OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Egy kisebb nagyobb újítási ötlet
Mostani oldal: 1 (1. - 6. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-04-05 13:54:53
 ÚJ
>Aletai Agetkin Rilash avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 460
OOC üzenetek: 115
Miután a mágus az egyik legmunkásabb karakter, így a mostani rendszer is nehézkes. Kezdő mágusként kb mindegy. Haladóként viszont tényleg kicsieszés.

Egyébként a véleményem pontonként:

Áldás: Harc közben én még nem igazán láttam IC karaktert, aki kijátszotta volna, hogy megtörik a morálja és elszalad, tehát ez felesleges.

Utazók eledele: Van hasonló varázslat, használják azt szerintem.

Védelem: Asztrális síkon van védőmágia, és pl a levegőpáncélhoz hasonló varázslatok, illetve gyorsítással kombinálva megadják a kívánt hatást.

Entitások érzékelése: Ez nem rossz, bár az eredarok bajban lennének.

Mostanra meg elfáradtam, így a többit majd később. :)


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-04-04 20:27:09
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Én IC szempontjából vizsgáltam a dolgot (mint általában mindent a lanán :D)

Nincsenek igazán istenek.
Nincs szentség, jó-rossz viszony, égi hierarchia.
Nincsenek vallások (mi ugyan tervezünk most bevezetni egyet, de Emp eddigi álláspontja szerint - ha jól értettem - ez kb annyit fog jelenteni, hogy kinek-milyen képzeletbeli barátja van, meg amúgy is jó darabig eltart).

Ennélfogva a holy - bár valóban hiányzik most, hogy jönnek a necro-k - ugyanolyan megalapozatlanul lógna a levegőben, mint a lovagok. Ha meg egymásra pakoljuk, jöhet a paplovag -.-

Amúgy maga a renoválási ötlet nem rossz, csak egy mágia-újratervezés meglehetősen nagy kicseszés(sé válhat) a mágusok számára.

K.


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-03-17 17:21:25
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
Tetszik az ötlet hogy kicsit holy irányba is terjeszkedjenek a varázslatok, de tényleg sok hasonló hatású varázslat már van a rendszerben.
Egy jó nagy szortírozással meg újragondolással még szerintem lehetne belőle valami. :)


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-03-12 15:36:52
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Jelentős része kb. már a rendszerben bent lévő mágia és/vagy valamilyen képességgel megoldható, több pedig olyan, ami tutibiztos nem lesz soha, mert túl erős (pl. purgálás), vagy mert a rendszer alapjaival mond ellent (pl. felruházás). Így külön mágiaág nem valószínű, hogy lesz belőle, max. néhány bekerül független varázslatként vagy egyedi varázslatként.

U.I.: fogalmazásilag/helyesírásilag azért picit átnézhetted volna.
U.I.2: értelmes témacímet is lehetett volna neki adni.


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-03-11 17:00:59
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
A fele kb már megoldható a jelenlegi mágiarendszerrel, és BJ szerintem pont erre is játszott rá pl. az első csatában, ugyanakkor nekem tetszik nagyon sok ötlet belőle :) ha nem is külön mágiaág de néhány független varázslat (azokból amiket nem lehet elérni az eddigiekkel) lehetne belőle, jogos meglátás, hogy a varázslók alkalmazkodhatnának a helyzethez.

Szóval a lényeg, hogy mint mágussal játszó támogatnám az ötletet, és ha lenne erre irányuló kaland a jövőben, akkor IC is szívesen tennék ezeknek a megvalósulásáért, aztán persze majd Emp dönt :)

A hozzászólás írója (Taitos, a Zöldfülű) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.03.11 17:04:10


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-03-11 16:49:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 19
Sziasztok,
már régebben elmélkedtem ezen amit most "papírra" is vetettem és olyan jó ötlet lett szerintem, hogy gondoltam megosztom veletek is hátha Emp mester fel tudja használni. A lényeg egy új mágiaág lenne amit kitaláltam sajnos elnevezésekben nem vagyok jó de én a Szent elnevezést adtam neki. Ezek után jött a globálos dolog BlackJack vezérlésével és még jobban burjánzott az ötlet így már a játékba kerülésének történetén is gondolkodtam. Na nem is lopom tovább a szót íme az ötlet meg a kis gondolat.

