OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] Isteni ötletek
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 25. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-02-09 23:22:00
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Bekerültek a Zaras által javasolt linkek, a témát így bekerült címkével zárom is.


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-01-08 18:04:28
 ÚJ
>Villámkardú Zaras avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 708
OOC üzenetek: 165
Javaslom, hogy mind a Templom, mind a Vérkert funckiójához kerüljön egy fórumba visszairányító link.
Ha van, éd ezt csak én nem látom, mert telefonról vagyok fent, akkor tárgytalan.

("Ezen a helyszínen (Templom) van lehetőséged élet és áldás, illetve egyensúly és haszon mágiát tanulni karaktereddel, továbbá itt növelheted karaktered mágia-affinitását is. Sajnos a karaktered nincs a kiválasztott helyszínen, így ezt nem tudja megtenni. Előbb a karaktereddel el kell utazz ide, ide kell írnod az utolsó reagot, hogy tanulhass.")




8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 17:59:30
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A kérdéseket továbbra is a segítség részben lehet feltenni, ez még mindig a fejlesztések téma.

@Vérborz:
Véráldozat: "Nem lenne célszerű csak sötétség pontokért áldozásra is lehetőséget adni, amihez csak adott szintű áldozat kell és nem a fejlődéshez elegendő?" - nem látom okát, miért kellene ilyen. Sőt, kifejezetten jó, hogy fejlődnek az oltárok. Ez volt a cél. Ezt beszéltük sok-sok hozzászóláson keresztül korábban, hogy legyenek fejlődőbbek a sötétség oltárok, és hogy ne kelljen őket vér és halál mágusként pusztítani. Viszont legyen lehetőség az élet és áldás mágusoknak fény pontokat szerezni.

"Fény pontok még mindig csak Sötétség oltárok pusztításával szerezhetőek, szóval elég kockázatos odakötni a lelkünket valahova." - ahogy ezt én is leírtam. És ez a cél. Valamit valamiért.

"Csak felületesen számoltam utána, de így most úgy tűnik, egy Fény oltár fejlesztésekor hullanának a sötét varázslók, mint a legyek." - ez mondjuk így ahogy leírtad biztos nem igaz, mert nem kell, hogy akár egy lélek is hozzá legyen kötve egy sötétség oltárhoz. Plusz nem csak vér és halál vallásúak lelke lehet hozzákötve. És nincsenek sötét varázslók.
De részben amúgy ez is cél. Korábban is írtam már, hogy nem gond, hogy az élet és áldás ágat követőknek van egy kicsit inkvizíció jellege. És az meg kifejezetten kívánatos volt, hogy legyen kockázata annak, ha egy oltárhoz hozzá van kötve valakinek a lelke.

"Az Uszítás tényleg lehetne valami más. Gonosz csend? Eszencia blokkolása? Negáció? Antimágikus rúna (és akkor nem pötty, hanem valami szimbólum)?" - a varázslat neve olyan jött amúgy, hogy a sötétséget ráuszítod a másikra. De szerintem ez részletkérdés, felőlem lehet akármi értelmes.


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 17:47:54
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 404
OOC üzenetek: 46
A bennem felmerülő gondolatok:

- A varázsló nem tudja áldozat választáskor, hogy az adott áldozat lelke mennyire erős, tehát milyenek az értékei. Gyakorlatilag az áldozat bemutatását követően derül ki, hogy elég erős volt-e. Ez szerintem nem jó.

- Ha a varázsló Véráldozatot mutat be és az áldozat meghal, akkor a varázsló lelke nem kötődik az oltárhoz, ugye?

- Ha jól értem, a Véráldozat csak az oltár szintjének növelésével lehetséges. Nem lenne célszerű csak sötétség pontokért áldozásra is lehetőséget adni, amihez csak adott szintű áldozat kell és nem a fejlődéshez elegendő? Fény pontok még mindig csak Sötétség oltárok pusztításával szerezhetőek, szóval elég kockázatos odakötni a lelkünket valahova. Csak felületesen számoltam utána, de így most úgy tűnik, egy Fény oltár fejlesztésekor hullanának a sötét varázslók, mint a legyek.

- Az Uszítás tényleg lehetne valami más. Gonosz csend? Eszencia blokkolása? Negáció? Antimágikus rúna (és akkor nem pötty, hanem valami szimbólum)?

