OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Bejelentések >>
Új mágia-rendszer!
Mostani oldal: 1 (1. - 19. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-01 20:59:40
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdvözletem!

A mesterkardok áldása nem igazán elterjedt dolog, noha ennek a fegyvercsoportnak ez lenne a lényege. Ennek két okát láttuk a staffban. Először is az áldás nehézkesen elérhető volt a fénypontok és oltár szükségessége miatt. Másodsorban pedig az áldás körüli bizonytalanságok lehettek ennek okai. Sok támadó varázslat pedig egyszerűen túl erős is lett volna fegyverbe ültetve.

Így Abogr mester bölcsességével eltelve (és elolvasva a padlásán található tekercseket) arra jutottunk, hogy fixálnunk kell mely varázslatokkal lehet mesterfegyvert áldani, és melyekkel nem.

Az új áldó rendszerben létrejött áganként 4-4 dedikált áldó varázslat, ezekkel lehet mágiát ültetni a fegyverekbe, semmi mással nem. Ezek listáját lentebb találjátok. A készítésnél szempont volt a viszonylagos egyensúly, valamint az is, hogy az egyhitű mágusok képesek lehessenek néhány áldó varázslatra, de az elementális varázslók élvezzenek előnyt. Így a 4 varázslatból 2-2 került 5. illetve 10. szintekre.
A varázslatok kivétel nélkül ideiglenesek, általában egy-két csapást erősítenek fel, vagy egy-egy harchelyzet alatt hatnak. A fegyverek elemi függése megmarad, miszerint minden fegyverbe a neki megfelelő város elemének mágiája kerülhet csak.
Egy fegyverre továbbá legfeljebb egy áldás kerülhet, melyek közül az új mindig felülírja a régit.

Az Élet és áldás ág mágusainak erejét sem szerettük volna viszont elvenni, a "Mesterkald áldása" varázslat átalakul a "Kardáldás megkötése" varázslattá, mely az eddig is élő oltár és fénypont követelmények mellett rögzít, "megköt" egy áldást a kardon, mely így folyamatosan hat, és felülírni sem lehet. A kötést ugyanezzel a varázslattal oltár és fénypont nélkül lehet feloldani.

Az Oszlatás varázslat továbbra is alkalmazható marad a megkötött és a megkötetlen áldások oszlatására is fény és sötétségpont ellenében.

A szakrális varázslatok követőinek sem kell sokáig aggódniuk, a halandók ténykedését remélhetőleg hamarosan isteneik is kompenzálják erejükkel, hogy az ő fegyvereik se maradjanak áldás, avagy átok nélkül.

Így remélhetőleg egy letisztultabb, kiegyensúlyozottabb, egyetlen ütéssel kivégző kardok nélküli rendszert sikerült létrehozni, melyhez mától hozzá is fértek.

Észrevehettétek, hogy a mesterkard szó helyett a mesterfegyver szó szerepel szinte mindenhol. Ezzel nyitvahagyjuk a lehetőséget a (közel) jövőben érkező más formájú áldható közelharci fegyverek előtt is. Távolsági fegyver áldását nem tervezzük egyelőre.

A varázslatok listája előtt az izgalmas változtatások után álljon még itt egy kevésbé előnyös is. Hogy ellensúlyozzuk a most lényegesen könnyebbé váló áldást (az érthetően megnövekedő kereslet, továbbá az ilyen könnyed áldáshoz szükséges költséges adalékanyagok miatt) a mesterkardok ára megnő, mostantól kétszer ezer arany alapár ellenében lehet őket elhozni a kovácsoktól.

Vonatkozó kérdéseiteket a segítség fórumon tudjátok feltenni.

