Tény, hogy nem olvastam végig az összes helyszín l [...]" />


OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Jósda
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 18:26:42
 ÚJ
>Mordach Harders avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 605
OOC üzenetek: 147
A mesélős dolgot én sem támogatom személy szerint.

1.: Ha a képességeket sem lehet nézni, akkor maximum a reagszámot lehetne figyelembe venni.

2.: A másik ötlet, hogy már csak a belépésért is kelljen fizetni, ergo egy kis kezdő játékos, nem biztos, hogy rögtön az aranyának a felét arra akarná költeni, hogy meglátogasson egy helyszínt a sok közül. Így pedig több reagot kell gyártania.

3.: Vagy egy harmadik ötlet is, hogy van ugye egy Jóslás munkafajta, és aki át akar lépni erre a helyszínre, annak például 10-szer kell dolgoznia Jóslás terén. Aztán amikor újra más helyszínre megy, ez lenullázódik, s ha ismét a jóshelyre akar menni, azelőtt ismét 10-szer kell ebben a munkakörben dolgoznia. Én személy szerint ezt támogatom (ha megoldható).

Vélemény?


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 14:26:59
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ha csak azért kell mesélő, hogy átkalauzolja, akkor semmi értelme. Ahhoz, hogy valaki beléphessen erdőmélyébe, el lehet olvasni, hogy mi kell. Ennek az eldöntésére pedig a mesélőnek el kéne olvasni lényegében az összes hozzászólását az adott karakternek, ami nyilvánvalóan nem működik.

A képesség alapú az kizárva, már leírt okok miatt. (És az új képességet sem támogatom.)


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 14:06:46
 ÚJ
>Celinníyah Yannenta avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 5
OOC üzenetek: 7
Tekintve, hogy a leendő jósnőtök is egy kezdő karakter, nem vagyok az ilyen stat alapú továbbjutás híve (ciki lenne ha nem tudnám magam beírni a helyszínre, emellett attól, hogy friss egy kari még lapulhat mögötte tapasztalt user, plussz egy idő után vsz. eléggé elhagyatottá válna így a jósda), meg amúgy sem. Amit IC meg lehet oldani szerintem arra fölösleges gombokat kirakni.
A mesélős megoldás sokkal szimpatikusabb, szóval amondó vagyok nyissunk fórumon a kalandoknál egy feliratkozós topicot és ha van épp ráérő mesélő az átkalauzolhatná őket.

A hozzászólás írója (Celinníyah Yannenta) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.10.18 14:07:41


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 13:39:02
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87
Erdőmélye + jósda koncepció: Több ötletem van, így sorra felvetem őket, aztán közösen megszavazzuk a legjobbat.Elolvastam a leírást, s nem az a hely, amit csak úgy át lehet ugorni.


1. Megoldásom: Mint az utazásoknál, úgy el lehetne készíteni a rendszert. Rákattint az ember, hogy " Meg akarom keresni Jósdát ". Viszont ez túl egyszerű! Ezért kell egy olyan korlátozást berakni, hogy a rendszer figyelje a következő tulajdonságokat: Állóképesség, Nyomolvasás és Keresés.


A terv: Mindegyiknél meg lenne adva egy szint amit el kell érni pl állóképesség 70, nyomolvasás 50 és keresés 90. Ha nem éri el az ember ezeket, akkor hiába keres akkor " szerencsésen eltéved " és kikerül erdőmélyéről. Ha megvan akkor átengedi őt a Jósdához.

B terv: Ezeknek a tulajdonságoknak az összegét figyeli, és pl ha 200 megvan akkor átengedi, ha nincs akkor megint kikerül erdőmélyéről.


2. Megoldás: Kirakni egy gombot, hogy " Megkeresem a Jósdát ". Ez felírná egy praktikus helyre a jelentkezőket és x darab jelentkező után egy Mesélő vezetésével átmehetnek a Jósdához.