"Artheniortól északra egyik nap három idős remete találkozott egymással. Szavak nem kelletek hozzá mikor találkoztak, első pillanattól tudták hogy testvérek. Nem a származásuk és nem a családjuk miatt, hanem a céljuk miatt. Majd a három öreg Artheniorba indult, útjuk során sokat beszélgettek egymással és mindig egyetértettek. Igaz mindegyikük máshonnan közelítette meg bölcsességüket, tudásukat de végül ugyan azon a véleményen voltak minden téren. Mind a három öreg remeteként elzárkózva a világtól élte életét és mind a három a Nagy Teremtő létezésében hisz és szolgálja őt. Beszélgetésük során még az is kiderül, hogy mind a hárman ugyanazt az álmot látták, először Artheniort majd az egész világot lángokban. Ekkor keltek útra mind a hárman az álom miatt amit jelként, figyelmeztetésként tekintettek. Amikor megérkeznek Artheniorba teljesen elvegyülnek az ott élők között három teljesen hétköznapi idős ember. Mégis egyenesen a főtanácshoz mennek és személyes meghallgatásra."

Ideáig gondoltam ki a történetet mert 100%-ig nem igazán ismerem ezt a globális kalandot és nem akartam nagy hülyeségeket irkálni. Remélem sikerül valami jó ötletet adnom és ha nem is jó de közösen kitalálunk valamit amivel még érdekesebbé tehetnénk a dolgokat. Úgy gondoltam a három öreg nagy tudású és bölcs vallási vezetők lennének akik a gonosz elpusztítására szentelték fel életüket. Tipikusan a cél szentesíti az eszközt a gonoszt tűzzel vassal ki kell irtani a világból elhozva ezzel a békét. Ja és persze a mágiaág amit kitaláltam lentebb olvasható. Amennyiben volna kérdés, probléma vagy bár mi ezzel kapcsolatban és persze azért hogy megvalósuljon az ötlet bátran kérdez/kérdezzetek nem tudom hogy demokrácia vagy Emp szava a döntő de most nagyon bepörögtem a témára. :D

Üdvözlettel Szutyok a Főatya. :D

1. Szint
Áldás: Javítja az imába foglaltak morálját. Ha eddig nem igazán bíztak sikerességükben, a sikeres mágia után úrrá tudnak lenni kétségbeesésükön.

Utazók eledele: A mágus elbűvöl egy kis magot, bogyót vagy gyümölcsöt. Amikor elfogyasztják azt megszűnik az éhség, és a fáradtság érzete, mintha kipihente volna magát és jól lakott volna.

Védelem: A mágus eme mágia segítségével könnyebben kitérni a támadások elől. A hatás nem 100%-os.

Entitások érzékelése: Ezzel a mágiával a mágus érzékeli a közelében lévő entitásokat. A hatás 10 m sugarú kör és addig tart amíg körbenéz de a lények pontos helyét személyét nem tudja meg.

Holtak érzékelése: A mágust képessé teszi arra hogy érezze a körülötte lévő holtakat legyen akár élőhalott is (zombi, csontváz, szellem stb). A hatás 30 m belül hat.

2. Szint
Fényesség: A mágus a megérintet tárgyat oly képességek ruházza fel egy időre, hogy az egy fáklya fényének megegyező erőséggel kezd el világítani. A hatás addig tart míg a mágus koncentrál rá, közben sétálhat beszélgethet de komplexebb feladatokat, illetve csatában nem vehet részt.

Érzelmek érzékelése: A mágus elmond egy igét mely hatására képes érzékelni azon emberek aktuális érzelmeit akikkel szóba elegy legyen az akár csak egy köszönés.

Kisseb gyógyítás: A mágia segítségével sikerül a sebbel vérzésének elmulasztása és a fájdalom enyhítése. Maga a sérülés megmarad azaz ha a páciens tovább akarna harcolni ugyan úgy zavarja, illetve újra vérezni kezdhet a sérülés.

Betegség érzékelése: A mágus a varázslat segítségével képes érzékelni egy megérintet személy milyen betegségben szenved, vagy egyáltalán szenved e valamiféle betegségbe.

Élet érzékelése: A mágus képes érzékelni a körülötte lévő életjeleket, szám szerint meg tudja mondani azt is hogy mennyit. 10 m sugarú körön belül.


3. Szint
Védelem a természetfelettitől: A mágus által megérintett személy vagy saját maga védett lesz attól hogy nem evilági lények ( entitások, élőholtak) megérintsék. De attól még fegyverrel mágiával megtámadható. A hatás mindaddig él amíg a védett személy nem támad de maximum fél nap.

Átok érzékelése: A mágus 10 m körön belül érzékel minden átkot legyen az akár tárgyon vagy személyen.