- A Halál-bélyeg nem ölős része mit jelentene a gyakorlatban? Többé nem hajthatna végre Élet-áldás varázslatokat, akkor sem, ha addig tudott? Mi a helyzet az elemi mágiával? Tehát megvalósul-e mágia szempontjából, amit a Bejelentésekben írtál ("A karaktered elköteleződik az egyik isten mellett." kezdetű bekezdésben foglaltak). Mit jelent ez egy nem mágia használó karakternek? A vallásosság kijátszására kényszeríti?

Egyébként taps és ováció, jók a változások.

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.12.05 17:52:06


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 15:55:54
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

Örömmel látom, hogy rengeteg ötlet érkezik a varázslatokkal kapcsolatban, és hogy vannak jó, előremutató részek is. Hogy legyen min továbbra is gondolkodni leírom ide a módosítási irányvonalat (kész ötleteket). Ezekre még továbbra is lehet reagálni itt. Hamarosan egy komplett összefoglaló fog landolni a bejelentésekben is, ahol a három ág hatvan varázslata lesz felsorolva, módosítva, de indoklás nélkül. Az indoklásokat és gondolkodás irányvonalát ebben a hozzászólásban olvashatjátok.

**********
///// Vér és halál
**********

Szükségesnek láttuk, és szükségesnek látom, hogy az ágban lévő néhány varázslat alapvetően módosuljon. Ilyen a sötétség oltára és a hozzá kapcsolódó sötétség pontok, plusz még egy érdekességet belevittünk azzal, hogy a karakterek lelke hozzá lehet kötve egy oltárhoz. Kezdjük is azzal, hogy hogy lehet létrehozni sötétség oltárt és hogy kap egy karakter sötétség pontokat:

1. szint: Véráldozat: A varázsló egy Sötétség Oltáron véráldozatot mutat be, melynek hatására, ha elég erős lélek vérét áldozta fel, az oltár szintje eggyel növekszik. A vérnek értelmes élőlényből kell származzon (Játékos Karakter, vagy azt kiváltó, mesélő által mozgatott karakterek), akiből frissen nyerik ki, helyben, továbbá szintenként egyre erősebb élőlény vérének a feláldozása szükséges (10 + 2*[az oltár jelenlegi szintje] értéknyi tulajdonsággal kell minimum rendelkezzen, ahol a nagyon rossz 0, a legendás pedig 6). Ha a lény, akiből a vér származik, a folyamatban meghal, a varázsló annyi sötétség pontot kap, ahányadik szintű lett az oltár. Ha túléli, akkor a lény kapja ezeket a sötétség pontokat, és a lelke végérvényesen hozzákötődik az oltárhoz. A varázsló a saját vérét is feláldozhatja. Csak olyan lény vére áldozható, aminek a lelke nincs oltárhoz kötve.

Megjegyzés: létezik 0. szintű Sötétség Oltára, ez egy egyszerű, nem mágikus oltár, amit bárki építhet, aki vér és halál vallású. Fontos különbség az eddigiekhez képest, hogy nem csak az oltár fejlődik, hanem a sötétség pontokat is itt kapja meg a varázsló + az áldozatot nem szükséges megölni (és az áldozat lehet maga a varázsló is). Ezek számos plusz réteget adnak a játékba, akár a varázsló a saját vérét is áldozhatja ilyen szinten, vagy épp természet és átok vallású karakterrel is megegyezhetnek. Ez számos plusz lehetőséget ad a dologhoz.

A Sötétség Oltár működése: úgy fog kinézni, hogy maximum annyi lélek lehet hozzákötve, ahányadik szintű maga az oltár. A lelket nem csak a fenti véráldozattal lehet hozzákötni, hanem egy külön varázslat is lenne erre. Ha a varázsló hozzáköti a lelkét egy sötétség oltárhoz, akkor kap sötétség pontokat (kb. mint a sötétség befogadása varázslat eddig, csak az oltár nem pusztul el, és kevesebb pont jár), továbbá néhány varázslathoz szükséges bizonyos oltárhoz való lélek-hozzákötés, ezen kívül némi immunitást is ad majd élet és áldás varázslatok ellen. Ezeket mind a lenti varázslatokban láthatjátok. Cserébe a varázsló sokkal sérülékenyebb lesz, ugyanis ha az oltár elpusztul vagy valaki "kitúrja" a varázslót a helyéről, akkor sötétség pontokat veszít a varázsló, és nincs neki elég, akkor egyszerűen meghal (akkor is, ha nem vér és halál vallású!). Erről részletesebben ld. lentebb:

5. szint: Lélekkötés: A varázsló egy fertályórás rituálét hajt végre egy Sötétség Oltár előtt, melynek hatására lelkét hozzáköti ahhoz az oltárhoz. Annyi sötétség pontot kap, ahányadik szintű az oltár. Ha az oltárhoz már hozzá van kötve annyi lélek, ahányadik szintű, akkor közülük a leggyengébb (legkevesebb sötétség ponttal rendelkező) lélekkötése felszakad, ha a varázsló lelke erősebb (több sötétség pontja van). Ha a varázslónak korábban volt oltárhoz kötve lelke, a lélekkötés felszakad, és az új lesz érvényes. Ha bármilyen okból később a lélekkötés felszakad, a varázsló annyi sötétség pontot veszít, ahányadik szintű épp akkor az oltár. Ha nincs elég sötétség pontja, a varázsló meghal.

