Jó Eredar!?
Nem szó sincs róla ilyesmiről, csak rendszerileg működne hasonlóképpen, miszerint JK ranghoz és kérvényhez lenne kötve ez is. ==> Ezzel megakadályozva, hogy csakúgy hirtelen megjelennének tonna számra.
Ha leginkább hasonlítanám valamihez az a "kerubi" lenne. ["ezüstös fényű, kardot hordozó szellemalak jelenik meg"]
Csak annyi a különbség, hogy míg ennek az alaknak nincsen szabad akarata addig az Őrangyalnak van, mivel ez IC lenne kijátszva.
Ha mindenképp párhuzamot kell vonni egy "Eredar"-ral szemben, akkor az-az lenne, hogy mindkettőjüknek kell egy test amiben "lakhatnak". Az eddigi ismereteim szerint, az Eredar gyakorlatilag a lelket megsemmisíti, hogy egy személy testén átvegye az uralmat (Mintha egy használt ruha darabot venne fel...), Én egy lélekpótlónak képzelem el.
Viszont az Őrangyal, inkább fúziónál _ideiglenesen_ a/egy lélekhez, és nincs az megszabva, hogy egy JK hány ilyen "lénnyel" kapcsolódhat össze. (Akár egy Eredarral is. Nekik még céljuk is lehet, hogy minél többet begyűjtsenek maguknak, _|!de erről majd később!|_)
Összességében SZERINTEM beleférne a világba.
Szellemek, és más entitások léteznek a világon belül, és "kerubi"-nak egy alfaja lenne.
Most kifejtem az elképzelésemet, ezekről az Őrangyalokról.
IC-OOC kapcsolat egyaránt.
+ Gazda-Szolga kapcsolat van közöttük: A testtel és lélekkel rendelkező JK a Gazda Vagy Mester, míg az Őrangyal a szolga szerepét tölti be ez annyit takar, amíg őt szolgálja addig nem árthat neki, ennek ellenére van szabad akarata van. Ez annyit takar, hogy valóban egy IC játékosról van szó, akinek megvan a saját véleménye mindenről.
+ Olyanok, mint a kóbor lelkek, vagyis egyszer csak megjelennek valahol. Amikor az első IC hozászolásomat írom meg azt bárhová lehet. Ezt kihasználva, akárhol megjelenhet. Nem ebben a síkban van, és nincs befolyása vagy hatása világra nézve, ezért gyakorlatilag láthatatlan.
+!+ Az Ideiglenes fúziót azért írtam, mert ha valamelyiknek IRL gondja adódik, akkor nyugodtan elválhasson a társától illetve fordítva, Szerintem azért az elvárható, hogy legalább a fontos helyzetekben jelen legyen, és heti egy reagot írjon.
+ Van egy alvófázis, melynek során nem lát se hal, ez például egy IC indok, ha épp nem tudnak egymással kommunikálni jelen pillanatban, de ennek ellenére, mindig vele lehessen.
+ Nem csak azt látja amit a Mestere a két szeme, hanem olyan mintha mellette lenne még egy személyként, viszont az értékek ugyan úgy vonatkozik, rá is mint más karakterre egyaránt.
Például ha valaki elbújt legendás álcával, azt ő sem fogja felfedni, csak olyan mintha ketten járnák az erdőt, de a harmadik fél számára nem érzékelhető fizikailag, ameddig meg nem lett idézve.
+ Szolga és mester kapcsolata úgy alakul ki, hogy először PM-ben egyeztetnek, utána ha mindkét JK egy helyen van, akkor mint egy égi áldás összekapcsolódnak. Természetesen azonos tulajdonú multik között ez nem történhet meg.
++ Szolgaság abban nyilvánul meg, hogy egy olyan parancsot/ kívánságot mindenképp teljesítenie kell, ami egy dolog nem lehet, hogy magához láncolja véglegesen. (Az előbb említett IRL okok miatt.)
