Nincs játékban - Grombar kastély
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínGrombar kastélyNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-08-07 10:06:39
 ÚJ
>Dhunamella Carlsson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 194
OOC üzenetek: 351

Játékstílus: Szelíd

*~Talán tényleg így lehet.~ Caram szavai elég reálisnak tűnnek, nem is vonja őket kétségbe. De azért a kastély eredeti múltja kezdi felkelteni az érdeklődését.*
- Bájos. *Nevet fel gonoszan, ahogy közelebb hajol az otromba portréhoz. Enyhe kifejezéssel élve tényleg nem egy szép ember lehetett, habár a festők a képeken mindig szépítik kicsit a modelljeiket.
Barátnője mögött kukkant be a régi helyiségbe. Látszik, hogy már régóta az enyészet martalékává vált, bár a bútorok még nem rothadtak szét teljesen. Némelyik egészen jó állapotban van. Vajon alkalmas lenne használatra? Még végignéznek pár szobát és hamarosan kiderül.
Szemével követi a lány mozdulatait, amíg ő a fiókban kotorászik, Mella is tesz pár lépést a szobában. Először az ablakhoz lép. Ugyan odakint már sötét van, viszont még úgy ahogy kivehető a dudvával benőtt kert. Hirtelen lentről egy fényes szempár villan rá. De mikor jobban megszemléli, csak egy éhes róka keres magának zsákmányt.
Aztán ellép az ablaktól és a szekrénysort veszi szemügyre. Néhánynak kinyitja az ajtaját, de pár molyos, régi ruhán kívül nem talál benne semmit.
Odalép Caram mellé, aki néhány régi, átnedvesedett levelet tart a kezében.*
- Nézzük meg, mi van bennük! *Már furdalja oldalát a kíváncsiság, vajon mi van a levelekben és hogy eddig nem jött erre senki rajtuk kívül, hogy mindezt felfedezze? Mert ha járt már volna itt valaki, akkor nem hagy maga után ilyen "szép" rendet.*


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-08-06 18:26:21
 ÚJ
>Roddar Ares avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 103
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Megfontolt

//Egy ember, egy kastély és egy szörny//

// Második rész: Egy kastély //

* Nem sieti el az érkezést. Komótosan na meg talán az elkövetkezendő napokhoz viszonyítva utoljára, derűs mosollyal lépeget a kastély felé. Gyalogol, ha minden igaz talán nem is egyedül mert tegnap esti fogadóba érkezése után
rákérdezett kedves ismerőse hollétére és a fogadós elárulta, hogy egy közeli szobában pihent le. Rodd, ha sikerült este a szobában találnia akkor előre megbeszélte Opheliával, hogy akár együtt is mehetnének a kastély felé, már ha a gyalogolás neki is megfelelt.
Az út során néhány anekdotát mesélt vagy csak gondolataiban emlegette fel a történéseket, minden esetre vidáman köszönti a már várakozókat.*
- Szép reggelt! Felkészültetek a halálra? *kérdezi de arcjátéka nem igazolja, hogy ő bármi effélével foglalatoskodott volna. Öltözete a tegnapi kivétel az új kabát és az oldalán látható nagy táska amibe belezsúfolt néhány fontosnak tűnő dolgot. Pergament, ceruzát, olajat, gyújtóst, kötelet és még egy jól összecsomagolt libacombot is. Ha támad a szörny majd elébe veti. Ki tudja talán szereti a finom falatokat és addig pont ideje lesz elszaladnia. Hogy hogyan jut ki a kastélyból miután egyszer belépett és a varázslat lezárul újra azon még nem gondolkodott.
A kettős válasza után Opheliához fordul.*
- Hoztad a varázsszavakat tartalmazó lapot? *majd elmosolyodik *Ha a fogadóban felejtetted, semmi gond, még van időnk visszafordulni érte.* mondja nevető szemeket vetve a lányra. Sejti, hogy az nem felejtette el a papírost de olyan jó még egy utolsót viccelni mielőtt belépnének a kastély kapuján.*


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-08-05 11:02:55
 ÚJ
>Ingon Ardon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 32
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Szelíd

