még mélyebbre vágnak a húsba, a sérülés így is kellően szépnek bizonyul. Reflexből össze is húzza magát a pajzsos kézzel odakapva így az az oldala most a pajzsnak hála teljesen védett. Kezdet fájdalmas arca hirtelen vált dühödt re és Mord felé indít egy egyenes döféssel. Hátha a lendülettől majd nem tud kitérni a vándor. Ha sikerül ha nem, lép egy lépést hátra, hogy tartson egy szusszanásnyi távolságot. A vágás nem esett jól neki, ez után majd jobban figyel.
Vesz pár mély lélegzetet majd megindul a vándor felé. Két hosszú lépés és lendül a pajzs felfelé előre amazt pedig rögtön követi a kard éles pengéje, szúrni fog, egyenesen előre, valahol felsőtest magasságban. A pajzs az elterelés, meglátjuk beválik e. Ha igen akkor kirántja a kardot és a pajzzsal megint taszít egyet a hóhajún, ha nem akkor igyekszik hamar zárni újra a védelmét és maga elé rántani a kerek pajzsot, persze ez esetben Mordnak igen nagy esélye van, hogy eltalálja, hiszen a támadás miatt a pajzsa nem védi testét, szemből és oldalról védtelen ezzel (sikertelenség esetén) esélyt ad a vándornak egy tiszta támadásra. *


1496. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-22 11:40:51
 ÚJ
>Anasheran Dormei avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//

*Bizony van hova kapkodnia a fejét, hiszen bár a lövedékeket remekül elkerüli, látja, hogy helyzet van kialakulóban. Ketten a főnöküket és a törpét veszik célba, míg valaki éppen az ő szívére pályázik, csak nem épp romantikus módon. Nem vacillálhat sokáig, döntenie kell, és csak annyi ideje van rá, míg újabb nyilat helyez az idegre. Az a néhány röpke pillanat, amíg a gyors és gyakorlott mozdulatot megteszi, szinte óráknak tűnik. Máris fordul támadója felé, őt célozza, miközben elkiáltja magát.*
- Törp, ork, fedezékbe! *Nem mintha olyan könnyű lenne ez egy csata közepében, de valamiképp muszáj figyelmeztetnie őket, miközben ő versenyt lő saját támadójával, vajon, ki a gyorsabb és pontosabb lövő.*


1495. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-21 22:42:16
 ÚJ
>Mordokhai Elladur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 225
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//

*A Hóhajú útnak indítja a döfést, de különösebb eredményt nem várt. Az igazi gyorsaságát még tartogatja, egyelőre igyekszik kipuhatolni ellenfelét.
Meg is lepte volna, ha eltalálja ellenfelét, jelenleg azonban nincs túlságosan ideje ilyesmin gondolkodni, ellenfele ugyanis folytatja a hárítással elkezdett mozdulatsort és megkísérli hátba könyökölni.*
~Ügyes.~
*Ennyi villan át az agyán, a következő pillanatban pedig a földre veti magát, hátha így eltudja kerülni a hátba lökést. Amennyiben nem sikerül, igyekszik minél távolabb gurulni, ellenfelétől, aztán felállni, majd miután elég közel került elindít egy szintén elég gyorsnak mondható, fejre mért csapást, ám mielőtt még célt érhetne vagy az ellenfél pajzsával háríthatná a támadást, villámgyorsan megváltoztatja a penge útját, ezúttal azonban a vágás a delikvens oldalára irányul.
Ha nem sikerül elkerülnie a hátba könyökölést, akkor nincs mit tenni, arccal érkezik a földnek, most azonban nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy törődjön a fájdalommal, a hátára fordul és baljában tartott kését megkísérli az ellenfél vádlijába döfni. Ha nem sikerül, akkor odébb gurul és feltápászkodik, majd hagyja a gazembert támadni, kíváncsi a tudományára, ha viszont a penge belehatol a húsába, akkor nyomban ki is rántja belőle, majd feláll és elindít egy fejre mért vágást...*


1494. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-21 13:27:30
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