***

Fel lett vetve, hogy nincs alacsony szinten kifejezzen ártó varázslat a vér és halál mágiában, pedig kéne. Valóban, és ezt pótlom is:

3. szint: Hallucináció: A varázsló megérinti a célpont homlokát, melynek hatására a célpontot két körig borzalmas, szörnyű látomások gyötrik. Folyamatos illúziók kavarognak a fejében, a legrosszabb rémálmai válnak valósággá. Ha van kiemelkedően negatív élménye, újra és újra átéli az időtartam alatt. Környezetét pokoli helynek, minden élőt ellenséges szörnyetegnek lát, és ha képes rá, gondolkodás nélkül meg is támadja őket, minden erejével arra koncentrálva, hogy elpuszítsa ezeket az élőlényeket.

6. szint: Vérzékenység: A varázsló elmormol egy bonyolultabb igét, melynek hatására a célpont nem ellátott, jelenleg is vérző sebei (az összes) annyi körönként súlyosbodnak egy kategóriát, ahányadik kategóriásnak jelenleg, ezen kívül a varázslat a kimondásának pillanatában is eggyel súlyosbítja a legmagasabb kategóriájú sebet a célponton. A varázslat addig hat, amíg a sebet el nem látják (egy kötözés elég). Egy személyre egy vérzékenység hathat egyszerre.

8. szint: Árnyékhullám: A varázsló elmormol egy bonyolultabb igét, miközben meglévő lélekkötése felszakad, melynek hatására egy árnyékhullám indul ki a testéből, és 200 lépéses körzetben végigsöpör a környéken. Gömb alakban terjedve mindenen és mindenkin áthatol, az aktív nem vér és halál varázslatokat megszünteti/feloszlatja. A vér és halál mágiával idézett lények sebeit begyógyítja. A hatótávolságon belül egy körig kizárólag vér és halál varázslatok használhatóak. Ha a varázslónak nem volt aktív lélekkötése, a varázslat hatástalan.

10. szint: Vérkapocs: A varázsló elmormol egy rövid igét, közben a kiszemelt áldozat friss (egy óránál nem régebben serkent) vérével a saját homlokára rajzol egy jelet. A következő három körben ha valamilyen fizikai sérülést elszenved, azt a vér tulajdonosa is pontosan ugyanúgy elszenvedi.

12. szint: Rémálom: A varázsló megérinti a célpont homlokát, melynek hatására az olyan rémálmoktól fog szenvedni, hogy nem képes elaludni a következő kettő napban, aminek hatására a célpont a végkimerültség és az őrültség határára sodródik szép lassan.

***

Láthatjátok, hogy van varázslat, ami át lett írva, de inkább az történt főleg, hogy alacsonyabb szintre lettek hozva a ténylegesen ártó varázslatok. Persze nem maradhatnak ki a magasabb szintűek sem:

19. szint: Halál-bélyeg: A varázsló a levegőbe egy nyolc ágú csillagot rajzol, miközben meglévő, legalább 3. szintű lélekkötése felszakad, melynek hatására az általa látott, nem vér és halál vallású célpont homlokán egy fekete halál-bélyeg jelenik meg. A célpont dönthet: 20 kör múlva meghal vagy ez idő alatt bármikor engedi, hogy a bélyeg sötétsége lelkébe költözzön, hogy innentől végérvényesen és visszafordíthatatlanul vér és halál vallásúvá váljon a karakter. A hatást fény oltár hatóterületére lépve automatikusan megszűnik a 20 körös időintervallumban, egyéb módon felszámolni avgy megszüntetni nem lehetséges (oszlatással sem), és a 20 kör lejárta után is visszafordíthatatlan. Ha a varázslónak nincs legalább 3. szintű lélekkötése, a varázslat hatástalan.

15. szint: Utolsó bosszú: A varázsló egy Sötétség Oltáron szertartásos módon feláldozza magát, melynek hatására az áldozati fegyverre kent másik (egy) személy vérének a tulajdonosa szintén azonnal meghal.