Második esély: A mágia figyelmezteti használóját három veszélyről amibe megsérülhet vagy meghalhat. Magát a konkrét dolgot nem tapasztalja csak pl. ösztönösen kikerüli a karócsapdát, vagy furcsa érzés ragadj el amikor befordulna valahol stb.

Védelmező síp: A mágus elbűvöl egy sípot aminek hangját csak ő hallja. Amikor a mágus alszik vagy álom szerű állapotban van és veszély fenyegeti a síp olyan hangot ad ki ami mindenképpen felkelti. Használat után a síp kettétörik (használhatatlan lesz).

Zsolozsma: A mágus folyamatos kántálásba kezd amíg ezt folytatja addig fejti ki hatását a mágia, illetve ez alatt semmi mást nem csinálhat. A zsolozsmába foglalt személyek nagyobb harci potenciállal fognak rendelkezni jobbak lesznek a támadásaik és védekezéseik a csata alatt.

4. Szint
Gyógyítás: Ugyan úgy működik mint a kisebb változata azzal a különbséggel hogy a sebbesülés mértékét csökkenti eggyel. Kritikus sérülésből súlyos lesz, súlyosból könnyű, a könnyebb sérüléseket meg eltünteti teljesen.

Időjóslás: A mágus a mágia segítségével képes megmondani pontosan milyen éghajlati változás várható aznap.

Bájolás megszüntetése: A mágus ezzel a mágiával képes feloldani bűbájt egy személyről.

Felszentelt fegyver: A mágus olyan varázslatot bocsát a fegyverre amitől képes lesz olyan nem evilági lényeken is sérülést okozni amiken nem fog hétköznapi fegyver. A felszentelés 1 napig tart és 3 napig lesz használható utána megszűnik a hatás.
Természet oltalma: A mágus egy varázsigét bocsájt a közelben lévő növényekre és azok a mágus által kijelölt célpontot kötözik le indáikkal gyökereikre egy körre.

5. Szint
Átok megszüntetése: A mágus a varázsigével képes megszüntetni egy átkot az adott személyről vagy tárgyról.

Védelem a természetfelettitől 3 m sugarú körben: A mágus ugyan úgy mint a kisebb verzióban megérinthetetlenné válik a nem evilági lények számára illetve azok akik a körön belül tartózkodnak.

Betegség gyógyítása: A mágus képes ezzel a varázslattal mindenféle nem mágikus betegséget meggyógyítani.

Baráti kötelék: A varázsló ezzel a varázslattal képes érzékelni egy általa ismert személy egészségi állapotát a köztük lévő távolságtól függetlenül.

Rendre utasítás: A mágus elmond egy rövid igét majd rendre utasítja a körülötte lévőket. Mindenki aki hallja abbahagyja a harcot és leereszti a fegyverét és 2 körig nem támad. Természetesen megvédeni megvédi magát de akkor sem támad vissza.

6. Szint
Nagyobb gyógyítás: Ugyan úgy mint a fenti kisebb változata begyógyítja a sérüléseket de ez nem egyel hanem kettővel csökkenti a sérülés mértékét.
Űzés: A mágus elkezd kántálni minek hatására egy általa választott nem evilági lényt elűz vagy kiűz egy megszált testből. Élőholtak esetében elpusztítja azt.

Szent fegyver: A mágus megidéz egy általa használt fegyvert (kard, bot stb) ami fényből jön létre. Csakis a mágus használhatja és csak nem evilági lényeket tud megsebezni vele, illetve élőholtakat.

Oltalmazó páncél: A mágus a varázsige elmormolása után megérint egy ruhát vagy vértet amely megvédi használóját az első csapástól.


7. Szint
Felruházás: A varázsló elmond egy igét majd megérint a választott személyt, akit felruház egy általa választott 1-3 szintig terjedő mágiával ebből az ágból. A hatás egy napig tart ha addig nem használja fel kárba vész.

Gyógyital: A varázsló elmond egy varázslatot egy üvegcse forrásvízre ami használatkor a nagyobb gyógyítás hatását fejti ki.

8. Szint
Szent védelmező: A varázslathoz szükséges egy fegyver és egy vértezet. Amikor a mágus elmondja a varázsigét a vértbe egy fényalak bújik megfogja a fegyvert és a mágus által kijelölt személyt fogja védelmezni a csata végéig vagy amíg el nem pusztul ő vagy a védenc. A védelmező nagyon jó értékekkel rendelkező harcosnak felel meg.

Purgálás: A mágiához 3 olyan személy kell aki tudja használni a mágiát. A varázslat befejezte után szétnyílnak a felhők és egy 10 m sugarú fénycsóva csap le a területre amin belül minden nem evilági lény azonnal elpusztul.



1-6