//Egy ember, egy kastély és egy szörny//

// Második rész: Egy kastély //

*Ingon éjszakája nem volt valami jó. Alig aludt, hol felkelt, hol járkált és még pluszba, hogy igazán jókedve legyen döglesztő meleg volt. Nem is bírta sokáig. Hajnalban felkelt, felöltözött, hátára az íját és a zsákját (kitudja meddig lesznek el), rövidkardját az oldalára csatolta és elindult a fogadóból a Grombar kastélyba. Amikor odaért a magát Engurnak nevező férfi már ott állt.*
"Ez se szokott korán kelni"*Mivel a többiek még nincsenek ott, köszön Engurnak és lehuppan a földre. Még ez is pihentetőbb mint amit a fogadóban alvásnak nevezett. Mindenesetre nem kezdődik valami jól ez a kaland sem. Amíg csak beszélni kellett róla addig könnyű volt. Mindezek ellenére Ingon nem akar vissza lépni.*


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-08-04 22:38:43
 ÚJ
>Engur Valis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 136
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Egy ember, egy kastély és egy szörny//

// Második rész: Egy kastély //

*Engur az este folyamán úgy alszik, akár a bunda. Élete úgy tűnik révbe ért. Na persze azt nem mondhatja, hogy eddig olyan rosszul ment volna neki, hiszen mindig megvolt a Hodaril adagja, ami már önmagában minden más szükségletet helyettesít, de most azért viszonylag tisztábban látja a jövőt. Ne túlózzunk, most legalább látja a jövőt. Nem titok, hogy a Hodaril megöli használóját, méghozzá nem is olyan hosszú idő alatt. Tekintve, hogy Engur még él, és sikerült leszoknia a szerről, még van pár éve hátra, de bizonyára nem valami sok. Jobban is teszi ha minél jobban kihasználja tehát a fennmaradó idejét, méghozzá ehhez a Morfneh család mindent biztosíthat. Főként, hogyha ezúttal sikerrel jár - bár a Consiglioók visszaverése is elég nagy tisztelettel jutalmazta meg.

Másnap viszonylag korán kel. Talán az obszidián miatt, talán csak mert eddig folytonos delíriumban töltötte az életét, de nem képes sokat aludni. Összeszedi tehát a felszerelését, reggelizik egyet, majd útnak indul.
Beletelik pár órába mire eléri a kastélyt, de legalább saját gondolataival foglalkozhat. Nem igazán tudja még, hogy miként fogja nyélbe ütni a tervét, de bizonyos benne, hogy sikerülni fog. Ha mégsem... hát majd megvígasztalja magát.*


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-30 00:50:07
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

Szerintem már jóformán senki sem tudja, ki lakott itt *feleli.* Ha a kastély kerül szóba, csak kísértetekről, szörnyekről és átkokról beszélnek, senkit nem érdekel, kié volt. Hű, micsoda rusnya felszíniek, biztos az unokatestvéreikkel házasodtak *jegyzi meg, miután közelebbről is megszemlél egyet a megmaradt portrék közül. A kép egy nagyon kövér, nagyon ostoba tekintetű főurat ábrázol, aki ráadásul kancsal is.*
Úgy tűnik, nem sok választásom maradt *mosolyodik el, amikor rá kerül a sor. A balra lévő ajtóhoz lép, és gondolkodás nélkül benyit rajta. Kicsit nehezen nyílik, hiszen jó régen nem nyitogatta senki, és a szoba fapadlója kicsit felpúposodott a betört ablakokon beszökő nedvességtől. A berendezés, azon kívül, hogy abba is beleette magát a pára, és vastag porréteg borítja, egészen jó állapotban van. Az ajtótól balra szekrények sorakoznak, jobbra nagy baldachinos ágy terpeszkedik rongyos, fakult függönnyel, szemben pedig az ablak egyik oldalán csinos, de nem túldíszített fésülködőasztal, a másikon kandalló. Az ajtótól közvetlenül jobbra lévő sarokban nagy tükör lóg a falon, Caram tetőtől talpig látja magát benne, ahogy beljebb megy.
Kíváncsi, maradt-e valami személyesebb is az egykori lakó után, így a fésülködőasztalhoz lép, és kihúzza a legfelső fiókot.*
Nem elköltöztek *mondja, a tartalmát szemlélve.* Kihaltak, vagy kiirtották őket.
*A fiókba nyúl, és kiemel egy párat a benne heverő nyirkos levelek közül, ezzel igyekezvén igazolni következtetését.*


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-27 15:09:27
 ÚJ
>Dhunamella Carlsson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 194
OOC üzenetek: 351