***

Mint láthatjátok több varázslatban, a lélekkötés elég fontos eleme lesz a vér és halál varázslatoknak. Nem maguk a varázslatok fogyasztják el a sötétség pontokat, sokkal inkább az, ha a varázsló lélekkötése felszakad. Ami után természetesen újra kell kreálnia az ilyesmit ahhoz, hogy a megfelelő varázslatot használja. Ez jelentős korlátozással és kockázattal jár, ugyanakkor így erősebb varázslatok is bőségesen beleférnek a repertoárba, mint pl.:

20. szint: Feltámasztás: A varázsló egy egész éjszakás rituálét visz végbe, melynek hatására feltámaszthat egy korábban elhunyt karaktert. A feltámasztani kívánt karakternek rendelkeznie kell aktív lélekkötéssel, ekkor annál az oltárnál kell a rituálét elvégezni, amihez a lelke hozzá van kötve, és szükséges, hogy a varázsló lelke is ehhez az oltárhoz legyen kötve. A rituálé után a feltámasztott célpont lélekkötése megszűnik (nem felszakad), felszerelés, bármilyen értéktárgy és ruha nélkül, de a korábbi kinézetét, tulajdonságait, képességeit és egyéb tudását megtartva tér vissza az életbe. A rituálé után az oltár megsemmisül, és minden lélekkötés, ami hozzá van éppen kapcsolatva, felszakad.

18. szint: Nekromancia: A varázsló elmormol egy bonyolultabb igét, melynek hatására egy holttestet állíthat nekromanciával szolgálatába. Az így irányított test vakon, gondolkodás nélkül követi a varázsló parancsait, viszont ereje attól függ, hogy a varázsló milyen lélekkötéssel rendelkezik. Ha a szolga minden értéke nagyon rossz 1, ha rossz 2 stb. ha legendás akkor 7 szintnyit foglal le a varázsló lélekkötéséből. Az összes így irányított lény összes lélekkötésből lefoglalt szintje nem haladhatja meg az oltár aktuális szintjét, amihez a varázsló lelke hozzá van kötve. A nekromancia fenntartásához nem szükséges semmilyen erőforrás, azonban amíg egy élőhullát így irányít a varázsló, ő maga sokkal sebezhetőbb: minden sérülés, amit kap, nem csak testét, hanem lelkét is sebzi, a sérülés kategóriájának megfelelő mennyiségű sötétség pontot veszít. Ha a varázsló sötétség pontjainak száma bármelyik időpillanatban kevesebb, mint a lélekkötés szintje, akkor a lélekkötés felszakad, és a varázsló meghal.

17. szint: Báb: A varázsló elmormol egy bonyolultabb igét, melynek hatására átveheti egy más vér és halál vallású személy fölött az irányítást. A varázslat csak akkor lehetséges, ha a célpontnak és a varázslónak is van aktív lélekkötése, és a varázslóé határozottan erősebb mint a célponté. Az irányítás alatt a varázsló mozdulatlan és nem érzékeli eredeti testével semmilyen formában a környezetét, a célpont testében mozog, és átél minden érzést, amit a célpont átél. A hatás megszűnik, ha a varázsló úgy dönt, vagy ha ő vagy a célpont teste meghal vagy eszméletét veszti, elalszik, vagy bármilyen módon meggátolják valamelyik felet, hogy képes legyen az aktív koncentrációra. A hatás megszűnésekor a varázsló saját lélekkötése felszakad.

***

Ezen kívül persze megmaradt jó pár varázslat, max. más szintre lett átrakva. Az idézéseket végül úgy döntöttem, hogy kiveszem teljesen, tényleg csak a baj volt vele az eddigi játékokban:

2. szint: A holttest vallatása: A varázsló elmormol egy bonyolultabb igét, melynek hatására az általa megérintett elhunyt élőlény által utoljára látott vagy hallott pillanatok (5 másodperc) megjelennek a varázshasználó elméjében.

4. szint: Vérpezsdítés: A varázsló elmormol egy rövid igét, melynek hatására fáradsága eltűnik, mintha frissen ébredt volna, de három kör múlva a varázsló végkimerültség állapotába kerül.

7. szint: Vérkötelék: A varázsló vérző tenyérrel egy másik személlyel kezet fog, melynek hatására a kézfogás előtt elmondott egyezségüktől egyikük sem képes eltérni. Mind a varázsló, mind a másik személy egyszerűen képtelen felrúgni vagy megszegni az egyezséget.

