OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] Fajleírás: gnóm
Mostani oldal: 1 (1. - 6. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-04 08:49:42
 ÚJ
>Erychar Sha Kryel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 15
Köszönöm!!!


A hozzászólás írója (Erychar Sha Kryel) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.06.04 08:50:07


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-04 00:18:19
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez zseniális. Nem hagytam egyik fajleírásnak sem egynél több oldalt a leírásoknál, de ez olyan hosszú és egybefüggő, hogy nem nagyon tudtam kivágni belőle, épp csak annyit, hogy két oldalt teljesen beterítsen. :)

400 arany jár érte. ;)


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-03 19:05:43
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
nagyon jó ^^ nekem kivételesen tetszik az eredetükről szóló rész :) Bár, lenne egy kérdésem. A plusz képességeknél, kapnak inteligenciára, állóképességre, és erőre. Szerintem, erő helyett másra kapjanak. Ha már nincs közöttük sok harcos. :)


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-03 15:44:44
 ÚJ
>Erychar Sha Kryel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 15
Sziasztok!
szívesen várom a véleményeteket, javaslatotokat, nagyon kíváncsi vagyok nektek hogy tetszik a leírás :)


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-03 09:18:03
 ÚJ
>Erychar Sha Kryel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 15
(Lemaradt a kinézet végéről az élettartam.)
"A gnómok átlagosan 190-210 évet élnek. 50 éves korukig számítanak gyerekeknek/serdülőknek, majd 150 éves kort meghaladó gnómok számítanak már öregeknek."

A hozzászólás írója (Erychar Sha Kryel) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.06.03 09:18:50


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-03 08:04:59
 ÚJ
>Erychar Sha Kryel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 15
Eredet
Hajdanán létezett egy dicső nép Lanawin ismeretlen északi földjein, civilizációjuk hatalmas tudással bírt, ismerték és kedvük szerint alakíthatták környezetüket. Ők nem használták a mágiát, ők együtt éltek vele, átitatta esszenciájukat. Azonban mint minden a természetben, ami egyszer megszületett, annak el is kell pusztulnia. Ez a természet örök körforgásának törvénye. Nem történt ez másképp velük sem.
Sok generációval ezelőtt, hogy a világ elnyerte volna mai formáját, és még az elfek népe is fiatalnak számított, még élt ennek a titokzatos népnek egy hatalmas tudású varázslója, Azgad’rhelion, aki küzdött, hogy megmentse népének maradékát. Ugyanis évtizedekkel korábban egy gyógyíthatatlan kór ütötte fel a fejét, mely megállíthatatlanul söpört végig civilizációjukon. Egyszerűen csak Rhog’nar-nak , ragálynak nevezték.
Éveken át kereste a gyógyírt, miközben segítőit sorban ragadta el a Rhog’nar, míg végül már csak ő maradt egyedül, de a Rhog’nar már őt is megfertőzte. Megfigyelte azonban, hogy az ifjú népeket nem sújtja ez a betegség, ők egészségesek. Azonban túlságosan barbároknak tartotta őket, hogy segítséget kérjen tőlük, de nagyszerű ötlete támadt. Megalkotja népének utódjait, akik nem szenvednek a kórtól és így megmenekülhet a kultúrájuk. Így hozzálátott a munkához, hogy megteremtse népének jövőjét.
Hónapokig tartott a felkészülés, amíg minden részlet a helyére került. Elfogott az ifjú népekből, az elfek és a törpék népéből, 2-2 férfit és nőt. Terve szerint egyesíteni kívánta a két faj lélekenergiáit és elegyítette volna a sajátjával.
Mikor az utolsó részlet is a helyére került, megkezdődött a napfogyatkozás, mely hatalmas energiákat szabadított fel, elkezdte hát a rituálét. Az energiák felkorbácsolták a tengereket, megrengette a hegyeket. Viharok, földrengések pusztítottak, ahogy az erők elszabadulva formát kerestek maguknak. Végül a varázslat minden mozaikja a helyére került és a két faj lélekenergiái egyesültek, majd kiszakította saját esszenciájának egy darabját és egybe forrasztotta velük, ezután erejének maradékával testet és formát adott nekik.
Megszülettek az új nép első ősei. Alacsonyak voltak, szívósak és erősek, termetük azonban sudár, arcvonásaik finoman íveltek, füleik hegyesek. Arcukat nem ékítette semmiféle szőrzet. Mind a törpe, mind az elf népre hasonlítottak és egyikre sem. Mások voltak, mint azok egyszerű keverékei. Azgad’rhelion esszenciája elkeveredve bennük hatalmas erőt adott szellemüknek és értelmüknek. Azonban nem volt elégedett, nem a terveinek megfelelően születtek újjá, nem hasonlítottak hajdanvolt népe tagjaira, ereje nem volt már elegendő ahhoz, hogy tökéletes formát adjon nekik. Így kapták hát teremtőjüktől a gnóm nevet.
Teltek az évek és a gnómok sokasodtak, számuk nőttön-nőtt. Rendkívül értelmes, szorgos, ugyanakkor igazán nyugodt természetűeknek bizonyultak. Azgad’rhelion rendkívül megszerette őket, gyermekeiként tekintett rájuk. Tudta, már nem sok ideje maradt. Érezte, hogy nem tudja legyőzni a Rhog’nar-t. Megkezdte hát átadni népének tudását, kultúráját gyermekeinek, azonban ennek a tudásnak csak egy kis részét sikerült megismertetnie velük, mert egyik reggel álmában végül utolérte őt a vég…
A gnómok eltemették apjukat és nekiláttak önerőből újra felfedezni őseik munkáját és tudását.
Várost hoztak létre Azgad’rhelion laboratóriuma körül, amit Ratraxurg-nak a Titkos Városnak neveztek el. Itt őrzik Azgad’rhelion maradványait és az általa felhalmozott tudást, amit, azóta is próbálnak megfejteni. A város valahol északon, völgyek rejtekében fekszik, eleddig még senki sem látta a gnómokon kívül. Akik, azóta is próbálják megérteni, megismerni a világot és rájuk hagyott tudást. Emiatt sokan elvándoroltak, máshol keresték hozzá az eszközt. Kisebb városokat, településeket alapítottak és manapság Lanawin számos más területén is lehet kíváncsi, kutakodó gnómokkal találkozni.