//A Karaván//

*Grubek hihetetlen csele bevált. A törp épp segítségére sietne a megbízónak mikor megérzi és meg is látja, hogy lőnek. Ekkor fogja fel, hogy mégis mekkora veszélyben van. Nekilódul a hozzá közel lévő kocsi mögé, hogy fedezékben legyen. Közben ordít.*
-Ragnald, vigyázz íjjászok.
*Szinte hihetetlen, hogy ilyen röviden meg tudta fogalmazni. Ha sikerrel a kocsi mögé kerül akkor megnézi a sérülését. Abban az esetben, ha nem súlyos akkor nekiront annak aki a magas ősz hajú társával küzd. Ezt természetesen ordítva teszi. Ha súlyos a sérülés akkor még marad ott.*


1493. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-21 10:08:22
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 253
OOC üzenetek: 134

Játékstílus: Szelíd

//A Karaván//

// Grubek //

* A törpe úr egész taktikusnak bizonyul. Ahogy a fickó hátralép az előző támadás elől már lendül is karja, hogy ismét fejbe tudja vágni a törpöt. De mivel Grubek védekezni emelte a szerezett fegyvert így a csapás megakad, erőteljes ütődést érez ahogy a két fegyver összecsap, némi szitkozódás kíséretében amit a támadó hallat.
Aztán Grubek újabb aljas kis trükkje érkezik. Hát be kell vallani ilyesmire aztán senki nem számít amit a törpe művel. Fejjel a lágyékba. Sok mindenre de erre biztos, hogy nem számított a fickó. A köpcös kobak erőteljesen vágódik a célpontba. Nem is marad el a hatás: a fickó kikerekedett szemei és egy torkon akadt vinnyogás jelzi a sikert. Ez által több támadás nem éri a törpöt, legalább is ettől már biztos nem. A fickó görnyedten dől oldalra lágyékát fájlalva, még ficánkol a földön szitkozódva. Mikor felbérelték biztos nem gondolt ilyen melóra...
Grubek mellett Ragnald még hadakozik a másikkal, ez szívósabb ellennek bizonyul. Az orkon már akad egy két kisebb sérülés de még bírja, épp acsarkodás közben látja meg a kis jelenetet majd újra összecsap a két fél. Ekkor Grubek (ha indulna, s ha nem akkor is) egy hirtelen lökést érez a bal vállán s vele együtt szúró fájdalmat.
Ha hátra néz akkor láthatja a mező felől két sötét ruhás alak nyilakkal támogatja a harcolókat. Az egyik épp új vesszőt helyez az idegre, majd céloz, egyenes Grubekre.

// Mordokhai //

* A fickó csak félkörbe járja a férfit, egyelőre nem támad, összenéznek majd Mord megindul, egy döfést lódít meg a másik irányába. Gyors, és ügyes mozdulat. De a másik sem rest, figyelt és várt, számított a támadásra. A pajzs készen várta a munkáját. Ahogy Mord a comb felé szúr a fickó is mozdul: Célzott lába hátrébb húzódik, a pajzsos keze pedig lefelé mozdul. Így a kard pengéjének tetejénél találja el a száguldó pengét. Nem tökéletes a hárítás, de arra teljesen megfelel, hogy eltérítse a kard útját és amaz a föld felé veszítse el erejét. Tehát a bal pajzsos kar most sréhen lefelé tolva, a kardos jobb pedig kicsit hátra húzva ad utat a mozdulatnak. Nem is fejezi be s ha már így alakult akkor tovább viszi a mozdulatsort:
Ahogy lábát hátrahúzta a lendületből tovább fordul Mord mellett, így megtesz egy félkörívet és a kardos karjának könyökével vág egyet a vándor hátába ezzel megpróbálva előrelökni azt, ellene fordítva saját lendületét amit a szúrásra használt fel. Ha sikerrel jár akkor ismét tovább perdül, hogy megint szembe kerüljenek. Ha nem akkor is mihamarabb újra felveszi a szemközti felállást.

