Sziasztok,
már régebben elmélkedtem ezen amit most "papírra" is vetettem és olyan jó ötlet lett szerintem, hogy gondoltam megosztom veletek is hátha Emp mester fel tudja használni. A lényeg egy új mágiaág lenne amit kitaláltam sajnos elnevezésekben nem vagyok jó de én a Szent elnevezést adtam neki. Ezek után jött a globálos dolog BlackJack vezérlésével és még jobban burjánzott az ötlet így már a játékba kerülésének történetén is gondolkodtam. Na nem is lopom tovább a szót íme az ötlet meg a kis gondolat.
"Artheniortól északra egyik nap három idős remete találkozott egymással. Szavak nem kelletek hozzá mikor találkoztak, első pillanattól tudták hogy testvérek. Nem a származásuk és nem a családjuk miatt, hanem a céljuk miatt. Majd a három öreg Artheniorba indult, útjuk során sokat beszélgettek egymással és mindig egyetértettek. Igaz mindegyikük máshonnan közelítette meg bölcsességüket, tudásukat de végül ugyan azon a véleményen voltak minden téren. Mind a három öreg remeteként elzárkózva a világtól élte életét és mind a három a Nagy Teremtő létezésében hisz és szolgálja őt. Beszélgetésük során még az is kiderül, hogy mind a hárman ugyanazt az álmot látták, először Artheniort majd az egész világot lángokban. Ekkor keltek útra mind a hárman az álom miatt amit jelként, figyelmeztetésként tekintettek. Amikor megérkeznek Artheniorba teljesen elvegyülnek az ott élők között három teljesen hétköznapi idős ember. Mégis egyenesen a főtanácshoz mennek és személyes meghallgatásra."
Ideáig gondoltam ki a történetet mert 100%-ig nem igazán ismerem ezt a globális kalandot és nem akartam nagy hülyeségeket irkálni. Remélem sikerül valami jó ötletet adnom és ha nem is jó de közösen kitalálunk valamit amivel még érdekesebbé tehetnénk a dolgokat. Úgy gondoltam a három öreg nagy tudású és bölcs vallási vezetők lennének akik a gonosz elpusztítására szentelték fel életüket. Tipikusan a cél szentesíti az eszközt a gonoszt tűzzel vassal ki kell irtani a világból elhozva ezzel a békét. Ja és persze a mágiaág amit kitaláltam lentebb olvasható. Amennyiben volna kérdés, probléma vagy bár mi ezzel kapcsolatban és persze azért hogy megvalósuljon az ötlet bátran kérdez/kérdezzetek nem tudom hogy demokrácia vagy Emp szava a döntő de most nagyon bepörögtem a témára. :D
Üdvözlettel Szutyok a Főatya. :D
1. Szint
Áldás: Javítja az imába foglaltak morálját. Ha eddig nem igazán bíztak sikerességükben, a sikeres mágia után úrrá tudnak lenni kétségbeesésükön.
Utazók eledele: A mágus elbűvöl egy kis magot, bogyót vagy gyümölcsöt. Amikor elfogyasztják azt megszűnik az éhség, és a fáradtság érzete, mintha kipihente volna magát és jól lakott volna.
Védelem: A mágus eme mágia segítségével könnyebben kitérni a támadások elől. A hatás nem 100%-os.
Entitások érzékelése: Ezzel a mágiával a mágus érzékeli a közelében lévő entitásokat. A hatás 10 m sugarú kör és addig tart amíg körbenéz de a lények pontos helyét személyét nem tudja meg.
Holtak érzékelése: A mágust képessé teszi arra hogy érezze a körülötte lévő holtakat legyen akár élőhalott is (zombi, csontváz, szellem stb). A hatás 30 m belül hat.
2. Szint
Fényesség: A mágus a megérintet tárgyat oly képességek ruházza fel egy időre, hogy az egy fáklya fényének megegyező erőséggel kezd el világítani. A hatás addig tart míg a mágus koncentrál rá, közben sétálhat beszélgethet de komplexebb feladatokat, illetve csatában nem vehet részt.
Érzelmek érzékelése: A mágus elmond egy igét mely hatására képes érzékelni azon emberek aktuális érzelmeit akikkel szóba elegy legyen az akár csak egy köszönés.
Kisseb gyógyítás: A mágia segítségével sikerül a sebbel vérzésének elmulasztása és a fájdalom enyhítése. Maga a sérülés megmarad azaz ha a páciens tovább akarna harcolni ugyan úgy zavarja, illetve újra vérezni kezdhet a sérülés.
Betegség érzékelése: A mágus a varázslat segítségével képes érzékelni egy megérintet személy milyen betegségben szenved, vagy egyáltalán szenved e valamiféle betegségbe.
Élet érzékelése: A mágus képes érzékelni a körülötte lévő életjeleket, szám szerint meg tudja mondani azt is hogy mennyit. 10 m sugarú körön belül.
