Nincs játékban - Grombar kastély
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínGrombar kastélyNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 22 (421. - 440. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

440. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-10-20 13:49:29
 ÚJ
>Ethea UnHaku avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 387
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Vakmerő

*Ethea nem tud legendákat. Legalább is Lanawin ezen tájáról szólóakat semmiképpen. Még ha Svir, az ő korábbi törzsének legendái felől érdeklődne, talán elő tudna halászni valamit.*
-Legközelebb.
*Sóhajt fel a lány, miközben tovább haladnak, megkezdve a lassú fordulót. Ezek szerint lesz legközelebb is. Hát ennek annyira azért nem örül. A kacsintásra felvonja szemöldökeit, és némi kérdő éllel szemléli a férfi arcát. Vajon mit kacsingat ez itt neki? Nem cimborája, nem babája neki. De azért ezt nem teszi szóvá, végül is annyira nem lényeges a dolog. Lehet, hogy csak valami porszem ment a férfi szemébe.
Apró elpillantás az emlegetett fegyver irányába. A parittya nagyon jó kis fegyver. Persze, nem egy íj, és nem is éppen nyílpuska, de azért megteszi. És bármikor, bárhol szinte bármiből előállítható. Igaz, kellő ügyesség kell a kezeléséhez, de ezt némi tanulással orvosolni lehet.*
-Lőttem már vele nyulat is.
*Köztudottan a nyúl az egyik legjobb menekülő állat. Gyors, és képes a hirtelen irányváltásokra. Tény, hogy a nyulat inkább csapdával vadásszák.*
-És fácánt is.
*Teszi még hozzá néhány pillanatnyi szünet után.
A parittya tehát egészen hasznos kis fegyver, értő kézben. Persze, nem mindegy miből készül. Sem a fegyver, sem a lövedék. Igaz, a vasgolyócskák nehezebbek az ugyanakkora kavicsoknál, de épp emiatt gyorsabbak és veszélyesebbek a kicsiny lövedékek.*


439. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-10-19 22:00:48
 ÚJ
>Svir Gia avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1663
OOC üzenetek: 314

Játékstílus: Vakmerő

*Remélte, hogy legalább Ethea járt már itt, esetleg, hogy az igenlő válaszon felül még valami érdekességet, esetleg egy helyi legendát is elmond a fák között elnyúló területről, de sajnos csalódnia kell a melléje rendelt kísérőben, ismét. Nem lesz ez így jó.*
- Hát én sem. *Vallja be lemondóan. Ha nem, hát nem. A táj baljós, a veszély érzetét pedig az is erősíti, hogy Ethea rögtön előszedi a parittyáját. Remek, a végén még ő is elhiszi, hogy itt mindenféle bajok történhetnek velük, ha sokáig maradnak. Talán lenne is némi alapja a félelemnek, de nem szeret lépten-nyomon erre gondolni, majd aggódik akkor. amikor tényleg kell. Igaz, akkor talán már késő lesz, de hát megesik, hogy a csiga elesik.*
- Na de majd legközelebb megnézzük, mi van a fák mögött, hátha még nem hódította meg a Vashegy ura. *Etheára kacsint. Úgy emlékszik, hogy körülbelül eddig tart a terület, ami felett őrködnie kell, nem biztos benne, hogy a fákon túl is ők az urak.*
- Lassan igen. Parittyával még nem is lőttem, nekem az íj a kedvencem. Vadászni is lehet vele? *Lépésben elindul az erdősáv mentén balra fordulva, közben mutat rá Ethea választott fegyverére. Próbált ő már nem egy fegyvert, de a parittyát még pont nem. Fiatalabb korában sosem mutatták meg neki, utána pedig már nem tartotta túl elegáns fegyvernek. Azt viszont el tudja képzelni, hogy milyen nagyot tud ütni, ha rendesen megküldenek vele egy lövedéket, legyen az akár csak egy kavics is.*


438. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-10-19 18:07:55
 ÚJ
>Ethea UnHaku avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 387
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Vakmerő