// Anasheran //

* A sebe valóban nem komoly, csupán egy karcolás, nem hátráltatja a további küzdelemben. De sokat nem tud ezen időzni hiszen az események nem várják meg. A kocsi bizony idő közben elszelelt, túlzottan le voltak foglalva az emberek. Taktikája, hogy csupán pillanatokra les ki a fedezék mögül bizony okos gondolat. Védekezése így szinte tökéletesnek mondható, legalább is a vesszők elől mindenképp. Amint kipillant éppen látja ahogy az eddigi csoport szét szóródott. Kettő-Kettő elölről egy pedig hátulról közelíti meg a kocsikat.
Látja amint az egyik két fős csapat éppen Grubek Ragnlad párost veszi célba. Szeme sarkából pedig megpillantja azt az 1 sötét ruhást aki épp őt készül bekeríteni. Pillanatok alatt kell döntsön, hogy lövése a Törpét célzóra irányul, vagy arra aki magát Anasherant célozná. Ha előbbit választja akkor megkockáztatja, hogy aki őt célozza az bizony elereszt egy lövést a lányra. Persze közel sem biztos, hogy támadója pontosan fog célozni... Nehéz döntés, de nincs sok idő vacillálni. *


1492. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-21 09:28:42
 ÚJ
>Anasheran Dormei avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//

*Az események jócskán felpörögnek, ami főleg annak köszönhető, hogy amint kidől egy ellenfél, jön helyette három másik, ráadásul ők íjászok. Hogy mennyi mindenre kell figyelnie, kész csoda, hogy eddig ennyivel megússza. A kardos fickót elintézte társa, akinek hálásan biccent még, mielőtt azt a gyilkos nyilat útjára küldené, meg a szekérrel foglalkozni. Előbbi teljes sikert aratott, vagy legalábbis mintha elterülni látta volna azt az árnyat, de nem merne rá megesküdni, főleg, hogy közben ő már fordul is a szekér felé, amit le akarnak nyúlni tőlük. Valószínűleg ennek köszönhető, hogy a két vesszőből, ami még el is találhatta volna, egy a feje mellett süvít el, egy pedig megcsípi kicsit a combját. Halkan felszisszen a nem várt ingerre, miközben a szekér takarásába perdül. Ideje új helyről lőni.
Előtte azért ránéz a sebre, nem árt tisztában lenni a saját állapotával. Csak egy kis karcolás, vérezni vérzik, kicsit fáj is, de ennyit bőven kibír, és hátráltatni sem fogja. Remélhetőleg nem mérgezett vessző volt, ám ennek nem fog tudni utána járni, ugyanis semmit nem konyít az ilyesféle dolgokhoz, csupán elmormol magában egy fohászt, hogy a szerencse kegye tartson még ki egy kicsit, ígéri, ezúttal nem fogja túlfeszíteni a húrt.
Újabb vesszőt kap elő, miközben a fedezékül szolgáló szekér másik feléhez lohol. Az erdő felől támadók úgyis elfoglaltak, társai legalábbis jól elszórakoztatják őket. Magában azért reméli, hogy egyikük csak megpróbálja megállítani a szekeret, ő már megtette, amit tudott.
Az íjat megfeszítve lép elő a szekér túlsó oldalán, tekintetével új célpontot, újabb mozgó árny után kutat a sötétben. Amint mozgásra lesz figyelmes, elereszti a vesszőt, de akár talál valakit nyilának, akár nincs szerencséje, néhány pillanatnál tovább nem marad a fedezéken kívül, még a végén belőle csinálnak söndisznót, nem pedig ő belőlük.*


1491. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-20 14:22:05
 ÚJ
>Mordokhai Elladur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 225
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//