9. szint: Fényfürkész: A varázsló elmormol egy egyszerűbb igét, melynek hatására képes megmondani a legközelebbi Fény Oltárának irányát, bármilyen messze is legyen. Ha valaki csak az oltárt keresi, mást nem tesz közben, a varázslatot nem szükséges újra és újra elmondani, hatása megmarad az oltár megtalálásáig, vagy a cselekvés felfüggesztéséig.

11. szint: Kínbér: A varázsló elmormol egy rövid igét és közben önmagán egy hármas kategóriájú vágást ejt, ezzel megkétszerezi egy választott, éppen működő sötét varázslatának a hatóidejét vagy hatótávját (választható). Ismételhető, minden alkalommal a varázslat aktuálisan hátralévő ideje kétszereződik meg.

***

És végül a hiányzó varázslatok helyére újak is kerülnek, hogy minden szinten legyen egy:

14. szint: Uszítás: A varázsló elmormol egy bonyolultabb igét, melynek hatására egy sötétség pont felhasználásával egy általa látott célpontot megjelöl egy fekete pöttyel a homlokán, aki ennek következtében a következő egy körben a célszemély nem tud élet és áldás varázslatot varázsolni, és a célszemélyre nem is hatnak a következő egy körben varázsolt élet és áldás varázslatok.

13. Fény felszámolása: A varázsló egy fertályórás rituálét hajt végre egy Fény Oltára öt lépés környezetében, miközben aktív lélekkötése felszakad, melynek hatására a Fény Oltára szintje annyival csökken, amilyen erősségű a varázsló lélekkötése. Ha az oltár szintje nullára csökken (vagy negatívba), az oltár megsemmisül.

16. szint: Tárgy megátkozása: A varázsló hozzáér egy áldott tárgyhoz, melynek hatására a tárgyon lévő minden hatás az ellenkezőjére fordul. Ha az egy amulett volt, minden pozitív hatás negatívjára, minden negatív pedig pozitívjára fordul, mesterkard esetén pedig a támadó varázslat magára a kardot forgatóra fejti ki hatását, nem a célpontra innentől.

**********
///// Természet és átok
**********

A mágiaág átnevezésre kerül: Egyensúly és hasznon.

Oltár megcsapolása átnevezése Esszencia lopásnak. És kiegészítés sötétség oltárhoz:

1. szint: Esszencia lopás: A varázsló egy sötétség vagy egy fény oltár mellett egy fertályórás rituálét hajt végre, melynek hatására egy fény oltár esetében egy fény pontot, sötétség oltár esetében pedig egy sötétség pontot nyer ki az építményből, miközben az oltár szintje eggyel csökken. Ha ez egy sötétség oltára volt, és annyi lélek volt hozzákötve, mint amennyi az oltár szintje, akkor a legkevesebb sötétség ponttal rendelkező karakter, akinek az oltárhoz van kötve a lelke, annak a lélekkötése felszakad. Minden varázsló minden oltárból csak egyszer nyerhet ki pontokat.

A hangutánzás 15. szintű lesz, az eddigi 15. szintű 16., 16. szintű 17., 17. szintű pedig 18. szintű lesz.

**********
///// Élet és áldás
**********

Fény oltár: annyi változás lesz, hogy alapvetően a hatóságáron belül felszámolja a vér és halál mágiákat, amik egy karakterre hatnak, ha az a karakter belép a területre vagy bent tartózkodik. A varázslatok viszont mind egy szálig létrejönnek, tehát lehet a területen belül ilyen varázslatokat létrehozni, és kívülről is hathat ide be ilyen varázslat.

Ezzel párhuzamosan a Szentelt föld varázslat is picit mást fog tudni. Amíg a varázslat aktív, addig nem fog a területen belülre vér és halál mágia hatni, és nem lehet a területen belül létrehozni ilyeneket, továbbá nem léphet be a területre semmilyen vér és halál mágiával idézett lény, és az ilyen lények, ha bent vannak, azonnal megsemmisülnek.

Gyík ereje át lesz nevezve Fény ajánéka-ra.

Az idézések megszűnésével az idéző körnek az értelme is megszűnik. Ezért 2. szinten egy új varázslat jön létre:
- 2. szint: Egyszerű gyógyír: A varázsló tenyerét a sérült mellkasára teszi, majd csöndben mormolni kezd, melynek hatására a célpont legsúlyosabb sérülésének súlyossága minden körben egy kategóriával csökken. A varázslat minden körben újra és újra alkalmazni kell a hatás fenntartásáért.


1-20 , 6-25