Játékstílus: Szelíd

*Bólint és hagyja, hogy Caram menjen elöl. Ő is alaposan körbenéz a hatalmas helyiségben. Egykoron gyönyörű lehetett, mára viszont az enyészet sokat rontott az állapotán.*
- Érdekelne, vajon kié volt a kastély. Valami család lakhatott itt? *Talán barátnője többet tud a dologról, hiszen egy ideje már a kikötő térségében tartózkodik.
Érdeklődve hallgatja Caramot.*
- Ó, rendben. *Igazán szórakoztatónak találja a felfedezésnek e módját.
A lány mögött haladva nem láthatja annak arckifejezését, lehet, hogy az sem árulna el semmit, még ha még mindig eszébe jut egy-két mozzanat nem túl szép múltjából.
Felérve a lépcsőn szintén három felé nyílik folyosó: előre, jobbra és balra. Találomra választja ki a jobb irányt, a falon festmények helyeinek nyomai, néhol viszont akad néhány kép, talán ősi felmenők portréi lehetnek. A folyosón haladva egy ideig még jobb kéz irányába a korlát tapintható ki, viszont pár méterrel később már tömör kőfal váltja fel a helyét. És baloldalon nyílik is az első szoba.*

A hozzászólás írója (Dhunamella Carlsson) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.07.27 15:11:26


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-18 21:04:16
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

*Viszonozza Mella ölelését, és kivételesen nem jut eszébe, hogy társa így könnyűszerrel meg is ölhetné. Egészen kényelmes érzés megint közel engedni valakit.*
Menjünk mondjuk... arra *mutat a lépcső felé. Kíváncsi a hálószobákra, azok pedig általában a kastélyok emeletein vannak.* Volt egy játékunk a bátyámmal *mondja közben. Most már nem tűnik bánatosnak, bár magában még küzd kicsit az emlékekkel.* Amikor csak úgy elindultunk kóborolni, felváltva mondtuk meg az elágazásoknál, merre menjünk. Szóval, a lépcső tetején te jössz *kacsint.
Felfelé haladva a korláton tartja a kezét, és kicsit azt képzeli, hogy megint van otthona - mit megint, még mindig, sosem hagyta el! -, és a saját szobájába igyekszik. Aztán inkább elszakad a múlttól, és a jelenre koncentrál. Látnia kell a hálószobákat, aztán majd meglátja, hogyan tovább.*


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-18 11:10:12
 ÚJ
>Dhunamella Carlsson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 194
OOC üzenetek: 351

Játékstílus: Szelíd

*Még mindig ott ül a gondterhelt kifejezés az arcán, de mélyen barátnője szemébe néz. És a sötételf végül kiböki neki, ami a lelkét nyomja. A családja kitaszította őt, egy ehhez hasonló bálterem helyszínén.
Eddig csak átkarolta, most viszont szorosan megöleli Caram-ot. Ó, ő tudja milyen érzés! Bár a család elvesztése és az, hogy kitagadják a családból nem ugyanolyan mértékű vagy fajta fájdalommal szolgál. Mégis hasonló.
Így állnak nagyjából egy percig, aztán Mella elengedi szorításából.*
- Ahogy gondolod. De ha tényleg... *Nem fejezi be a mondatot. Caram megmondta, hogy őt még érdekli is a kastély.*
- Akkor már csak az a nagy kérdés, hogy merre induljunk tovább. *Végignéz a báltermen. Indulhatnak fel a lépcsőn, vagy a jobbra és balra nyíló termek egyike felé.*


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-17 23:11:54
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

Persze, jól vagyok *mondja, de hálás az ölelésért. Igyekszik nem mutatni, mennyi emléket idéz fel benne csak ez az egy terem, de valamit most már muszáj mondania... és hát Mella mégiscsak az egyetlen idefenn, akiben bízik, és mindeddig az egyetlen, akiről tudja, hogy nem idefenn született.* Csak... *vállat von* néha még mindig hiányoznak. És apám épp a bálteremben közölte, hogy nem tartozom többé a családhoz.
*Újra körbenéz, a különbségeket keresi, hogy megnyugtassa magát. Ezek a kopott képek itt freskók, nem ezüsttel díszített domborművek, mint odalenn. A padlót korhadó fa borítja, nem pedig a sziklából csiszolták simára. Az a lépcső pedig sokkal meredekebb, mint ami otthon vezetett a felsőbb szintekre. És valahogy mégis, a hangulat annyira hasonló, mint még sehol, ahol Caram járt, pedig orvgyilkosként nem egy bálteremben megfordult már itt, a felszínen is.*
Miattam nem kell visszafordulnunk *rázza meg a fejét. A hangja már majdnem a régi.* Sőt, annál inkább érdekel ez a hely.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-17 17:14:30
 ÚJ
>Dhunamella Carlsson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 194
OOC üzenetek: 351