3. Megoldás: Erdőjárás tulajdonság bevezetése, ami szintén úgy működne mint az 1/A. Szóval erdőjárásnál el kell érni egy értéket, hogy eljuss a Jósdához.


Ezek az ötleteim, vannak. Kíváncsian várom elsősorban a Főnök szavát és természetesen a többiekét.

M10


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 12:24:29
 ÚJ
>Naasier Nephilim avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 38
OOC üzenetek: 35
Nekem az jutott eszembe, hogy esetleg a tovább haladáshoz be lehetne rakni korlátozásnak rejtvényeket/feladatokat. Mikor tovább akar lépni az erdőmélyéből egy karakter a Jósdába, akkor előbb ezt kell megoldania, hogy tovább haladhasson és csak ha ez megvolt, akkor tud írni a Jósdához.
Valami olyasmire gondolok, mint a küldetések megoldása, csak nem tudom jobban elmagyarázni, bocsi. XD Vagy ez nagyon bonyolult? Nem tudom, mennyire lenne megoldható a dolog... :I


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 10:56:03
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Igazából én szívesen erdőmélye "mögé" raknám be, csak félő, hogy emiatt a helyszín miatt valahogy az erdőmélyén "véletlenül" mindenkinek sikerülne áthaladnia, pedig ez nem egy olyan helyszín, amin csak szimplán keresztülgyalogolsz (lásd helyszínleírás).
A sziklaszirt meg a tündérkert meg nem olyan hely, ahova túlságosan zarándokolni kell, így az az ötlettel ellentmond.

Az erdőmélyés elhelyezés viszont alapvetően jónak tűnik, csak ki kéne találni korlátozást a látogathatóságra.


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 08:51:08
 ÚJ
>Celinníyah Yannenta avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 5
OOC üzenetek: 7
Izzik az ujjaim alatt a billentyűzet. Hogy állunk?
Ki írja meg a rendes helyszínleírást? (A javaslatomra nem reagáltatok semmit, így értelemszerűen nem ugrok neki, míg rá nem bólint valaki, meg azt sem tudom kb. hány karakterbe kellene beleférni.)


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-16 17:29:57
 ÚJ
>Celinníyah Yannenta avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 5
OOC üzenetek: 7
Inkább az Erdőmélye vagy a Barlangrendszer, feltéve ha tetszik nektek a lenti ötletbörze a helyszínleíráshoz.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-16 16:00:27
 ÚJ
>Mordach Harders avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 605
OOC üzenetek: 147
Tündérkert és Erdőmélye szerintem is jó. :)


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-16 15:33:07
 ÚJ
>Thiya Quan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 3
OOC üzenetek: 9
Én a Tündérkert fele gondoltam...viszont az Erdőmélye sem hangzik rosszul. :)


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-16 14:41:11
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87
Erdőmélye, Sziklaszirtek, Erdei ösvény s nagyon extrém helyzetben akár még a barlangrendszer.


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-16 14:32:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Melyik helyszínnel szomszédosan képzelitek el a jósdát? (Több is megjelölhető 'vagy' és 'és' kapcsolattal egyaránt.)


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-16 13:47:46
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87
Yume: Nekem nincs ellenemre, hogy álljósként vagy jósként működj a Jósdánál. Mindenkinek szerintem jó lenne, ha JK lenne a Jós, aki mondaná a dolgokat.





27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-15 08:47:40
 ÚJ
>Celinníyah Yannenta avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 5
OOC üzenetek: 7
apró kiegészítés:

1.)
Természetesen azok közül akik látták már senki sem élne, mert "rejtélyes" módon elragadta őket az isten/démon akit tiszteltek (és akinek a karim földi helytartójának nézték, tehát félreértés ne essék Celinníyah sosem játszott volna istent, de csak azért mert az túl feltűnő XD ).