3. Szint
Védelem a természetfelettitől: A mágus által megérintett személy vagy saját maga védett lesz attól hogy nem evilági lények ( entitások, élőholtak) megérintsék. De attól még fegyverrel mágiával megtámadható. A hatás mindaddig él amíg a védett személy nem támad de maximum fél nap.
Átok érzékelése: A mágus 10 m körön belül érzékel minden átkot legyen az akár tárgyon vagy személyen.
Második esély: A mágia figyelmezteti használóját három veszélyről amibe megsérülhet vagy meghalhat. Magát a konkrét dolgot nem tapasztalja csak pl. ösztönösen kikerüli a karócsapdát, vagy furcsa érzés ragadj el amikor befordulna valahol stb.
Védelmező síp: A mágus elbűvöl egy sípot aminek hangját csak ő hallja. Amikor a mágus alszik vagy álom szerű állapotban van és veszély fenyegeti a síp olyan hangot ad ki ami mindenképpen felkelti. Használat után a síp kettétörik (használhatatlan lesz).
Zsolozsma: A mágus folyamatos kántálásba kezd amíg ezt folytatja addig fejti ki hatását a mágia, illetve ez alatt semmi mást nem csinálhat. A zsolozsmába foglalt személyek nagyobb harci potenciállal fognak rendelkezni jobbak lesznek a támadásaik és védekezéseik a csata alatt.
4. Szint
Gyógyítás: Ugyan úgy működik mint a kisebb változata azzal a különbséggel hogy a sebbesülés mértékét csökkenti eggyel. Kritikus sérülésből súlyos lesz, súlyosból könnyű, a könnyebb sérüléseket meg eltünteti teljesen.
Időjóslás: A mágus a mágia segítségével képes megmondani pontosan milyen éghajlati változás várható aznap.
Bájolás megszüntetése: A mágus ezzel a mágiával képes feloldani bűbájt egy személyről.
Felszentelt fegyver: A mágus olyan varázslatot bocsát a fegyverre amitől képes lesz olyan nem evilági lényeken is sérülést okozni amiken nem fog hétköznapi fegyver. A felszentelés 1 napig tart és 3 napig lesz használható utána megszűnik a hatás.
Természet oltalma: A mágus egy varázsigét bocsájt a közelben lévő növényekre és azok a mágus által kijelölt célpontot kötözik le indáikkal gyökereikre egy körre.
5. Szint
Átok megszüntetése: A mágus a varázsigével képes megszüntetni egy átkot az adott személyről vagy tárgyról.
Védelem a természetfelettitől 3 m sugarú körben: A mágus ugyan úgy mint a kisebb verzióban megérinthetetlenné válik a nem evilági lények számára illetve azok akik a körön belül tartózkodnak.
Betegség gyógyítása: A mágus képes ezzel a varázslattal mindenféle nem mágikus betegséget meggyógyítani.
Baráti kötelék: A varázsló ezzel a varázslattal képes érzékelni egy általa ismert személy egészségi állapotát a köztük lévő távolságtól függetlenül.
Rendre utasítás: A mágus elmond egy rövid igét majd rendre utasítja a körülötte lévőket. Mindenki aki hallja abbahagyja a harcot és leereszti a fegyverét és 2 körig nem támad. Természetesen megvédeni megvédi magát de akkor sem támad vissza.
6. Szint
Nagyobb gyógyítás: Ugyan úgy mint a fenti kisebb változata begyógyítja a sérüléseket de ez nem egyel hanem kettővel csökkenti a sérülés mértékét.
Űzés: A mágus elkezd kántálni minek hatására egy általa választott nem evilági lényt elűz vagy kiűz egy megszált testből. Élőholtak esetében elpusztítja azt.
Szent fegyver: A mágus megidéz egy általa használt fegyvert (kard, bot stb) ami fényből jön létre. Csakis a mágus használhatja és csak nem evilági lényeket tud megsebezni vele, illetve élőholtakat.
Oltalmazó páncél: A mágus a varázsige elmormolása után megérint egy ruhát vagy vértet amely megvédi használóját az első csapástól.
7. Szint
Felruházás: A varázsló elmond egy igét majd megérint a választott személyt, akit felruház egy általa választott 1-3 szintig terjedő mágiával ebből az ágból. A hatás egy napig tart ha addig nem használja fel kárba vész.
Gyógyital: A varázsló elmond egy varázslatot egy üvegcse forrásvízre ami használatkor a nagyobb gyógyítás hatását fejti ki.
8. Szint
Szent védelmező: A varázslathoz szükséges egy fegyver és egy vértezet. Amikor a mágus elmondja a varázsigét a vértbe egy fényalak bújik megfogja a fegyvert és a mágus által kijelölt személyt fogja védelmezni a csata végéig vagy amíg el nem pusztul ő vagy a védenc. A védelmező nagyon jó értékekkel rendelkező harcosnak felel meg.
Purgálás: A mágiához 3 olyan személy kell aki tudja használni a mágiát. A varázslat befejezte után szétnyílnak a felhők és egy 10 m sugarú fénycsóva csap le a területre amin belül minden nem evilági lény azonnal elpusztul.