Játékstílus: Szelíd

*Mögötte hirtelen Caram szólal meg. Csak suttog, mégis hatalmas erővel töri meg a csendet. Homlokráncolva fordul vissza. Barátnője a saját családi fészküket véli felfedezni a belső térben. Közelebb lép hozzá és a vállára teszi a kezét.*
- Jól vagy? *Még mindig nyugtalan, talán valami régi, esetleg nem túl kellemes emlék ütötte fel a fejét Caram fejében.
Ő maga már szinte nem is emlékszik a múltjának ilyen méretű dolgaira. Elcsúfítja a gyász és a fájdalom, amit akkor érzett, amikor utoljára járt lent. És megint a szeme elé ugrik az a kép, amikor megérkezve tucatszámra a sok halott, mindegyik a családtagja és ezzel neki kell szembesülnie. Még a legrosszabb ellenségének sem kívánná ezt az érzést.
Visszarázódik a jelenbe, újra az elhagyatott Grombar kastély romjai közé, ahol most épp átkarolja barátnőjét.*
- Talán... Vissza kéne fordulnunk. *Veti fel az ötletet, nem tudhatja, milyen hatással bír a kastély a nő számára.*

A hozzászólás írója (Dhunamella Carlsson) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.07.17 17:15:35


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-15 22:26:28
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

*Körülnéz, és Mellához hasonlóan felméri a nagy termet, ahová jutottak. Látja a lépcsőt és az ajtókat, de ezekre csak egy-egy röpke pillantást vet, valójában a csarnok köti le a figyelmét. Először csak valamiféle homályos érzés fut át a lelkén, amit ő maga sem tudna megnevezni, aztán hirtelen kiélesedik és megfogalmazhatóvá válik.*
Majdnem olyan, mint otthon *suttogja.* Mint a mi báltermünk... vagyis... mint a családom bálterme. Már nem az enyém.
*Nem tudná megindokolni, miért érezte szükségét, hogy ezt hozzátegye. Talán mert a múlt hirtelen annyira kézzelfoghatóvá vált, hogy meg kell győznie magát: ez itt nem a Solithianok csarnoka, csupán egy felszíni kastély egy terme, egy kastélyé, aminek semmi, de semmi egykori lenti életéhez.*


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-15 11:23:05
 ÚJ
>Dhunamella Carlsson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 194
OOC üzenetek: 351

Játékstílus: Szelíd

*Odaérnek az ajtóhoz. Mella visszanéz - ez amolyan szokása -, hogy nincs-e semmi a nyomukban vagy mögöttük. De minden ugyanolyan kellemesen sötét, mint eddig volt. Semmi mozgás.
Közben Caram kinyitja a vaskos faajtót, ahonnan egy patkány slisszan ki. Az ajtó kinyílik, beljebb lépnek, majd hangos csapódással csukódik be mögöttük. Bent mélységes csend honol. Az ablakokon halvány derengés látszik, de mivel már kint is esteledik, hamarosan teljes sötétségbe borul az egész. Barátnője legalább hőlátással bír, de sajnos neki ez a nagyszerű tulajdonság nem adatott meg. Mondjuk a szeme így is sokkal jobb, mint egy elfé, hamar hozzá is szokik a sötéthez. Talán később gyújthatnak majd egy lámpást.
De mivel még mindig az ajtóban állnak, ideje lenne felfedezni a rémkastély szárnyait. Ha minden igaz, most egy nagy előcsarnokban lehetnek, ahol régen talán bálokat tarthattak. Óvatosan beljebb lép párat, a levegő dohos, de mintha valamelyik résen hideg levegő áramlana be. Pont az ajtóval szemben, egy régi, kopott lépcső húzódik az emeletre, a korlátja pókhálós.
Ezenkívül jobb és baloldalon is található néhány nagyobb szoba, ami talán konyha vagy hall lehetett.*
- Merre menjünk? *Teszi fel a kérdést. Szétválni biztosan nem akar, abból általában semmi jó nem sül ki.*