2.)
Az említett "Sötét lovag" elengedett, szóval ha minden jól megy hamarosan Mortagroth törli majd a kezdő hsz-em amit neki szántam és a tiétek vagyok.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-15 08:06:16
 ÚJ
>Yume Netsuretsu avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 31
OOC üzenetek: 16
Nekem tetszik a helyszín, olyannyira, hogyha a multimnak nem ír a sötét lovagja beállítanám drága eredár hölgyeményem álljósnak. XD

Ezzel kapcsolatosan kapásból egy ötletem is lenne a hely keletkezéséhez. Afféle félreértésből adódó teremtéstörténet.

Szóval:
A helyszín alapból valami letűnt korokból megmaradt romszentély lenne. Mivel a kultusz kihalt régóta nem tulajdonítottak a helynek igazi jelentőséget, de a transzcendens síkon ez afféle gócpont lehetne. A vallási épületek tájolására amúgy is mindig nagy gondot fordítottak. Ami általában elmondható minden kor szakrális építészetéről az az, hogy az épületet olyan helyen húzták fel, ahol egyesülnek a természet erői, valamelyest kiemelkedik a környezetéből.
(((pl.: hogy az ősi klasszikusokkal éljek a görög templomokat tengerpart fölé emelkedő sziklaszirtre vagy valamilyen magaslatra építették, a piramisoknál nem csupán az égtájak, hanem az égitestek is fontos szerepet játszanak, vagy gondoljatok csak a Stonehenge-re és a korabeli más hasonló szentélyekre ahol a nap csak egy bizonyos napon világítja meg a belső teret, a keresztény égtájak szerinti tengelyekre, vagy egyáltalán a fény szerepére, a gótikus üvegablakokra és az opeionra. Na de mivel nem akarok művészettörténet órát tartani ezért csak említés szinten hoztam fel őket.)))
Lényeg a lényeg ne közvetlenül a város mellett legyen, hanem kicsit messzebb, hogy el kelljen oda zarándokolni. Szerintem egy hegy oldalába kivájt templom, ami tulajdonképpen egy barlangbelsőben folytatódik és meredek szerpentineken lehet oda feljutni elég érdekes hangulatot teremtene, főleg ha tengerpart fölé magasodna. Igazi lélekvesztő vezetne fel oda. XD Vagy tenger helyett nézhetne egy a kanyonban tekergőző erős sodrású folyóra és vezethetne oda egy másik, hosszabb út is a szomszéd magaslatról a végén egy jó kis kötélhíddal. Aztán megérkezve a "fő homlokzatához" akár lehetne valami olyan is, hogy a nagy befogadó tértől azt a kicsiny eldugottabb szakrális részt egy vékony vízfüggöny választja el, ami mögül lépne elő a jós. Hogy igazán fantasys legyen a templomba belépve egy fáklyasor kigyúlna, a földön felsejlenének különös mintázatok, melyeket régi idők mesterei faragtak belé. A képek narrativikusan kígyóznának körbe letűnt idők szertartásairól, lényeiről, a kultusz virágzásáról és bukásának előszeléről mesélve. A belépő fölé magasodó kupolát csipkézhetnék cseppkövek vagy kristályok, esetleg a maga a barlang és a keletkezése is kötődhetne valami Lanawinon élő lényhez. Olyasmire gondolok, hogy a mondák szerint egy baziliszkusz otthona volt és eredetileg neki áldoztak, hogy ne változtasson mindenkit kővé, ez esetben lehetnének élő szobrok vagy bármi hasonló. Akár állhatna több egymáshoz kapcsolódó csarnokból és ez csak a másodikban lenne... Kicsit túl mélyre ástak. XD Gondolom ismerős a történet. Persze ebben a világban nem vagyok túlzottan otthon, ezért csak leírtam ami hirtelen eszembe jutott.

Na de ígértem nektek egy minimítoszt, mert ez itt az eredeti volt.