*Nagy meglepetésére - és mégnagyobb örömére - a vágása célba talál. Éppen futna tovább, amikor is oldalról rohanják meg, s hajszál híja volt, hogy ne találják el. Jelen pillanatban azonban ez is önbizalommal tölti el. A vágás célba talált, s most a reflexei is jól működnek. Úgy tűnik, hogy nagyjából sikerült visszanyernie gyorsaságát és éberségét, bár ez utóbbira még lehetnek panaszok.
Itt megakad, nem tud tovább rohanni, így inkább végigméri újdonsült ellenfelét. Izmos férfi, hosszú karddal és fapajzzsal. A vándor nem az emberfeletti erejéről híres - abból pont annyi van neki, mint egy átlagos harcosnak -, magasságban azonban nem marad el a férfitől, elvégre Mordokhai is meghaladja a 185-öt. A Hóhajú erőssége jelenleg a gyorsasága és fegyverforgató tudománya, amiben valószínűleg jobb, mint ellenfele. Ennek ellenére nem bízza el magát. Az biztosan a halálát okozná, márpedig arra nem ma fog sor kerülni! Jól jönne most, ha rajta lenne a pikkelyvértje, de nincs. Így hát megveti lábát, majd még egyszer végigméri a gazembert.*
~Ha egy Mocsári Trollal sikerült végezni, te is jó ellenfél leszel.~
*Őrült vigyor ül ki arcára, majd gyors és váratlan döfést indít útjára az ellenfél combja felé. Minden fém páncélzaton kell lennie illesztési pontnak, ami könnyen sebezhető. Még nem ad bele mindent a támadásba, bár minden egyes döfés vagy vágás veszélyes tud lenni...*


1490. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-19 15:06:03
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

//A Karaván//

*Grubek a legnagyobb törpe harcos jól fejbe lett vágva. Nem is kicsit dühödött ettől fel. Dühében odacsap ellenfelének és mérete miatt annak térde körül suhint egyet. Ez nem jön össze és ekkor sok mindent lát. Hogy az egyik szekér megindul és hogy ellenfele ismét felé csap. Grubek védekezőleg maga fölé emel a szerzett fegyverét és közben hangosan elordítja magát, hogy a lánynak szóljon. Ha ellenfelének a támadását sikerült megakasztania akkor beveti az egyik trükkös mozdulatát. Fejjel nekiugrik az ellenfele ágyékának.*
-Ezt tedd el. Majd megtanulod kivel húzz újat.


1489. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-18 17:58:07
 ÚJ
>Aravae Mithraniel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 168
OOC üzenetek: 132

Játékstílus: Vakmerő

*Lassacskán egy hete esedékes, hogy utazásnak indult Arthenior felé, s bár nem először járja meg az utat hátasával, Azúrral, mindég meglepően kínkeserves a Levegő városába vagy épp a karavánpihenőbe való eljutás. Elmetekervényeinek rejtekében el is raktározza a gondolatot, miszerint jó ideig nem fog semerre útra kélni, persze a sors kifürkészhetetlen alakulását nincs hatalma befolyásolni, ám mégis reménye, hogy legközelebbi hosszadalmas útja már Thilgorba fogja vezetni.
Azonban eme lelkének kedveskedő bizakodás igen csak messze tűnik, nem úgy, mint jelenleg hőn áhított célpontja, melynek sűrűn helyezkedő épületeit még a hajnal derengő homályában is tisztán ki lehet venni.
Gyengéd mosollyal biztatja hátasát a gyorsabb haladásra, hogy a reggelt már a jól ismert városkában köszönthesse.*


1488. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-18 07:26:53
 ÚJ
>Leon Descobrat avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 941
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//A Derengő fa//

*Argus újabb értelmetlen kérdést szegez felé, amire Leon most nem válaszol. Tudniillik nem tud. Semmit nem ért abból amit mond neki a férfi. Jó formán már meg sem próbál figyelni, csupán bólogat. Néhány dologt azonban felfog, de még így sem próbálja összerakni a történetet. Leont cserben hagyta a szerencséje... Amennyire nem szereti a mágusokat és varázstudókat, olyan nagyon gyűlnek köré.* ~Lassan már egy egész csapatra való!~ *A gondolat nem biztatja sok jóval Leont, de egyelőre nem tesz megjegyzést az idős gnómra, hanem kérésének eleget téve meghajol felé, és bemutatkozik.*
-Üdvözlöm Öregúr! A nevem Leon Descobrat. Nemrég találkoztam Argussal aki mesélt a fáról, és szívesen csatlakoznék magukhoz!
*Ezzel elmondta amit szeretett volna. Mosolyogva nézi az öregembert. Nem is várt volna mást, hiszen pont egy ilyen társ illik szerinte Argushoz. Egy öreg mágus, aki valószínűleg ugyan olyan bohókás bolond, mint nagyobb darab társa. A gnóm kijelenti, hogy megtalálták a fát. Erre Leon szemei elkerekednek. Sose gondolta volna, hogy tényleg sikerrel zárul a küldetésük.*
-Óh, hát, ez esetben gratulálok a fához!
*Ha a többiek elindulnak, hát Leon is utánuk ered, hiszen semmiképp nem hagyná ki ezt a kalandot. Most már túl kíváncsi ahhoz, hogy hátat fordítson a látszólag sültbolond társaságnak.*