A hozzászólás írója (Dhunamella Carlsson) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.07.15 11:24:18


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-14 22:27:54
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

*Figyeli, ahogy Mella pillanatok alatt lelövi a madarat. Nem rémlik, hogy látta volna társnőjét korábban lőni, és most lenyűgözi a sebesség és a pontosság, amivel elintézi az állatot. Kicsit talán irigykedik is a lelke mélyén, ő maga sosem volt jóban az íjakkal - ahol odalenn élt, túl szűkek voltak a járatok az ilyesmihez, idefenn töltött első évei során pedig nemigen volt alkalma gyakorolni, míg végül megszokta, hogy távolsági támadásra dobócsillagjait használja.*
Hoppá *mondja*, nem bánom, hogy nem rám lövöldözöl.
*A baglyokon kívül minden békés, a világon semmi sem utal arra, hogy bármitől is tartaniuk kéne. Caram mégis, vagy talán épp ezért, megborzong, de nem áll meg, az agya meggyőzi, hogy nincs mitől félnie.
A kapuhoz érnek. Bentről most nem szűrődnek ki se különös fények, se hangok, és ahogy Caram óvatosan kinyitja a nehéz ajtót, csak egy patkány szalad el a két nő lába előtt.*


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-14 13:10:57
 ÚJ
>Dhunamella Carlsson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 194
OOC üzenetek: 351

Játékstílus: Szelíd

*Egyre közelebb érnek az ősi épülethez. Látszik, hogy rég nem használták már, kívülről benőtte már a borostyán és egyéb futónövények. Az ablakok mind betörve, piszkosan. Csoda egyáltalán, hogy a bejárú utat nem nőtte be a dzsumbuj.
Aztán az egyik fa mögül suhogás hallatszik. Mella hihetetlen gyorsasággal íjára helyez egy nyílvesszőt, majd a hang irányába fordul. Hirtelen valami nagy és fekete repül ki az ágak közül. A vessző elröppen és célt talál. De közelebb érve láthatják, hogy csak egy termetes holló volt az áldozat. ~Jobb félni, mint megijedni.~ Kihúzza az állatból a nyílvesszőt, letörli róla a vért és visszatűzi a tegezébe. Az évek során kiváló íjász vált belőle, de mostanában szívesen kipróbálná a közelharc tüneményes eszközeit is.
Tovább mennek, egyenlőre semmi más nem moccan, csak a szél susogása töri meg a csendet. Néha egy-egy bagoly huhogva felröppen éjjeli zsákmány után nézve. Talán nekik is kéne valami harapnivaló után nézniük. A kastély belsejében ki tudja mi akadhat.*


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-13 23:14:11
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

*Az orvos elszelel, ami tulajdonképpen várható volt eddigi hősies viselkedése után, a két nő tehát kettesben halad tovább a kastély felé vezető úton.*
Sebaj *mondja Caram, hangjában ismét az előbbi megvetéssel.* Ez a szerencsétlen alighanem azok közé a férfiak közé tartozik, akik elájulnak, ha szülést látnak. Ez már sokkal jobb *teszi hozzá a szemét dörgölve, amikor az árnyékba érnek.
Nagyon erős túlzás lenne azt állítani, hogy fél, de a vándorlás során lételemévé vált az óvatosság, út közben előveszi a kovácsinastól kapott díszes tőrét, hogy tudjon védekezni a kellemetlen meglepetések ellen. Kísértetek ellen persze valószínűleg mit sem ér, de ki tudja, talán segítenek valamicskét a markolatot díszítő mélységi rúnák, ha ennyire kellemtlen lenne a meglepetés.*
Vannak egész jó részei *jegyzi meg, immár egész közelről szemlélve az ősi falakat.* Az is lehet, hogy itt-ott lakható.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-07-13 22:01:31
 ÚJ
>Dhunamella Carlsson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 194
OOC üzenetek: 351