*Változik a táj, és a szántóföldek egyhangúságát felváltja az erdők ritkás látványa. Inkább csak nagyobb facsoportok ezek, mint nagy kiterjedésű erdő, de azért előszele lehet valaminek. Vagy nem, persze. Néha a természet hajlamos a tréfára.
Ethea nem marad le Svir mögött. Bár nem érti, miért is kell hajszolni így a lovat, de azért felveszi a tempót, s talán a könnyű ügetésnél valamivel gyorsabban, de mégsem vágtában haladnak a földúton.
Egy alkalommal néhány percig tekintete követ egy távolban ökörfogattal szántó férfit. Sejti, hogy ez már az őszi szántások előhírnöke lehet. Vagy talán nem is annyira előhírnöke, hiszen jócskán benne járnak az őszben. Lassan szükségessé válik a melegebb öltözékek elővétele.
Na igen! Ami viszont jól ott hagyott Amon Ruadhon. Tényleg el kéne hozatni valakivel, ha már itt ragad abban az ócska faluban.
Épp ezen morfondírozik, mikor Svir váratlanul lefékez, és lassú kocogásra fogja a hátasát. Ethea jó néhány méterrel megelőzi hát, így kénytelen meg is állni kicsit, hogy mikor a másik beéri, újra induljon, most már az újabb tempóhoz igazodva.*
-Még soha.
*Jegyzi meg, tekintetével a tájat pásztázva. Nyílt terep, és a fák közül egészen jól leszedhetnék őket. Halk morranással húzza elő a kicsiny fegyvert, melyet olyan régen használt már. A kis horgot mutatóujjára húzza, míg a szíj másik végét két ujja közé csippenti. A kosárkába vas lövedék kerül, hála Thargarod törpe kovácsainak. Az egészet végül marokra fogja. Teszi mindezt úgy, hogy egy pillanatra sem fordítja el tekintetét a tájról.*
-Lassan fordulhatunk.
*Most nem mond irányt, rábízza azt a férfire. Úgy is, eddig is ő vezette a két személyes csapatot.*


437. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-10-14 16:03:29
 ÚJ
>Svir Gia avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1663
OOC üzenetek: 314

Játékstílus: Vakmerő

*Pontosan tudja, hogy nyugatra fordulva a folyóhoz érnének, hiszen idefelé végig a folyó mellett jött a révig, ahol körülbelül keleti irányba fordult, hogy Kalácsfalvára jusson Daranellel együtt. Tájoló nincsen nála, hogy teljesen pontosan be tudja lőni vele a különböző irányokat, de ezek alapján azért elég biztos sejtése van arról, hogy merre mennek, meg, hogy éppen hol járnak. Kikéri magának, hogy ő ne tudjon tájékozódni!*
~Hát ez rém izgalmas.~
*Jegyzi meg magában a sokadik lovaglással eltöltött perc után a földeken. Nem sok mindenkivel találkoznak az úton, az is inkább állat, mint ember vagy más értelmesebb, emberformájú szerzet. Végül egészen a szántóföldek határáig jut Etheával az oldalán – vagy maga mögött, ha a nő egész úton képtelen felzárkózni. Itt egy másik terület kezdődik, nem olyan olyan nyugalmasan unalmas, mint a Kalácsfalvát környező földek. Ezt először az előttük magasodó öreg fák adják tudtukra, ez bizony már nem olyan helynek tűnik, amit az ember könnyedén igába hajt és amiből hasznot húz. Nem emlékszik egészen pontosan arra, hogy a kapott térképen ez a terület is hozzájuk tartozna, de az ellenkezőjéről sincsen teljesen meggyőződve. Lelassít, lépésre fogja a lovát, eleget hajszolta az ide vezető úton.*
- Azt hiszem, eddig tarthat a birtok. Jártál már a fák között vagy egyáltalán csak itt? *Kérdi Etheától még az erdős rész előtti területen. Nem szeretne feltétlenül beljebb menni, nem is a Grombar kastély körüli erdők szemrevételezését tűzték ki célul a mai napra.*


436. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-30 14:15:01
 ÚJ
>Chadim Iloin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 64
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester, és négy(?) kereső//
*Mégis mi a fenét gondol magáról ez a gnóm? Chadim még mindig a nyakát dörzsölgetve érkezik meg a fényforráshoz, és miközben A'frad a lándzshegyet szegezi a gnóm nyakának, addig a félvér fiú keres valamit, amivel megkötheti a töpszli kezeit, remélvén, hogy nem fog ellenkezni fegyverrel a nyakánál. Ha mégis próbálkozna, akkor Chadim erőteljesen nyakon vágja, csak hogy tudja hol a helye. Ha ezzel végzett, akkor a száját is betömi, hogy ne tudjon varázsolni, legalábbis ne olyasmit, amihez varázsige kell. Ezután odafordul táraihoz, és így szól.*
- Nyugalom, majd a toronyban kivallatjuk, egyelőre érjük vissza napkelte előtt. A'frad, megtennéd, hogy hozod a kis mocskot? Nem szeretném, ha elfutna. Oh, és csak az egóm kedvéért. Szóltam előre.
*Igen, a végén ez kissé infantilisnek hatott, de nem is várhatjuk el egy kamasztól, akit egy vélhetőleg furcsa világszemléletű remete nevelt, hogy éretten viselkedjen.*


435. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-29 21:56:12
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*Gyors tempóban utoléri a fényt aminek gazdája szerencsére a gnóm, s nem valami trükk.
Nem tervezi, hogy végez vele, de azt bizony igen, hogy jól tarkón vágja a lándzsája nyelével, mikor utoléri, de mielőtt ez megtörténhetne a gnóm megfordul, s megszólítja.*
-Még hogy mi mit akarunk tőled? Te csaltál ide minket, és zártál be, majd Chadimra támadtál mikor kijutottunk, Valami oka csak volt, ha nem tudsz semmiről semmit nem csinálsz ilyet. Szóval gyorsan tálalj ki mert esküszöm keresztüldöflek a lándzsámmal.
*Nyomatékosítva mondatát, a lándzsa hegyét a gnómnak szegezi, pár centire csak tőle, s elég mogorva képet is vág hozzá, látszik, hogy nincs igazán tréfás kedvében, s tényleg képes leszúrni a mágust ha az okot ad rá.*
-Kik előtt kerülünk bajba? ki vagy te egyáltalán? Bezártál, otthagytál volna minket, te vagy bajba, s nem kicsiben, szóval beszélj!


434. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-29 19:18:33
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* A lovag próbálkozik, hátha tud valamit tenni a gnóm ellen, de az eltűnik, így két - igen passzív - társa csak követik őt, kicsit lemaradva, így még nagyjából tíz lépésnyire vannak tőle, mikor a kis fényhez ér, melynek gazdája is akad: a kis gnóm menetel, s csupán a szél bolygatja a botot, esetleg ő a lépéseivel, de semmi különlegesség. Még mielőtt A'frad támadni tudna megfordul, majd megszólal. *
- Mit akartok tőlem? Nem tudok semmit a mesterről, hagyjatok, hogy visszamenjek a toronyba. * Beletúr ősz hajába, s elgondolkozva néz a fiúra, majd a bizonyára hamarosan megérkező másik kettőre is. *
- Ha észreveszik, hogy eltűntem ti kerültök bajba, mivel veletek láttak utoljára! * Próbálja tovább győzködni őket, hátha szavaival hat rájuk, de, ha továbbra is le akarja szúrni/ütni/vágni, akkor megpróbál arrébb állni, ugrani. *


433. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-27 15:00:53
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*Hiába keresgélik a kis gnómot nem találják a közelben, végül a szántóföldek felől látnak meg egy imbolygó fényt, A'frad eltűnődik, mekkora esélye lehet, hogy a mágus került oda valami mágiával, s ha már sikerült olyan távol kerülnie, miért árulná el magát fénnyel.
Nem igazán ért a mágiához, így a felmerülő kérdéseire, nem tud választ találni, de úgy véli hiba lenne elhalasztani, egy ilyen lehetőséget, lehet hogy jobban megsérült a gnóm mint elsőre gondolta és azért imbolyog ennyire, a többieknek csak int, s kocogva megindul a fény irányába.
A kastély kapujából még visszanéz, s gyorsan körbepillant az udvaron, nem lát e mégis valamit ami arra utal, hogy ott a gnóm, amennyiben semmi nyoma az udvaron, akkor még tempósabban ered a fény után.*


432. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-27 11:27:05
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* Az események gyorsan leperegnek, s máris ismételten eltűnik a mágus. Legalább már azt tudják, hogy nem ment messzire. A'frad igaz gyorsan kapcsol, de a mágus sem tétovázik, így érzi ugyan a fiú, ahogy érintkezik az öreg oldalával hosszú lándzsája, de legjobb esetben is egy kisebb horzsolást tudhat magáénak a kicsi, amitől még senki nem halt meg, így nem csoda, hogy holt tetemét sem találják, miután elül a por. A'frad rendkívül logikus megállapítása után a többiek úgy tesznek, ahogy mondja. Chadim tőle kicsit jobbra háttal a lovagnak, Lanilla balra ugyanúgy - így hát egy kisebb háromszöget alkotnak, úgy keresgélnek. A mágus viszont mintha csak egy látomás lett volna eltűnt. Végül két perc nem túl eredményes keresés után egy kis fényecske jelenik meg valahol a szántóföldeken, mely lassan imbolyog jobbra-balra, s egyre távolodik. Ez alighanem a mágus, kivéve, ha csak egy csel... *


431. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-27 10:25:40
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*A lejárathoz közelítve ismét zöld fényeket látnak, melyeket A'frad ha lehet elkerül, előző tapasztalatai alapján, úgy gondolja jobb így.
Mikor a gnóm hirtelen Chadim nyakába landol, s elkezdi őt fojtogatni, teljesen meglepődik, azt sem tudja mit csináljon, fegyverével nem mer feléjük szúrni, fél, hogy barátját is megsértheti. De a félvér szerencsére gyorsan megszabadul a töpszli mágustól.
Mikor a földre kerül, azonnal varázsolni kezd, de azért A'frad sem tétlenkedik, s megpróbál, gyorsan felé szúrni egyet lándzsájával, hátha sikerül megsebesítenie.
Mikor a por elül, újból keresni kezdik.*
-Itt kell lennie messzire nem juthatott ilyen rövid idő alatt.
*Mondja társinak, s lándzsáját dobásra készen emelve fel, indul, lassan a környéket kutatni.*
-Maradjunk közel egymáshoz, s úgy mozogjunk, hogy fedezzük egymás hátát.
*közli ismét társaival, s reméli, ők eszerint cselekednek majd.*



430. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-26 17:52:52
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* Nem volt könnyű felmászni, de végre fent vannak. A gnómnak nyoma sincsen, de bizonyára vagy elbújt, vagy fontosabb dolga akadt, mely utóbbi sokkal inkább valószínűnek tűnik, hiszen bizonyára nem számolt azzal, hogy a hármas hirtelen előbújik majd a földből, miután varázslattal levédte az egyetlen ismert kijutási pontot - az ajtót. Kivétel ez alól persze, ha ő maga is tudta, hogy ott van az alagút és az egész egy hosszabb fonalú terv csak. Bár... Valljuk be, nem lenne értelme bezárni egy csapatot egy szobába, majd kiutat biztosítani nekik, ha úgyis meg akar tőlük szabadulni. Na, meg az is lehet, hogy csak kisebb ideig akarta lerázni őket, nem akart végezni velük. Mindenesetre A'fraddal az élen megindulnak a bejárat felé, hol eleinte nem látnak semmi különöset, néhány zöldes fényen kívül valahol sokkal beljebb. Viszont nem olyan könnyű lerázni a kis gnómot, mint ahogy azt gondolták: mikor megfordulnak Chadim nyakába ugrik, s fojtogatni kezdi. Nem tart ez néhány másodpercnél tovább, mivel a fiú hamar kapcsol és leveti magáról az öreget, ki ezúttal is váratlanul "támad".
Egy gyors ige elmormolása után szélörvény keletkezik, mely felfújja a levegőbe a port és a földet, így szempillantás alatt eltűnik a porban. Mire leül a por, már ismét nyoma veszik. *


429. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-26 17:38:01
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*Nehézkes alagút megmászása után, végre kibukkannak a szabadba, földesen, mocskosan de végre kint vannak.
A'frad, rögtön a gnómot keresi tekintetével, de nem látja semerre, abban biztos, hogy a mágus, előbb kiért mint ők, tehát vagy valahova behúzódott, vagy elhagyta a kastélyt. Inkább a második lehetőséget tartja valószínűbbnek.*
~Lehet visszament a mágustoronyba~
-Nézzünk be azért a lejáratnál, aztán indúljunk vissza a toronyhoz.
*Szól hátra a többieknek, aztán meg is indul a lejárat ajtaja felé most a lándzsáját veszi a kezébe, azt tudja dobni is, ha a gnóm messziről varázsolni akarna, ezzel van esélye közbeavatkozni.
Ha az ajtón belesve nem látják, és nem hallanak semmit, akkor megindulnak a kastély kijárata felé, legalább is ami A'fradot illati, de remélhetőleg a többiek is követik.*


428. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-24 20:23:07
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* A fentiek nem sokáig tétlenkednek, egyből megindulnak le, bár elég lassan, így A'fradnak van ideje körbenézni. Habár nem lát szinte semmit, az alagútban pedig még sötétebb van, kezével kitapogathatja, hogy van arra valami keskeny utacska, így a nem túl széles fiataloknak is összébb kell magukat húzni, hogy elférjenek a kis járatban, melyet vagy egy rab vájt hatalmas erőfeszítéssel és kitartással, vagy a természet alkotta az öreg épületnek. Mindenesetre nekik pont kapóra jön, így tovább haladnak, ameddig csak jutnak, mivel miért állnának meg? Nemsokára egyre inkább felfelé kezd irányulni, így a mászás is egyre nehézkesebb, de némi kitartással hamarosan kijutnak, s bár időközben nem kevés föld hullik rájuk, de minden tekintetben megérte, minthogy ott haltak volna meg. Most nagyjából tíz méterrel vannak a kastély falától, pont a főbejárattal ellentétes oldalon. A hold lágyan ragyog, egy-két fátyolfelhő kúszik csak be elé, ezzel ezüstös fényt adva a tájnak. Eltelt már 1-2 óra talán, mióta idejöttek, de a nap még láthatáron sincs, talán ez az oka, hogy nem látják a gnómot, talán teljesen nyoma veszett, de, ha még nem adták fel, akkor érdemes lenne megkeresni, hogy kifaggassák, hogy mi is az, amit annyira nem szabadott megtudniuk... *


427. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-22 18:48:58
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*Hiába keresgél fent semmit nem talál, s a többieknek sincs ötlete mihez is kezdhetnének.
Lefelé a verembe, kifordul egy létrafok a lába alól, hiába, most nem volt olyan óvatos mint előzőleg, de azért egy darabban leér.
Mikor dühében a csontvázat is szétrúgja az előugró rágcsálónak köszönhetően veszi észre az a nem kis repedést a falon, rögtön oda ugrik és megpróbálja kiszélesíteni, amivel nem kell sokat bajlódnia, mert ahogy az első téglához hozzáér, nagy por kíséretében leomlik az egész falrész.
Köhögve, törölgeti szeméből, orrából a sűrű port.*
-Minden rendben, gyertek le, úgy látom a leomlott rész mögött van egy járat.
*Mondja a többiek érdeklődésére, majd amíg ők lejönnek, A'frad kézbe veszi bárdját, és el is indul előre a járatba, figyelve maga előtt, nehogy belesétáljon valamibe.*


426. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-22 13:16:36
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* A'frad továbbra sem adja fel, mindenképpen ki akar jutni, ami érthető, de semmi különös nincs se a falaknál, se a tüskék között. Nem mozdítható egyik sem, nincs rejtett kar, így marad a gödörszerű börtön és a mágia. Chadim igen passzívra veszi a formát, de csak fejét rázza meg végül, majd leül és gondolkozni kezd. Végül is az is jobb, mint a semmi. Lanilla szintén nem tesz túl sok mindent, végül csak leül Chadim mellé, hátha eszébe jut valami, de nem szólal meg egyelőre.
Az emberfiú viszont tovább ügyködik és gondolkodás helyett egyből a kiutat keresi (persze ehhez is kell némi gondolkodás). Mikor leér nem talál eleinte sokkal több dolgot, mint idáig, csupán egy elnyűtt lépcsőfokot, mely akkor hullt le, mikor próbált lemászni.
A csontváz mögött sincs semmi különös, csupán egy rágcsáló süvít ki mögüle, bizonyára a csontok csörgésétől megijedve, hogy aztán egy nagyobb repedés feketeségében eltűnjön. Egészen nagy repedés, egy ember feje is beférne talán oda... Minden bizonnyal ezt a repedést sem hagyja figyelmen kívül, így akár, ha csak egy kicsit is megmozdítja, megkopogtatja a mellette lévő omladozó követ, akkor hamarosan szürke por száll fel, természetesen nem egy kő leomlása után, melyek megkímélik Chadimot, bár a por akaratlanul is beleszáll az orrába/szájába/fülébe, így heves tüsszögést/köhögést vált ki a fiúból.
Nemsokára a por leülepedik és egy végeláthatatlan hosszú alagút lesz a láthatáron. Könnyen meglehet, hogy csak azért végeláthatatlan, mert öt méternél tovább nem lehet ellátni, de meglehet, hogy tényleg hosszú.
Nemsokára fentről megérkezik Chadim és Lanilla is, akik arról érdeklődnek, hogy jól van-e, és, hogy mit talált, feltételezhetően meghallották az omlást. *


425. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-20 21:02:23
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*Hát az ajtó úgy néz ki állja az ütéseit, csupán bárdja éle bánja, idővel rájön ennek nincs értelme.
Viszont sajna a titkos ajtó keresése sem hoz eredményt pedig, rászánja a megfelelő időt.
Chadimot és Lanillát annyira sokkolhatta a történtek, hogy csak ácsorognak.*
-Gyerünk már segítsetek, hogy juthatnánk ki innen, Chadim, nincs megfelelő varázslatod amivel valahogy kinyitod az ajtót, berobbantani, vagy semlegesíteni valahogy a gnóm mágiáját?
*Mindent átnéz még a repedéseket is, kifeszeget pár téglát, valamelyik erre alkalmas eszközzel ami a teremben van, hátha a fal mögött egy másik terem van, s nem csak a föld mélye.
Megnézi a másik ajtó mögötti tüskéket, talán mozdítható valamelyik, s végül lemegy a verembe is megint, most az idegesség miatt kicsit alább hagyja óvatosságát is a létrán.
~Azért is kijutok, nem fogok itt megrohadni~
Leérve alaposan átkutatja megint még az ott lévő csontvázat is arrébb rugdossa.*


424. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-20 20:08:53
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* Habár az ajtó csapkodása, rugdosása, veszítése sokkal bármelyik kijutási módszer ősiségét felülmúlja, ám ez a hatékonyságáról már nem mondható el, vagy legalábbis ennél az ajtónál nem. Az egyetlen ismert kijárat - az ajtó - csak nem akar engedelmeskedni A'frad akaratainak. Talán mágiát használt erre is a gnóm, így mikor rájön, hogy ez nem fog menni, vagy túlságosan elfárad; bizonyára más kijutási módszer után néz. Így is történik. Viszont a siker továbbra is idegen marad, se a falakon, se máshol nem találnak semmit, hacsak a falak téglái között néhány helyen elhelyezkedő kisebb-nagyobb repedések nem számítanak valaminek, melyekbe talán egy-egy kis rágcsáló költözhetett valamikor, vagy csak lakatlanul állnak évtizedek óta. Na, meg esetleg még a pókhálók is "valaminek" számítanak, de titkos ajtó, kar, egyéb kijutáshoz szükséges "valami" nincs sehol, hacsak nem a lyukban hagyott valamit figyelmen kívül a fiú.
A többiek nem tesznek sokat, így a továbbiakban is A'frad feladata lesz bizonyára a kijutás, ha máshogy nem, hát egyesével lebontja a téglákat, de valamiféle kiútnak csak kell lennie... *


423. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-19 21:08:37
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*Hát rendesen meglepődik a gnóm akcióján, s csak pislog ledöbbenve, s tanácstalanul egy darabig.*
-Az a nyamvadt kis vakarcs...
*Azt már tudja hogy a gnóm varázslatán kívül, nem tudott senki boldogulni a zárakkal.
Így hát elszántan nekiindul, két kézre fogja csatabárdját, és dühödten kezdi csépelni az ajtót, lehetőleg annak fa részeit, már amennyiben van ilyen.
Ha maga a lap túl masszívnak bizonyul megpróbálja a zsanérokat szétverni, hátha le tudja fordítani az ajtót.
H sehogy se megy, megpróbál a kínzóeszközök között feszítésre alkalmast találni, és azzal próbálja, kifeszíteni az ajtót.
S ha nem jár sikerrel egyik próbálkozása sem, s a többieknek sincs más ötletük, akkor utolsó kétségbeesésként visszatér a titkos ajtó kereséshez.*
~Nem hinném, hogy mielőtt csapdába ejt tippet adna a kijutáshoz, de mi mással próbálkozhatnék. Gondolkozz, ki kell jutnunk innen, és el kell kapnunk ezt a átkozott gnómot.~

A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2015.06.22 16:45:35, a következő indokkal:
A rendszer által is kijelzett helyesírási hibák javítása.



422. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-17 20:04:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* Úgy tűnik a mester egy idő után a falak pásztázását alább hagyja és inkább az ajtót nyitja ki, majd azt egy erőteljes becsapással be is csukja kívülről. Így hát válasz nem érkezik egyik kérdésükre sem, csak egy kívülről beszivárgó kacaj adja a bent lévők tudtára, hogy nem a szél csapta be az ajtót, hanem az öreg. Ha próbálkoznának, az ajtót nem tudják kinyitni, bizonyára vagy van hozzá kulcsa, vagy mágiát használt. Végül, a nevetés után, de még a felvezető lépcsőn hallatszódó léptek előtt egy papírdarab röppen be a szobába, melyen a következő áll.

"Őszintén sajnálom, hogy ezt kellett tennem, de túl sokat akartatok tudni és ez nem jó.
A varázslat, melyet "megtanítottam" Chadim-nak, nem létezik, egy trükköt használtam. Ha érdekel: levegőmágiával mozdítottam meg a fadarabot, mind a kétszer. Sok szerencsét!"

Ennyi. Egy szóval sem több, se kevesebb, ez áll a papíron. Aztán hallatszanak kintről a léptek,a hogyan távozik, ha kérdeznek is tőle valamit, nem válaszol semmire. Ez bizony nem a legjobb helyzet, valamit ki kéne találniuk, ha nem itt akarnak meghalni, mint bizonyára igen sokan már előttük, csak ők kicsit máshogy. A falakon egyelőre nem találnak semmit. *


421. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-06-16 10:48:40
 ÚJ
>Chadim Iloin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 64
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//
*Chadim sem sokáig zavartatja magát, azonnal keresgélni kezd. Kicsit sajnálja, hogy az ajtó kinyílt varázslat nélkül, remélte, hogy ráveheti a mágust, tanítson neki még egyet. Ő a falak másik oldalán kezd el keresgélni, miközben így szól a mágushoz.*
- Öreg, én tényleg nem akarom megkérdőjelezni a tudásod, de nincs egy olyan ágfüggetlen varázslat, ami felfedi a rejtekajtókat? Mintha valahol már olvastam volna róla.
*Ezen a mai éjszakán egyre több olyan varázslat merül fel, amiket Chadim nagyon bán, hogy nem tanult meg azon nyomban, amikor olvaott róluk.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1239-1258