1487. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-17 21:38:09
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 253
OOC üzenetek: 134

Játékstílus: Szelíd

//A Karaván//

// Grubek //

* A törp és a sérült fickó összecsapásából első körben Grubek jön ki rosszul, a félresikerült hadonászás hókon vágja a rohamozó törpét.
Nem cifrázza túl az uraság de hát nincs is rá szükség ebben a harci helyzetben... A támadási így a véletlen folytán térd magasságban indul a másik irányába. Ez elől bizony kitér a barátunk úgy, hogy elhúzza a lábát az utolsó pillanatban. A sérült és a kicsit kába küzdelme. Amint visszaszerzi egyensúlyát már indít is egy újabb támadást, felülről lefelé érkezik, hátha újra fejbe vághatja Grubeket. EGy próbát megér... A Törpe úr ezt könnyedén háríthatja de ez esetben a parittya támadás elmarad. A kiáltást ettől még megejtheti ezzel felhívva Anasheran figyelmét az épp induló kocsira. *

// Anasheran //

* A fedezék s a takarás a lány oldalára fordítja a dolgokat. A puszta felől érkezők úgy látszik nem számítottak rá, hogy a fellépő káoszban majd lesz aki viszonozza a távoli lövéseket. Vagy hogy egyáltalán lesz olyan aki észreveszi őket miközben csendesen az éjszaka leplét kihasználva lövöldözik a tömeget. Újabb vessző indul útnak s lévén a meglepetés a lányé a találat ez úttal sem marad el. Újabb fickó dől ki a sorból. Ennek az előnye, hogy még egyel kevesebb akad ki nyilakkal osztja a halált, a hátránya pedig, hogy immár nem marad észrevétlen a lány tevékenysége. A maradék árnyalak azonnal fordul is felé és céloznak. Útnak indul 3 vessző az éjszakában, hogy viszonozzák az áldást. Az egyik elrepül nem sokkal feje mellett, meleg helyzet. A másik a kocsi hátuljában landol, de a harmadik Anasheran bal combjánál száguld, szerencsére a lány éppen mozdult így a találat éppen hogy végigszalad csak a combon, felsértve csak a bőrt. Úgy látszik szerencsés napja lehet, a második eset , hogy csupán egy karcolás éri. A seb egyáltalán nem komoly, nem lassítja a mozgást. Ellenben ez a sorozat arra elég volt, hogy erre kelljen koncentráljon a távolodó szekér helyett melyre Grubek is figyelmeztette.
Igyekszik helyezkedni de nincs rá sok ideje, céloz, Lő. Süvít a lövedék keresztül az éjszakában, hogy végül célt érjen... De nem a bakon ülőt találja el. Csupán a kocsi oldalát olyan magasságban ahol a fickó feje volt.
Sajnálkozni majd ráér később mert bizony a mező felől újabb vesszők érkeznek a kocsik irányába. Néhány embert eltalálnak de az egyik íjász bizony a lány kiiktatásán ügyködik. Anasheran fedezékben van így a másik épp helyezkedni kényszerül, s ő nyílt terepen is van. De ha a lány kinéz akkor bizony megkockáztatja, hogy egy vessző érkezik felé. *