-------------------------------------------
A varázslatok listája:

- 18 Kardáldás megkötése
A varázsló egy megkötött varázslat nélküli mesterfegyvert megérintve elmormol egy bonyolultabb igét egy legalább harmadik szintű fény oltár mellett egy fény pont feláldozásával, melynek hatására a kardban található áldó varázslatot megköti, felerősítve és felülírhatatlanná téve ezzel annak hatását. A varázslat oltár és fénypont nélküli elmondása a megkötött varázslattal rendelkező mesterfegyverekre hat, melynek hatására a kötött varázslat felszakad, és annak megkötés nélküli, eredeti hatása marad érvényben csupán.

###### Levegő ######
- 5 Változó szelek
A varázsló érintésével megáld egy Artheniori mesterfegyvert melynek hatására akörül lágyan örvényleni kezd a levegő. A fegyver az első sikeres azzal történő hárítás után kienged magából egy szélesebb légörvényt, mely körbeveszi a forgatóját, ez az örvény három körön keresztül nem mágikus lövedékkel áthatolhatatlan. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer érvényesül.

- 5 Statikus töltés
A varázsló érintésével megáld egy Artheniori mesterfegyvert, melynek hatására a következő napkeltéig minden sikeres találat statikus elektromossággal sokkolja a célpontot. A sokk enyhe felületi sebzéssel (1) és a koncentrációs képesség megtörésével jár. A célpont emellett képtelen varázsolni a találat után 1 körig. A varázslat megkötésével a hatás minden sikeres találatnál érvényesül.

- 10 Szélvész
A varázsló érintésével megáld egy Artheniori mesterfegyvert, melynek hatására abba tomboló hurrikánt zár. A forgószél lágyan, folyamatosan borzolja a forgató haját és ruházatát. Amennyiben egy támadását fegyverrel vagy pajzzsal hárítják, vagy a fegyverrel hajtanak végre sikeres hárítást, a tornádó kiszabadul és kis eséllyel (d6-on 6os dobás) lefegyverzi az ellenfelet a mesterfegyver forgatója mögé hajítva az ellökött fegyvert. A hatás addig tart, míg a forgató, akár a forgószél, úgy kavarog, kétszer egymás után nem támadva azonos célpontra. Dupla támadás után azonban megszűnik. A varázslat megkötésével a hatás minden harchelyzet kezdetén újra aktívvá válik.

- 10 Villám lehívása
A varázsló érintésével megáld egy Artheniori mesterfegyvert, melynek hatására azt a következő napkeltéig öt körönként egy támadás helyett a szabad égnek emelve képes villámokat lehívni magába akár a derült égből is. A villám ezután az első sikeres találatkor szabadul fel a fegyverből közepes (4) sebeket okozva a célpontnak. A kisülés ezután két, a forgató választása szerinti célpontra továbbugorhat, ha azok a lánc előző tagjához képest három lépésen belül helyezkednek el. Ha nincs ilyen a lánc megtörik és a kisülés a környezetben eloszlik. A lánc további tagjai kisebb (2) sebzést szenvednek el, valamint minden villám által eltalált ellenfél koncentrációja megtörik, varázsolni egy körön keresztül képtelenek. A lánc utolsó tagja lehet tárgy is, mely így elektromos szikrát kap és ennek megfelelően viselkedik. A varázslat fixálásával a hatás öt körönként örökké használható.

###### Víz #######
- 5 Jéghideg acél
A varázsló érintésével megáld egy Lihanechi mesterfegyvert melynek hatására az fagypontra hűl. A hideg fegyver az első három ellenfél esetén az első sebzés mellé meg is dermeszti az ellenfelet, mire az a következő körben a cselekvési sorrend legvégére kerül. A varázslat megkötésével a hatás minden az adott napon történő első találatra érvényesül.

- 5 Kétélű dérpenge
A varázsló érintésével megáld egy Lihanechi mesterfegyvert melynek hatására az a következő három támadás alkalmával egy dérmásolatot hoz létre magáról, mely az eredeti fegyverrel együtt támad. A másolat nem sebez és támadás után szertefoszlik, de jelentősen megzavarja az ellenséget. A támadások során két támadó dobást lehet dobni, melyek közül a jobbik eredménye számít. A varázslat megkötésével a hatás minden támadásra érvényesül.