Játékstílus: Szelíd

*Lassan elérik a a kastélyhoz vezető ösvényt. Mögöttük a Nap utolsó sugarai vetődnek a felhőkre, narancsos színekbe bújtatva ezzel a tájat. Pont beesteledett mire ideértek. Lucien úgy tűnik tovább nem is akar velük jönni, hiszen el is búcsúzik gyorsan tőlük és sietős léptekkel elindul visszafelé, a búzatáblákhoz.*
- Micsoda egy nyámnyila alak! *Mormogja inkább magának, mint Caramnak, bár ebben valószínűleg mindketten erősen egyetértenek.
A két sötételf nőstény tempósan indul neki a sötét örvénynek, ami a kastély bejáratához vezet. Vajon mi lehet odabent? Dhunamella biztos benne, hogy a rémtörténetek mind csak kitalációk. Az emberek csak babonásak, valószínűleg állatok okozhatták a furcsa hangokat, a fényekkel meg valami eltorzult elméjű idióta szórakozhatott.
Azért a bevezető út is elég kísérteties - lenne egy átlagos ember számára. Ám egy drownak tökéletes, hiszen a sötétedésre csak rásegít a homályba boruló fák sokasága, ami rejtőzködésükben mutat nagy hasznot.
Azért Mella kezét először az íján, majd a tőrein simítja végig. Vajon ha arra kerül sor, akkor melyik lenne a megfelelőbb harci eszköz? Valamikor be kéne ugrania a kovácshoz is kicsit felfrissíteni a "szerszámait".
Közelebb húzódik barátnőjéhez, ha esetleg több oldalról jönne támadás, akkor hasznosabb is minimum két irányból védekezniük.*


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-04-21 09:32:49
 ÚJ
>Henua Tikron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 288
OOC üzenetek: 57

Játékstílus: Szelíd

*Nem tűnik túl barátságos helynek a kastély. Már az oda vezető út is nagyon sötét, égbe nyúló fák takarják el a Napot. Tikron egyik kezét a fegyverén tartja, mert ez a félhomály kedvet adhat az útonállóknak. Habár miért támadnának meg egy ilyen elhagyott kastélyba igyekvő utazót? Gazdagok biztos nem járnak erre. Hacsak nem valami titkos céllal.
Ahogy a kikötőben hallgatta a munkásokat, hallott egy-két félmondatot arról, hogy ez egy kísértetkastély. Az egyik munkás állítólag éjszaka erre tántorgott és furcsa fényeket látott villogni, miközben harsány nevetés és női sikolyok hallatszottak. Ezeket a történeteket szülhette az ital is, de kétségkívül furcsa ez a vár.
Az látszik, hogy nem laknak benne, a falakat benőtte a futónövény, a tornyain varjak lebzselnek. Henua Tikron körbejárja a kastélyt és sehol nem lát életjelet. Egy-két lábnyom azért van, mert mások is kíváncsiak voltak.
A kapu hatalmas, de nem mozdíthatatlan. Hirtelen az egyik toronytetőről lepottyan egy cserép, a gnómtól kb. fél méterre.*
"Az áldóját! Épphogy megúsztam."
*Feltekint és egy varjat lát elröppenni.*
- Repülj, te átkozott! Ha elkaplak, kitekerem a nyakadat!
*Ahogy morog a madárra, eszébe jut, hogy talán ez talán nem is volt véletlen. Talán van valaki odabent, aki nem akarja, hogy meglátogassák és a varjak az ő szolgálatában állnak.
Egymaga nem merészkedik be, de arra gondol, hogy ha talál megfelelő társakat, akkor körülnéz odabent is egyszer.*


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-02-06 13:28:43
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87

Játékstílus: Szelíd

//Illúziók és árnyak - Vége//

*Nem! Ez a valóság és életben vagytok. Túléltétek a szörnyűséget, mert minden testrészetek tökéletesen működik. A környék nyugodt és semmi sem változott meg, amíg a különös illúziót láttátok. Mindenesetre, ha mégis úgy képzelitek, hogy megnézitek a romokat akkor minden úgy van elrendezve, ahogy megtapasztaltátok ebben fura látomásban. A fa nem beszél hozzátok, és pókok sem pedig szörnyek nem buknak jönnek elő. Farkasok sem vonyítanak, és a falakon sincs beszélgetés. Eddig senki sem tudta felfedni a titkát a helynek, és ez úgy látszik még várat magára. Talán egy másik alkalomkor sikerrel jártok.*


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-01-31 02:20:47
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87

