A valóságban sem tudja a jós, hogy mi fog történni Veled, mégis jósol. Ennek miért kéne máshogy működnie?
Olyan nem lesz, hogy x%-al automatikusan bekövetkezzen a jóslat. Ennek nagyon egyszerű oka hogy egy programnak fogalma sincs arról, hogy a karakter mit csinál, és befolyásolni sem tudja ezt. Nem tud magától értelmes szöveget kreálni, nem tudja mozgatni a karaktert, így nem tudja beváltani a jóslatot.
A másik, ami mellett még mindig kiállnék: azzal, hogy valaki jósolt a karakterednek, nem változtatja meg a jövőt, csak elárulja azt. Tehát nem azért fog egy varjú belerepülni a karakter szemébe, mert a jós ezt mondta. Hanem azért mondta ezt a jós, mert amúgy is belerepült volna egy varjú a szemedbe. Innentől kezdve nem működik az, hogy x%-al bekövetkezzen, amit a jós elmond, hanem annak kéne történnie, hogy amúgy lennének random események (de ez technikailag nem lehetséges), és ha elmész a jóshoz, akkor előre megtudhatod ezeket. A zárójeles rész miatt viszont ez nem járható út.
Eddig a legjobb ötlet az volt szerintem a jósda működésével kapcsolatosan, hogy játékmenetet nem befolyásol (miért is tenné?), csak érdekességként van. Lenne JK jósunk, lehetne őt választani, vagy egy kattintgatós felületen kapnál jóslatot.