- 10 Jégagyar
A varázsló érintésével megáld egy Lihanechi mesterfegyvert, melynek hatására az a következő öt találat jeges sérülést hagy maga után. A finom jégrétegen a vér át tud szivárogni, azonban az nem olvad el, míg tűz melege, vagy olvasztó hatású varázslat nem éri. Ezidő alatt a sérülést meggyógyítani bájitallal vagy mágiával sem lehetséges. A varázslat megkötésével a hatás minden támadásra érvényesül.

- 10 Lidérc támadás
A varázsló érintésével megáld egy Lihanechi mesterfegyvert, melynek hatására annak első 5 sikeres találata során a támadóról leválik egy dér másolat, és a forgató akarata szerinti ellenfélnek támad, aki a dér zuhataga miatt közepes (3) sérüléseket szenved. A dérmásolat célpontja nem lehet 3 lépésnél messzebb a találatot kapó ellenféltől. A varázslat megkötésével a hatás minden sikeres találat esetén érvényesül.

###### Tűz ######
- 5 Őrláng
A varázsló érintésével megáld egy Wegtoreni mesterfegyvert melynek hatására azt kézben tartva a fegyvert lángok ölelik körül. A lángok inkább fényesek, mintsem forrók, egy fáklyával megegyező területet világítanak be, támadáskor apró felületi (1) égési sebeket okoz. Harcon kívül életszerűen tűzgyújtó és égető hatású. A hatás megszűnik a következő dél eljöttekor. A varázslat megkötésével a hatás a fegyvert kézben tartva folyamatosan aktív.

- 5 A főnix dühe
A varázsló érintésével megáld egy Wegtoreni mesterfegyvert, melynek hatására azt kézben tartva a fegyver hordozóját egy apróbb tündér méretű lángokból álló főnix kezdi követni. A főnix mindaddig passzív szemlélő marad, míg a fegyvert hordozó tíz lépéses környezetében egy a hordozó által szövetségesnek tekintett élő elfszabású, vagy harcban résztvevő állat meg nem hal. Ebben az esetben a főnix azonnal újra életrekelti a testet, mely még egyetlen támadást tud tenni a következő körben. A főnix ezután elhagyja a testet és újra passzív szemlélőként viselkedik a következő halálig. Amennyiben egy körben több célpontot is talál a főnix haláluk sorrendjében cikázva mindegyiküket megszállja egy támadás erejéig a következő körben. Egy testet (több jelenlevő főnix esetén is) legfeljebb egyszer lehet ezzel a varázslattal feltámasztani. A hatás megszűnik az első harchelyzet végén, melyben a főnix feltámasztott valakit, vagy azonnal, ha a fegyver forgatóját kell megszállnia. A varázslat megkötésével a hatás folyamatosan aktív marad.

- 10 Szelíd sárkány
A varázsló érintésével megáld egy Wegtoreni mesterfegyvert melynek hatására azon szürke sárkányfej rúna jelenik meg. A fegyver egyetlen alkalommal képes mágikus vagy természetes tüzet magába szívni. Ekkor a sárkányfej vörösen felizzik, és a varázsló akarata szerint ki lehet engedni a pengébe zárt tüzet. Természetes láng esetén a tűz legfeljebb egy lépés sugarú körből nyelethető el a pengével, és kiengedése is ugyanekkora területen történhet meg a fegyver forgatója körül. Tűzmágia esetén egyetlen varázslat hatása szüntethető meg így, kiengedéskor az elnyelt varázslat úgy valósul meg, mintha a forgató idézte volna azt. A tűz kiengedése egy támadásnyi időt vesz igénybe. A varázslat megkötésével, az a tűz kiengedése után 10 körig nem képes újabb elnyelésre, erre az időtartamra a fegyveren található sárkányfej is eltűnik róla, az időtartam lejártával azonban újra aktiválódik.