// Mordakhai //

* A vándor időben az íjász lány segítségére sietett, jól jött a kis háttérszél. Ahogy körülnéz lát még jó néhány támadót, mint példának okért akikkel Grubek és Ragnald viaskodik kisebb nagyobb sikerrel.
Ahogy rohan feléjük vágásával ki is iktat egy fickót aki épp a karavánhoz tartozó egyik férfivel hadakozott ezzel megsegítve annak harcát is.
De nem jut túl messzire. Rohanását oldalról érkező roham töri meg. Az erdőből egy masszívabb férfi robog ki, az ő felszerelése némileg komolyabb a többinél: Bőrvértje vállánál fémmel lett megerősítve. Combját szintén óvják a fémes pántok csak úgy mint alkarját és sípcsontját. Hosszú kard jobbjában s baljában kerek fa pajzs a fegyvere. Jó 180 feletti izmos férfi, úgy a harmadik X felé járhat korban. Arcán egy sebhely látszik keresztben orrától majd a füléig.
Mordakhai rutinjának köszönheti, hogy észleli az érkezőt és a támadós elől reflexei segítségével el is hajol. Cserébe az útja itt véget ér így nem tud a törpe és az ork segítségére sietni. De ez valószínűleg jelen helyzetben cseppet sem izgatja.
A fickó miután támadott visszahúzza pajzsát és félkörívben tesz pár lépést megtartva a távolságot, szemét le nem veszi a másikról. A kerek pajzs egész felső testét fedi mögött tartja készenlétben a kardot. Arcán parányi kis mosoly leledzik. Vár, had támadjon a vándor, lássuk mivel próbálkozik. *

// Mindenki (aki tud / akar figyelni) //

* A kocsi hamar gyorsít s sajnos a próbálkozások nem jártak sikerrel a megállításban. Így maga mögött felverve az út porát de fokozatosan gyorsulva meglódul s hamarosan eltűnik az éjszakában. *


1486. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-17 12:21:26
 ÚJ
>Mordokhai Elladur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 225
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//

*Döfése sikeres, s amint a támadó a porba hull, a vándort egy pillanatra elönti a gyilkolással járó, gonosz élvezet. Megrázza fejét, s az érzés tovaröppen. Körbenéz, hogy mi változott az iménti helyzethez képest. Túl sok minden nem, így hát továbbra is igyekszik olyan haramiát találni, ami a lány közelében van, hogy az zavartalanul engedhesse útjára a vesszőket. Amennyiben talál ilyet, úgy azzal akaszkodik össze következőnek. Ha nem, akkor rövid mérlegelés után Ragnald és a törp segítségére siet, elvégre minél hamarabb végeznek azzal a két támadóval, annál hamarabb végezhetnek a többivel is.
Ám mielőtt még ismét csak belevethetné magát a küzdelembe, meghallja a hangos kiáltást, ami így kés éjjel igazán meglepi. A harc nagyban folyik, valaki pedig menekülni akar? Épp kiáltana is, amikor rájön, hogy itt valóban menekülésről van szó, csak épp nem az fog elhajtani a kocsival, akinek kéne. Azonban egy lovak által hajtott járművet Mordokhai sem érne utol, így hát bízik benne, hogy a lány keze ezúttal ismét pontos és halálos lesz.
A vándor - már amennyire az ilyenkor lehetséges - villámgyors vágást indít útjára és bízik benne, hogy a véres penge találkozni fog a kereskedő ellenfelének fejével, bár ha némileg lejjebb találja el, akkor is kellően boldog lesz.*


1485. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-17 09:59:43
 ÚJ
>Achrad Thorend avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 78
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Vakmerő