Hogy ne legyen unfair egyik fél számára sem. Ezért 25-25 reag meg kell történni egymás között, hogy ez érvénybe lépjen, ezt azért gondoltam, ki hogyha mondjuk "egy újoncra ráírok" hogy kössük meg a paktumot, akkor ne az legyen, hogy az első adódó alkalommal öngyilkosság elkövetését kéri. Addig mindenképp megtagadhatom a parancsot, és minden IC-OCC gond nélkül külön válhatunk. Ha túl vannak a 25 reagon túl, csak akkor válhatnak el az útjaik, ha 1 db parancsot legalább teljesített, CSAK AKKOR HA IRL egyiknél sem jön szóba valamilyen probléma... (Abbahagyja a játékot, vagy inaktív lesz 2 hét után is, és nincs jel felőle, de akkor is meg lehet tenni, hogy 1 parancs erejéig megmondja, hogy szabadon távozhat.)
Addig az-az érvény van rá, mintha második szálazna, vagyis nem használhatja az edzés vagy a meditálás funkciót.
=
+ Az Őrangyal végleges megsemmisülése, kétféle képen történhet meg. Az előbb említett parancs folytán, vagy ha megidézték, és akkor ölik meg mesterét, ekkor megint két út áll előtte, hogy vagy meghal, vagy 2 darab parancsot teljesítenie a gyilkos fél felé.
+ Ha megidézik, akkor egy emberhez hasonló "fizikai" testet vehet fel, mindent ami megkap az ő részét fogja képezni. Természetesen csak addig terhelhetjük, míg a fizikai teste bírja.
++ Az idézése nem kerül mannába, az idézése és eltüntetése ** "Idézés/eltüntetést + nevét" ** írjuk bele. Mikor jelen van akkor "emberhez" hasonlít, vagyis akkor táplálkoznia kell, de az alvásra nincs szüksége.
3 db Fantazmagória (Aktív képesség) közül lehet választani, ugyanúgy mint az Eredaroknál, melyek akkor is alkalmazhatóak, mikor a testben vannak benne.
- Bábmester: Átveszi az irányítást a _Mestere_ felett, hogy megvédhesse. Vagyis ekkor a másik fél veszi a harcot a saját értékeivel, viszont ekkor sem tud minden értéket befolyásolni.
Tulajdonságokból és képességeket befolyásolja.
Vagyis nem a Gazdatest értékeit kell nézni hanem az Őrangyalét, mikor ez aktív.
Természetesen nem az összeset írja át:
Tulajdonságoknál, az egyik érték kicserélődik, kivéve az állóképességet, és az erőt, hiszen, ettől nem az lesz, hogy kevésbé fáradna el, vagy nem fog nehezebb súlyt megemelni amire eleve képes a test, mivel az adott testet irányítja, az nem változik, leginkább csak a tudat.
A Képességeknél, pedig két értéket írja felül. Olyan mintha test értékei megváltoztak volna.
Annál tovább tart ez az "Aktív képesség" míg az első mínuszt be nem kapja a harc során. Mint fáradási pont!
- Félelem Kígyója: Ezzel a képességgel, egyszer a támadóját(legyen NJK vagy JK) lelki terrorba lehet kényszeríteni, 3 (vagy 2) kör erejéig, ezáltal, nem fogják tudni követni, mikor menekülni próbál, viszont ha támadást intézünk felé, akin rajta ez az illúzió, akkor természetesen a legjobb tudása szerint megvédheti magát. Kizárólag egy JK-n csak egyszer alkalmazható. (Ha személyesen Kagan akar minket levadászni ő maga is védtelen ez ellen:D vagyis nagyobb az esélyük, hogy meglógjunk előle:P)
- Feltétel nélküli bizalom: Ez egy kockázatos, képesség, viszont ekkor nem kell a "Mesternek" megidéznie, hogy segítségére siessen, akkor jelenik meg MELLETTE amikor ő akar.
Az Őrangyalok +2 pontot kapnak ügyességre és a gyorsaságra; +1 pontot az intelligenciára és a karizmára. szintlépéskor. Ezáltal a hétfokú tulajdonságskálán: Az ügyességből és a gyorsaságból elérhetik "Kiváló" értékeket, míg az intelligenciából és a karizmából a "Nagyon Jó" lehet, Minden másból csak a "jó" értéket érhetik el.
Passzív képessége: Nem függ az értékei, a másik játékosétól az értékei. Továbbá, a napszak nem befolyásolja a látását.
(Ha jól számoltam akkor 6 elosztható pontot tettem, remélhetőleg nem fog VP-nek számítani.)