- 10 Tűztánc
A varázsló érintésével megáld egy Wegtoreni mesterfegyvert, melynek hatására az tűzpirossá színeződik. A következő harchelyzetben összesen két alkalommal a fegyver forgatója akaratától függően képes egyetlen szegmens alatt egy vonalban legfeljebb öt lépéses távot megtenni. A varázsló nyomában két körön át ember magas lángoszlop lobog, mely komolyabb (5) égési sérüléseket okozhat. A varázslat megkötésével a hatás minden harchelyzetben kétszer használható.

###### Föld ######
- 5 Gravitációs kút
A varázsló érintésével megáld egy Pirtianesi mesterfegyvert, melynek hatására az korom fekete lesz. Az első fegyverrel a földre mért ütés kiszabadítja a varázslatot és tíz körre megváltoztatja a gravitációt az ütés három lépéses környezetében, melynek hatására a fegyvert forgatót érő támadásokat a föld ereje kissé eltéríti. A zónán belül mind távolsági mind közelharci védelmi értékéhez +2 adódik. A területi hatás a harchelyzet végével megszűnik. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer használható.

- 5 Gránit bika
A varázsló érintésével megáld egy Pirtianesi mesterfegyvert melynek hatására az vöröses-barnán felizzik. Amennyiben a fegyverrel sikeres védekezést hajtanak végre, a fegyver mellé egy kisebb ökölnyi mágikus, bikafej alakú gránit darab szegődik. Az gránit golyóbis követi a fegyver minden mozdulatát és támadáskor az ellenfélnek csapódik, ahol porrá robban így apró (2) sebet okozva, melyet a páncél sem csökkent. Harchelyzet végén, vagy a fegyver elengedésekor a bikafejek elporladnak. A fegyverhez egyszerre maximum három gránit bikafej szegődhet. A hatás megszakad, ha a fegyverrel bikafej nélkül támadnak. A varázslat megkötésével a bikafej nélküli támadások sem szakítják meg a hatást.

- 10 Ar'Then király kardja
A varázsló érintésével megáld egy Pirtianesi mesterfegyvert melynek hatására, amennyiben a varázsló azt a földbe taszajtja, egy két láb vastag, három méter magas és öt méter széles sziklafal jön létre. A sziklafal minden útjába kerülő tárgyat "körbenő", a réseket kitölti, az élőlényeket kialakulásakor sérülés nélkül odébb tolja. A sziklafal a földbe lökött fegyver előtt egy lépéssel alakul ki. Anyaga nem mágikus, egyszerű sziklaként rombolható. Amennyiben a fegyvert kihúzzák a földből, a fal porrá foszlik és eltűnik. A képesség harchelyzetenként egyszer használható. A hatás a második használat után megszűnik. A varázslat megkötésével a hatás nem szűnik meg a második használat után, harchelyzetenként egyszer használható marad.

- 10 Üvegpenge
A varázsló érintésével megáld egy Pirtianesi mesterfegyvert melynek hatására az agyagszínű lesz, külsejét pedig fél hüvelyknyi üveges burok veszi körül. Az elkövetkezendő 30 körben minden harchelyzet első találata esetén a burok összeroppan a fegyveren, melynek hatására az eltalált ellenfél is hasonlóan törékeny lesz. A harchelyzetben őt ért sebzések egy szinttel magasabbnak számítanak. A varázslat megkötésével a hatás nem szűnik meg, minden harchelyzet első találata esetén alkalmazható.

A hozzászólás írója (Mátrix) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2022.02.01 21:56:22


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-08-31 17:02:01
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdv!

Módosult a szakrális varázslatok létrehozásának esélye. Az algoritmus jelen állapotában (is) titkos, így csak annyit árulok el, hogy jelentős növekedésről van szó.


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-14 20:55:14
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Picit módosult a Mesterkard áldása varázslat:

"A varázsló egy Mesterkard áldása nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására a következő körben elmondott varázslat hatásával áldja meg a kezében lévő mesterkardot (a varázslat, ill. annak hiánya felülírja a meglévő mágikus hatást). Innentől a fegyver minden alkalommal létrehozza a varázslatot, amikor egy élő célt szándékosan, célzottan talál, a varázslat az eltalált célpontra fejti ki hatását. A mesterkardba csak támadó, sebző varázslat ültethető, és csak olyan mágia-ágról, ami megfelel a mesterkard nevében szereplő város fő mágiájával."