Játékstílus: Szelíd

//Illúziók és árnyak//

* Féktelen haragra gerjed a fa, mert nem szereti az ilyen csökönyös lényeket. Nyugodtan és magányosan szeretne lenni, ám a környéken levő népek állandóan zaklatják. Ráadásul a kisgyerekek bántják a kiskéseikkel, amivel különböző jeleket rajzoltak bele a törzsébe. Fájdalmas volt számára, és egyre több gyerek írta fel a nevét a fa törzsére. Ő pedig egy idő után nem bírta elviselni a fájdalmat, ezért teszi a mostani cselekedetét.
~ Ti kezdtétek! Ti emberek! Állandóan bántottatok, hát ezért érezzétek elsöprő haragom gyümölcsét. ~ Kiált hangosan a fejetekben, ami magában rosszul létet eredményez. Hányinger és levertség. Indáival kinyúl felétek és elkap benneteket mind egy szálig, hogy után magasba emelve egymást mellett legyetek. A pókok valódivá válnak, majd mindegyik belétek mar. Érzitek, hogy minden egyes pók a bőrötök minden egyes részébe beleharap. Testekben erős fájdalom jelenik meg, amit ép ésszel nem lehet felfogni. A pókok mellett az indák is facsarnak. A gyűlölet és a gyilkolás érzése tapintható.
~ Mocskosak! Átkozottak! ~ Kiabál teljes erejével a gonosszá vált fa, ami csak nyugalmat szeretett volna és ezt kapja cserébe. A pókok mikor elvégezték dolgukat, akkor eltűnnek. Felemel benneteket a magasba aztán elejt titeket mint egy bábut, hogy megnézze mi történik veletek, ha magasról leestek. Érzitek, hogy egyre inkább közeledtek a talaj felé, amin szépen szétkenődtök. Akkor újra felkarol benneteket.
~ Nem ölök! Hagyjanak békén engem! ~ Üvölti, miközben érzitek, hogy zuhanni kezdtek újra; ám ezúttal nincs föld, ami megállítana. Maga a feneketlen mélységbe estek, aminek nincsen alja sem pedig teteje. Itt van időtök átgondolni az eseményeket, hogy valójában mi történt? Talán hihetetlen számotokra az egész. Ezen a helyen összetörve zuhanni nem kellemes állapot, az örökkévalóságban. Aztán hitelen fényesség támad, ami hirtelen megzavarja ezt az egészet. Dawn és a többiek arra ébredhetnek, hogy verőfényes nap süt le rájuk. Hogy hol vannak? Ott ahol Dawn lova ki van kötözve, aki van olyan kedves, hogy a gazdáját noszogatja és nyelvével kedvesen képen törli. Még Lynne is ott fekszik. Nincs fájdalom, se zuhanás és a társai. A kastély ott áll, ahol eddig is. Ez csak egy rossz álom volt vagy tényleg megtörtént? Mi a valóság? Vagy újabb illúzió csapdába estetek?*


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2013-01-30 20:08:45
 ÚJ
>Eris Ludus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 247
OOC üzenetek: 27

Játékstílus: Megfontolt

//Illúziók és árnyak//

*Egy nyílvessző száguld a szörny felé... aztán át rajta. Ezek szerint az előbbi idegen is életben van - vagy vannak itt mások is.
Újabb adag gáz, újabb lények, ezúttal milliónyi pók. Úgy tűnik, mindent ellepnek, beleértve ebbe Erist is - milyen szerencse, hogy a vándoroknál szakmai követelmény, hogy ne féljenek holmi ízeltlábúaktól. Az eredar megpróbál lesöpörni magáról néhányat, de azt tapasztalja, a keze épp úgy átsiklik rajtuk, habár apró lábaik csiklandozó mozgása nagyon is valósnak tűnik.*
Szórakozol velem? *morogja Eris az orra alatt, a fának szánva a kérdést. Aztán gyanakodni kezd, és próbálja figyelmesen elemezgetni a körülötte kavargó zavaros gondolat- és érzelemrengeteget - ami egyébként túl sokszínűnek tűnik ahhoz, hogy mindössze tőle, az előbb látott elftől és a fától származzon. Egyvalamiben azonban szinte biztos: a fára emlékeztető, az eredar számára most még jobbára ismeretlen jelentésű minták mindenfelé előfordulnak, mintha a fa jóval távolabbra sugározná őket, mint ahogy az szokás. Na persze nem tudja, milyen messzire érnek a gondolkodó növények gondolatai, hát még az ilyen óriásiaké.*
"És ha nem távozunk? Akkor mi lesz?" *kérdezi, most már gondolatban, miközben közelebb lép a fához, és így, bár ő nem tud róla, Gleadysshez is.* "Még több pók? Ennyit tudsz?"


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1239-1258