Az idő elmosta a valót, a természet erői és a háborúk forgatagai megtették a maguk jótékony hatását és lepusztították a hely bejáratát, kicsit ellehetetlenítették az odajutást. Páran még is látogatják, így látták amikor a magasból a kárhozat szárnyán a megérkezett egy ezüstös jelenés kit halandó testbe száműzött az élet mikor erre a világra érkezett és odamentek, majd istennek nézve leborultak előtte ő pedig mivel látták a titkát és el nem rejtőzhetett, ezért kihasználva hiszékenységüket és a nyájszellemet a régi kultusz új hírnökévé lépett elő. Teszem azt mondott mérgében valami átkot ami véletlenül teljesült, aztán elhitték, hogy látja a jövőt, vagy abból, hogy lényéből fakadóan jobban ráhangolódik mások érzelem hullámaira könnyebben olvasott belőlük. Apró trükkök, általános kérdések és csiribú-csiribá (alkémiával füst, egyéb hatásvadász eszközök), meg is van a jósnő, aminek természetesen híre ment, ő pedig valójában csak arra vár, hogy megszedje magát és kedvére szíthassa majd a káoszt Artheniorban. :)
A karakter amivel ezt játszanám -feltéve ha a nagyérdeműnek tetszik amit felvázoltam- Celinníyah Yannenta (#3697).

Így első nekifutásra ennyi telik tőlem.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-14 15:08:05
 ÚJ
>Moderátor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Moderátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Jól beszél a tündér hölgyemény... :P

Összegezve: Nekem is tetszik az előre megírt jóslat, és a bájital funkció, ennél több szerintem nem kell már. Mordachkal pedig szerintem folyamatosan ott lógnék, szóval hajrá... :P


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-13 18:00:12
 ÚJ
>Thiya Quan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 3
OOC üzenetek: 9
Társasági játék ide vagy oda, nem tudhatjátok előre, hogy Mortagroth mit fog művelni a Jóssal...:D

Na jó, a viccet félretéve, én is szinte úgy képzeltem el az egészet, ahogy Quae és M10 mondta..random szövegek. Aki akarja kijátssza, aki meg nem, elmegy onnan. Szerintem nem kéne túlbonyolítani a statokkal.
(Szegény Emphus így is dolgozhat majd ezzel eleget - persze, ha megvalósul ez az egész -, ne szívassuk tovább. :P)

A hozzászólás írója (Thiya Quan) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.10.13 18:01:58


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-13 15:50:27
 ÚJ
>Quae Quarrian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 81
OOC üzenetek: 20
Na jó, annak hogy a jóslatok befolyásolnák a statokat tényleg nincs sok értelme, főleg, hogyha egy szélhámosabb féle jósról van szó, akkor nem is biztos, hogy valóra válik a jóslat. :)


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-13 15:45:23
 ÚJ
>Senterna Kerio avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 8
OOC üzenetek: 8
Nem akarok statokat változtatni igazából, csak Emphus "mire fel?" kérdésére próbáltam magyarázatot adni :)

Bárhogyan lesz is végül biztosan pluszt fog hozzáadni a játékélményhez szerintem.


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-13 15:42:06
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87
Kerio ha nagyon tulajdonságokat akarsz növelni vagy csökkenteni, akkor az a téma címe, hogy átok és áldás.

Másik részről nem tudhatod, hogy milyen lesz ott az aktivitás, így szerintem "előre jósolni"
nem érdemes :) Szerintem maga a szó vonzó az emberek számára, mert mindenkiben ott a kíváncsiság. Harmadrészt, egy Jósda sosem volt közösségi hely így nem gond, ha nem látogatják annyian.

Maradjunk az egyszerű megoldásnál. Jósnak x darab megírt szövege van, amit véletlenszerűen kiad. Ráadásul mindenki eldöntheti, hogy mit kezd a kapott információval. Kijátssza az eseményt vagy esetleg a Jóst szidva távozik a helyszínről.



1-20 , 21-40 , 41-60 , 43-62