//A Derengő fa//

*Már lassan kezdi feladni. ~Nincs itt semmi, csak gaz és tüskéks bokrok...~ Még elereszt egynéhány kiáltást, könyörögve minden isteni élőlénynek, hogy hallják meg, de mind hiába, semmi válasz. Inkább lehemperedik a fűbe, összekucorodva a hideg elől, hogy egy kicsit megpihenjen...
...Mikor ismerős hang robaja hatol át a kalászsárga mezőn. ~Erős egy mágus, már látszik... A hangja szinte üvölt a fejemben...~ Megpróbál válaszolni rá, de csakhamar rá kell jönnie, hogy a szólítása fizikai úton történt. Önkéntelenül is nevetnie kell, mert elég vicces helyzetet hozott ki. Felült a fűbe, és fejét eltorzítva erőlködött a válaszadásra, miközben alig néhány méterre áll tőle a mágus, Shinenima helyett egy másik férfival. Feltápászkodik, teljes testsúlyát a botjára helyezi, majd komótos tempóban lépdel a társaság felé.*
- Hányszor mondjam neked, Argus, hogy nem vagy Mester?! Ha nem lennék árnyéka önmagamnak, akkor talán megengedném, mert igen hízelgő, de így... *szeme az új társra vándorol, és jámboran, kedves arckifejezéssel végigméri.* - Örvendek. A nevemet már tudod, én is szeretném tudni a tied, ha lehet.
*Kedves mosoly húzódik arcára, és örömét semmivel sem szeretné palástolni. Egyedül Shinenima kérdése zavarja, de azt ráér később feltenni. Most egy fontos dolog előtt állnak, a gnóm életcéljának bevégezte előtt.*
- Quantallal megtaláltuk a Derengő Fát. Ha minden jól megy, ő éppen ügyel arra, hogy ott is maradjon, ahol megleltük. Szaporán, mert a végén még lemaradtok, hehe!
*Apró lábai nyílvesszőként röpítik ki, és egy ötéves gyermek fürgeségével kezd el szaladni árkon-bokron át.*


1484. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-16 21:52:33
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87

Játékstílus: Vakmerő

//A Derengő fa//

*A varázslat nem sikerült, így nem érte el az idős gnóm elméjét. Ez nem számít jó jelnek a köpcös férfinak, így még izgatottabbnak tűnik, amikor a vissza utat javasolja. Leon bele egyezik, Argus magához képest gyors léptekkel indul vissza. Aki ránéz a mágusra, annak rögtön az jut eszébe, hogy ilyen tempó mellet a férfi hamar össze esik.*
-Nem érem el. A fény a megoldás. Nem csillagok, hanem apró tündöklő lények. *magyaráz hangosan, csak úgy magának, majd Leonnak szegezi a kérdést.* Hogy lehettem ennyire vak? Mindig csak éjszaka, s a fényről ismerhető fel, nagy hatalma van. A hajósok mindig a legfényesebb csillag alapján tájékozódnak. A Sárkány Szemének hívják ha jól emlékszem, mifelénk ő Észak Ura. Bárhol is vagy, ő mindig Északon lesz. Ezek a fények is a tájékozódást segítik. De akkor miért nem értem el az előbb?
*Hiába az erőltettet a tempó a mágus mégis bírja szusszal. Sőt úgy néz ki, hogy a séta sem fárasztja ki annyira, mint gondolnák az emberek. Ugyan lihegve kapkodja a levegőt, de halad előre, mint aki semmit sem állíthat meg. Egyszer csak valaki a nevét kiáltja, Majd ismét, majd a lány nevét, akit a városban hagyott. Megáll. Arguuus! Argus, Shinenimaa!!*
-Szinte hallom az idős gnóm hangját. *mondja Leonnak.*
~Hív engem. Ismét.~
-Karg te vén csirkefogó. *mondja csak úgy maga elé bámulva.* Legyen. Szólítani fogom.
-Achrad Mester! *kiáltja vissza a pusztába.*
*Ha a köpcös mágus alaposan körbenézne akkor még fel is fedezhetné a fűben ülő gnómot alig húsz méterre tőlük. De hát Argus soha nem azt látja, ami a szeme előtt van, hanem olyan dolgokat lát, amit más nem.*


1483. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-16 20:28:02
 ÚJ
>Leon Descobrat avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 941
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//A Derengő fa//