És bekerült egy amulett áldása varázslat:

"A varázsló egy Amulett áldása nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására a varázsló által az előző körben megivott bájital minden pozitív hatása egy egységgel gyengítve, míg negatív hatása gyengítés nélkül, maradandóan az amulettbe záródik, minden korábbi hatást felülírva. Az amulett pillanatnyi viselője a hatás előnyét élvezi, hátrányát elszenvedi."

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.01.14 21:43:17


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-10 16:56:44
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Néhány független varázslat szintje növelve lett, így nem 10, hanem 15. szintig vannak elosztva a varázslatok (12-15. szinten 1-1 darab van már csak). Erre azért volt szükség, mert a varázslatok túl erősnek bizonyultak a szintjükhöz képest. Így jelentősen több manát emésztenek fel, aminek következtében jelentősen kevesebb alkalommal tudja őket használni a mágus. És a megtanulás is drágább (kivéve annak, aki már megtanulta, az most jól járt, de a manaköltség nekik is magasabb).

Ezen kívül 20. független szintre bekerült szintén egy varázslat, és lehet, hogy még be fog 1-2. Ezekkel felszereléseket tudtok mágikus tulajdonságokkal felruházni. Ennek módjáról a varázslat maga tartalmaz leírást:

"A varázsló egy Mesterkard áldása nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására a következő körben elmondott varázslat hatásával áldja meg a kezében lévő mesterkardot. Innentől a fegyver minden alkalommal létrehozza a varázslatot, amikor egy élő célt talál, a varázslat az eltalált célpontra fejti ki hatását. A mesterkardba csak támadó, sebző varázslat ültethető, és csak olyan mágia-ágról, ami megfelel a mesterkard nevében szereplő város fő mágiájával."

Ezzel párhuzamosan 4 mesterkard van jelenleg Lanawinon az eddigi egy helyett, és tervek szerint még kettővel bővülni fog a kör.


15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-08-02 14:08:48
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Még egy kis boost a mágia-rendszernek, mert még mindig sokkal drágább és nehezebb, mint egy harcost kifejleszteni. Ez talán az utolsó, amit kapnak a mágusok, nem egy nagy dolog, de néha sokat segíthet.

Mostantól konkrét varázslatokat a templomban, stb. helyeken meg lehet tanulni a tanítási pontokból. Íme a magyarázat:

"Van lehetőséged úgynevezett tanítási pontból is varázslatokat tanulni. Ilyen pontokat írnok vagy tanítás munkával tudsz szerezni, és alapvetően arra jók, hogy Te tudj másoknak varázslatokat megtanítani. Azonban az itteni tanítók felajánlják, hogy dolgozz helyettük, taníts helyettük, és akkor ingyen elárulják a Neked szükséges varázslatot. Így az aranyfizettséget kiváltva, ami bár nem olcsó, de ha nincs pénzed, megérheti."

Gyakorlatilag 1 tanítási pont összesen 20 aranyat vált ki. Azaz ha a varázslat 500 arany lenne, 25 tanítási pont kell hozzá, ami nagyon sok, de ha nincs pénzed, de pontod igen, érdemes lehet megfontolni.

Csak konkrét varázslatoknál él. Affinitás és mágia-ág fejlesztésnél nem használható!


14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-08-01 23:53:30
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Sokszor került már elő, hogy még nem volt eset arra, hogy egy varázslatot bebukott volna a varázsló, és mindig azt válaszoltam, hogy mert még túl alacsony szinten vannak. Ami igaz is, első 3-4 szinten szinte nincs esélye a bukásnak.