Kultúra
Városaik, bár nem nagyok és nincs sok belőle, de csodaszámba mennek Lanawin világában. Ők nem a föld alá építkeznek, mint a törpék, de nem is erdőkben, ők sokkalta jobban szeretik a maguk elképzelései szerint alakítani a környezetüket. Általában valami nehezen megközelíthető helyet keresnek, ahol megkezdik felépíteni a már jó előre megtervezett településeiket (épp ezért, ezidáig csak kevésen láttak igazi gnóm települést). A várost, a házakat mindent mérnöki pontossággal építenek meg. A városaikban kiépített csatornahálózat, kövezett utcák, vízvezetékek vannak.
A gnómok, ha valahol nagy számban együtt élnek, akkor mindig szervezett közösséget alkotnak. Közösségükre a technorácia a jellemző. A vezetőjük a Főmérnök, aki mellett 2-2 tanácsnok segédkezik a három csoportjukból, a Nökökből, Szterekből és az Élékből. Mindegyikőjüket úgy választja a közösség.
Ezek a csoportok nem rasszok, kasztok, csupán meghatározott gyűjtőfogalmak, amolyan érdekvédelmi szervezetek, amibe minden gnómot beleillesztenek. A Nökök-et alkotják a mérnökök, iparosok, kézművesek, mindenki, aki technikával foglalkozik. A Szterek-et a tanítók, varázslók, filozófusok, alkimisták, tehát akik az elméleti tudományokkal foglalkoznak, míg az Élék közé tartoznak a földművesek, kereskedők, harcos, vagyis azok, akik nem foglalkoznak sem tudománnyal sem technikával.
Harcos csak kevés akad közöttük, de nem lehet állítani, hogy védtelenek lennének. Városaikat igazán erős védművek védik, ezek nemcsak erődítésekből állnak, hanem gépezetekből, ágyukból, különleges fegyverekből, és ha ez sem lenne elég varázslóik is segítséget nyújtanak.
A gnómok ha csak tehetik kísérletezgetnek, legyen szó új gépről, új vetési technikáról, vagy új anyagokról. Rendkívüli kíváncsiság és munkabírás szorult beléjük, állandóan próbálnak újabbnál újabb dolgokat felfedezni, kitalálni, képzelőerejük határtalan. Olykor hajlamosak túlzásokba is esni, ha létezik két pont között egyenes út, valószínűleg a gnómok azon gondolkoznak, vajon lehet-e egyenesebbet csinálni? És sok próbálkozásuk eredménye, hogy nagyszerű találmányt ötlenek ki, de teljesen haszontalan. De ez soha nem szegi a kedvüket.
Istenekben nem hisznek, bár elismerik, hogy létezhetnek ilyen hagy Alkotók, akiket isteneknek hisznek, de világnézetük szerint, aki képes alkotni, az már maga is alkotó vagy ahogy az emberek mondják: isten. Számukra az alkotás és munkájuk gyümölcse jelent mindent.

Jellem
Nagyon barátságosak, nyitottak az új dolgokkal kapcsolatban, valamint rendkívül kíváncsi természetűek. A konfliktusukat, ha csak lehet kerülik, jobban szeretik a békét és a nyugalmat. Ezért nem hallani arról, hogy valaha is nagy háborút vívtak volna. És bár van néhány olyan dolog, amit nem mondanak el kívülállóknak, de minden idegen, ha jó szándékkal közeledik egy gnóm felé, kedves és jó házigazdára lelhet. Nagyon kevés a hazug, csaló, rosszindulatú gnóm, ők is főleg a távoli diaszpórákon fordul elő, ahol megfertőzte gondolkodásukat a nagyvilág.
Mivel születésük is a mágiának köszönhető, talán ez magyarázza, hogy igen sokan rendelkeznek magas adottsággal a mágiában. Sok alkimista, mérnök kerül ki a gnómok közül. Olykor akad tolvaj és harcos is, bár belőlük nem sok akad, illetve a gnóm városoktól távol élők nagyobb számban foglalkoznak olyan dolgokkal, ami amúgy távol állna egy gnómtól.

Kinézet
Fejük arányosan testükhöz viszonyítva kissé nagyobb, de ettől eltekintve arányos alkatúak Nem túl magasak, átlag testmagasságuk kisebb a törpökénél is, nagyjából 1,40-1,50 m között van. Testalkatuk a törpéknél vékonyabb, hajuk színe inkább sötétebb árnyalatú, de nem ritka az egészen világos és a vörös haj sem. Szemszínük általában fekete, sötétbarna.
A testüket alig borítja szőr, arcukat pedig egyáltalán nem. Vagy kivételes esetben, évekig, akár évtizedekig tartó növesztéssel szert tehetnek szakállra.

Erő +2 ; Intelligencia +3 ; Állóképesség +1



1-6