*Leon először nagyon megijed, amikor Argus elkezd a földön fekve beszélni. Azt már eddig is tudta, hogy a mágusnak nincs ki mind a négy kereke, de hogy ilyeneket csináljon, arra sosem gondolt volna.* ~Talán ez is valami varázsizéféle dolog lehet, amit egy egyszerű halandó nem foghat fel ép ésszel!~ *Zárja le ennyivel a dolgot, mert semmiképp nem szereti hülyének nézni társát. Ezután jön a neki szegezett kérdés, miszerint érti-e. Természetesen nem érti, de nem fog tudatlannak tűnni, úgyhogy lassan, határozatlanul bólint.*
-Ragyog. Értem! *Mondja halkan, maga sem tudva mit is beszél. A következő varázslatot már ismeri, úgyhogy inkább kivár, nem szól bele a történtekbe. Igazából olyan gyorsan történik minden, hogyha akarna sem tudna lépést tartani a kelekótya mágussal. Azon, hogy vissza kell menni, meg sem lepődik. Nem is várt mást, minthogy előre-hátra kódorogjanak merő összevisszaságban. Mosolyogva válaszol.*
-Menjünk hát! Csak utánad furcsa barátom! *A furcsa szó önkéntelenül bukik ki ajkaira. Nem hagyhatta lelkiismerete szó nélkül, hogy a férfi teljesen összezavarta az iménti pár pillanat alatt. Kevés embernek sikerült ilyen határozatlanná tennie Leont, de Argusnak ez határozottan sikerült. Ráadásul nem is most először teszi ezt. Ha így folytatódnak a dolgok, Leonnak hamarosan meg kell változtatnia világnézetét és önkontrollját, mert ha elveszti az irányítást a dolgok felett, hajlamos lesz arra, hogy egy váratlan pillanatban egy maflással kényszerítse logikusságra a mágust.*



1482. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-15 22:37:41
 ÚJ
>Anasheran Dormei avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//A Karaván//
//Aktív képesség - Sortűz//

*Amikor látja azt a bizonyos mosolyt, már biztos benne, hogy a fickó nem vet észre semmit. Na mindjárt kiderül, ki a bolond. Amint Mordokhai pengéje a támadó vérét ontja, a lány elégedetten nézi, de csak egy pillanatig. A csata még nem ért véget. Kiles a takarásból, és észre is veszi a sötétben mozgó alakokat. Néha kifejezetten jó dolog félvérnek lenni, és ez most pontosan az a helyzet. A vesszőt az idegre helyezi, ismét megfeszíti a fegyvert, ezúttal próbál kicsit célozni is, hisz reményei szerint társa lefoglalja az esetleg hátbatámadásra készülő egyéneket. Pendül a húr, amint a fél-elf útjára engedi a remélhetőleg halálos lövedéket, a vessző gonoszan sziszegve szeli a levegőt célpontja felé.
Ekkor hallja meg a hangos GYIAAA kiáltást. Fejét pillanatnyi késéssel kapja az első szekér felé. Ki az a barom, aki el akarja hajtani a szekeret, amikor védekezniük kellene? A felháborodást hamar a keserű felismerés követi, az egyik támadó ül a bakon. Cifra káromkodások közepette kapja elő a következő vesszőt, az íj feszül, a lány közben úgy mozdul, hogy jó vagy jobb rálátása nyíljon a haramiára, majd indítja is a búcsúajándékát. Ha minden jól megy, ezzel megvédte a kocsit, ha mégsem - legalább megpróbálta.*


1481. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior közelében
Üzenet elküldve: 2015-01-15 15:24:57
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

// A Karaván //

*Grubek egy valódi törpös rohamra indul az ellenfele ellen. Ehhez pedig az ordibálás is hozzájárul amivel felkelti a figyelmet. És mivel Grubek harci tudása csak kocsmai verekedésekre korlátozódik így az-az egyébként könnyen kivédhető csapás eltalálja őt. Meg is szédül rendesen. Szerencse, hogy az ellenfele sincs a legjobb állapotban és így Grubek megtámadhatja. Ő nem néz olyasmiket, hogy mi az a sérült oldal és mi nem az. Ő csap csapkodja ahogy éppen kézre jön. Viszont egyszer csak megindul a kocsi. Ha Grubek ellenfele már harcképtelen akkor a törpe megpróbálja parittyával a kocsist elintézni. Ha továbbra is el van foglalva akkor Anasheran-nak szánva ordít.*
-Lődd le kislány. Mutasd meg mit tudsz.


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6370-6389