Ám most sikerült egy igen durva bugot észrevennem. Sikerült rand helyett round függvényt használni, így nem random számot generáltam, hanem a 0-át kerekítettem 100 tizedesjegy pontosságig. :D Ami default hordozta magával igazából azt, hogy minden varázslat 100% eséllyel sikerült. :D

Hiba javítva. :)


13. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-06-02 21:02:37
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A mágia beindítására két újabb dolog került be:
- Egyrészt mostantól a konkrét varázslatok megtanulására ér az alkudozás képesség, így kicsit olcsóbb lett a dolog, bár még így is igen drága.
- A mágia-affinitás tanulás is könnyebb és olcsóbb mostantól. Kb. az eddigi feléből/harmadából fejleszthető (pontosabban ugyan annyiba kerül, csak gyorsabban fejlődik a karakter).


12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-06 11:59:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Víz: 19 db, Föld: 7 db. Vízből egész jól állunk 8. szintig, szóval oda nem feltétlen szükséges, földvarázslatok jöhetnek. :)


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-05 23:45:22
 ÚJ
>Ekler Cesairo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 91
OOC üzenetek: 36
Föld és vízmágia varázslatokból eddig mennyi van? Mert szándékoznék kitalálni egy párat, ha még nincs elég :)


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-19 11:51:56
 ÚJ
>Cyrine Venerea avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 13
OK, meggyőztél. :)
Bár lehet, hogy az a lista, amelyik a NEM bekerült varázslatokat tartalmazza, sokat segíthetne. ;)

Egyébként asszem este agyalok még, a köv héten meg küldöm a termést. :)


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-18 10:15:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Szerintem nem szükséges tudnod, hogy mi került be az átküldöttekből, ahhoz, hogy újabbakat tudj küldeni.
Átfedés a listában: eddig egy darab olyan varázslatot sem kaptam, ami azonos lett volna egy már meglévővel vagy küldöttel. Pedig volt is sok alapból bent, és küldtetek is jó párat. Ezek annyira egyediek, hogy nagyon ritka, hogy ketten egymástól függetlenül ugyanolyan varázslatot találjatok ki.
Hiány a listában: Jelenleg leginkább a földmágia, de víz/tűzmágia is jöhet még nyugodtan.

A fejlesztést pedig azért nem fogja hazavágni, mert ha nem küldtök, akkor is bekerül szép számmal varázslat. Az, hogy küldtök, csak nekem segítség, és ezt köszönöm. De sikerült kiagyalnom rengeteg levegő mágiát is anno, szépen elosztva a különböző szintekre, ha nekiülök, itt is menni fog. A kérdés az, hogy mennyi a hiány, így mennyi időmbe telik.


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-18 01:22:45
 ÚJ
>Cyrine Venerea avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 13
Ok, csakhogy spec így nem tudom, hogy amiket átküldtem, mi került be belőle, illetve hol az átfedés/hiány a listákban. Kicsit lelombozó, de nem gond, ne is törődj vele. :P

Persze, ha célod, hogy teljesen titkos maradjon a lista, ez is érthető, csak a fejlesztést vágja haza, illetve teszi nehezen koordinálhatóvá. ;)


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-17 22:22:39
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A jelenlegi varázslatok nem publikusak (ahogy eddig sem voltak, és ahogy ezt már leírtam párszor :P).


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-17 21:52:48
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232
A jelenlegi varázslatokat.


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-17 21:32:42
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kicsit pontosítanál kérlek, hogy mit is kéne leírnom, hogy okulhassatok?


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-17 21:05:01
 ÚJ
>Cyrine Venerea avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 13
Esetleg hasznos lenne, hogy mik kerültek eddig szóba, okulásul az igyekvőknek... ;)


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-14 19:42:59
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Jelenleg így tartunk:
- 48 levegő varázslat
- 5 víz varázslat
- 20 tűz varázslat
- 26 Hold varázslat
- 5 Nap varázslat

Köszönöm az eddig beküldött varázslatokat, néhány még nem került be ezek közül, de be fog, de első körben nem erős varázslatokat szándékozok berakni, hisz annak nincs értelme, hogy 1-5 szinten nincs semmi az adott ágon, afölött meg egy rakat.