=======================
Kétféleképpen képzeltem el rendszerileg:
I.) Az egyik, hogy nem igényel, semmilyen módosítást, és az utazások előtt megtudnak ejteni egy párbeszédet, hogy egyik helyről a másikra átutazhassanak.
II.) Kezdő JK Rankban csak a szomszédos területre írhatnak, ez ugyanúgy megmaradna, csak nekik az utazás funkció nem kell alkalmazniuk, hogyha valahová írni akarnak, mivel tisztában vagyok, azzal is, hogy IRL közbe jöhetnek dolgok, és valaki nem tud naponta írni reagot, hanem mondjuk hetente, addig sok minden lezajlik a világon belül attól, hogy mi állunk egy adott "időben".
Kiegészítés:
+ Egy gond még eszembe jutott utólag.
Mivel, nem a mágia affinitástól vagy varázstudásunktól függ az Őrangyal megidézése, hanem egy fajta parancs szóra jekenik meg (De ez nem egyenértékű azzal "kívánsággal"/ parnccsal amit a legjobb tudása szerint kell végrehajtania.)
Ezért leginkább a kiválasztott JKban él mint egy mentor féle. Plusz az adott aktív képességeivel ruházza fel a gazdáját. Ha mégis fizikai testében akarják tudni maguk mellett, akkor csak egy napra idézhető meg vagy egy csata kimeneteléig, utána csak 8 óra alvás után különben nincs ereje bármiben támogatni a mesterét.
Ez alól kivételt képez a feltétlen nélküli bízalom. Egyszer elöjöhet bármikor s eltünhhet. Ha ez a kettő megtörtént, hogy megjelent majd visszament testbe ebben a sorrendben akkor 8 órát kell várni míg megidézhető lesz ismét. Hasonló az igényei mint egy embernek.
Pl.: Táplálkozni kell, hogy elég ereje Legyen fenntartani a fizikai testét.
Csak akkor tűnik el ha ő akarja vagy ha mestere utasítja erre. (Addig bármeddig fenttudja tartani az emberhez hasonló alakját.)
Persze ez sem mehet a végtelenségig, ahány csatában segített anyiszor 8 orát kell aludni (Legfeljebb 3 ilyen egy alkalommal )
Aludniuk nem kell hiszen amikor nincsenek jelen hanem egy testben akkor képesek regenerálódni, a gazdájukkal együtt.
Amíg ez nem történik meg addig legfeljebb beszélni tudnak egymással.
+ A másik mint érdekesség: Nem kell hangosan kommunikálni egymással, gondolati úton összevannak kapcsolódva.
+ Akit elhagyott egyszer testet abba még egyszer nem költözhet vissza. ( Vagy csak nagyon indokolt esetben. )
//////////////////////
Relatíve keveset játszottam a lanawin oldalán, de nem sok 100+-os Eredar JK-t láttam, és manapság, 500-1000 közti IC karakterek száma igen csak kibővült, a gonoszkodásuk abban merül, ki hogy valaki IRL abbahagyja az egyik kariját, s odaadja neki, miszerint kezdhetnek vele akármit, különben ha csak az értékeiket nézzük akkor nincs sok esélyük, még 150-250 reagossal szemben sem, és még egyszer ugyan ennyi reagot összehozni az megint csak 2-3 (akár 4 -is) hónapot vesz igénybe legalább, HA képes az ember OOC-ként LEGALÁBB napi egy reagot írni, addig pedig másoknak is gyűlik a HSz számuk.
Egy újonccal kikezdeni, pedig számomra snassz... főleg, ha ténylegesen egy "újonc" felhasználóról van szó!
És ez pedig meggyorsítaná a folyamatot, hogy akár, egy 500 reagossal felvegye a versenyt. Mivel ezek a karakterek, nincsenek "Időhöz" kötve IRL, (Kobór Lélekként tudnak reagot farmolni, mint egy Szelíd Játékos.)
(ELNÉZÉST MINDEN ERADAR TULAJDONOSTÓL, HA ROSSZUL LÁTOM A DOLGOKAT!)
Remélem semmit nem hagytam ki! Kíváncsian Várom a véleményeteket!
A hozzászólás írója (Szondei Szana) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.10.17 00:30:10