Elsősorban tehát most föld és némi vízmágia kellene, hogyha valaki arra vetemedik, hogy küldjön. :)

Köszi.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.02.14 19:45:10


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-10 12:54:27
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Akinek van tűz/föld/víz/napmágiával kapcsolatos varázslata, és szívesen részt venne az oldal fejlesztésében, az legyen szíves elküldeni nekem ezeket a varázslatokat (privátban - név és leírás kell csak, meg akár ajánlat a mágia-ágra, a többi infó mellé lesz rakva általam (szint pl.)).

Köszi előre is. :)


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-02-09 22:54:01
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Sziasztok!

Már régen érett ez a változás, és tessék, most íme. Ugyan kissé nagyzó azt írni, hogy új mágia-rendszer, hisz alapjaiban nagyon hasonlít az elődjéhez, de több olyan nagyon fontos és apró változás történt, mitől mégis újnak tekinthető.

- Az első és talán legfontosabb, hogy mindenhol MINDEN mágia-ágban lévő varázslat tanulható! Tehát mostantól már Artheniorban is elérhető az összes mágia-ág és a hozzá tartozó varázslatok. Mégsem ilyen egyszerű a dolog: mindegyik olyan mágia-ág, ami nem a városhoz tartozik, lassabban tanulható, mint az alap. És az arányok minden városban mások, ahogy minden mágia-ág esetében úgyszintén. Erről pontos információt találhattok a varázslat tanulás oldalon.
- A második nagyon fontos változás a tanulásra szánt IRL idő változása. A lényeg, hogy mostantól ne kelljen ott dekkolni napokat a templomban/szentélyben, hanem tudj játszani is a tanulás mellett (lényegében a sok 1-2 órás tanulást egyszerre el tudod végezni, és nem kell pár óránként kattintani, elég néhány nap után visszatérni a templomba). Ezzel kapcsolatban van pár megkötés (pl. maximalizálva van ez az idő, meg elfárad a karaktered, stb.), erről mind olvashatsz tanulás közben az adott oldalon.
- A harmadik nagyon fontos dolog az a képletek módosítása, és a mágiatanulás három fő lépésének (mágia-affinitás, mágia-ág, varázslatok) változtatása. A mágia-affinitás egy közepesen gyorsan tanulható, nem túl drága dolog mostantól; a mágia ágak egy lassan tanulható, de olcsó dolog; míg a varázslatok azonnal tanulhatóak, de drágák. Ezen kívül rendkívül összetett képletek vannak arra, hogy a rendszer kiegyensúlyozott legyen. Remélem sikerült jól belőni. :) - Természetesen ezekről is bővebb információk találhatóak a mágiatanulás oldalán.
- Ezen kívül jó pár apró változtatás teszi könnyebbé/átláthatóbbá/hasznosabbá az egész funkciót. Egyrészt sokkal részletesebb leírásokkal van ellátva minden aloldal, tanulás után kiírja, ha szintet is léptél (ebből voltak félreértések amúgy is), varázslatok tanulásánál látod leírva az összes mágiát a funkciójával együtt, stb.

Hirtelen ennyit tudok írni róla. Illetve lenne itt még egy dolog, ami nagyon fontos:
- Ugyan mostantól minden ágon lehet tanulni, de egyelőre zömében csak levegő és holdmágiák vannak bent! Ezt megpróbálom a napokban megváltoztatni, és legalább első pár szintre berakni minden ágra varázslatokat, de ez idő. Remélem mire bárki eljut odáig, hogy tanulhatna ilyen varázslatokat, már bent lesznek. :)

Nos, ennyi lenne. Bármi hibát találtok, kérlek jelezzétek (és természetesen a véleményeket, javaslatokat, meglátásokat is tessék kifejteni ebben a témában :P). Varázslat tanulásra fel! :)

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.02.09 22:59:35


1-19