Mágus: Ellenvarázslat (aktív)
A varázsló kiválaszt egy célpontot, és azt megfigyeli. Ilyenkor teljesen rá koncentrál, a többiekkel nem törődik, ezért koncentrációt igényel, és mással nem foglalkozhat, ő maga nem kezdhet varázsolni, de fizikailag megtámadhatja az ellenfelét. Amíg a megfigyelés tart, addig képes időben kiszűrni, ha ellenfele varázsolni kezdene, és felismeri a varázslat fajtáját (ágát) is (akkor is, ha ő maga nem képes rá), illetve a varázslat létrejöttét képes megakadályozni. A hatás addig tart, amíg az ellenfele nem varázsol, vagy a mágus a koncentrációját megszünteti (például megtámadja valaki más, amire reagálni kell, vagy elterelik a figyelmét). Harchelyzetenként maximum 5 reagonként használható. (A hatás megszűnésétől számolva, akár sikeres volt az Ellenvarázslat, akár nem).
Kardforgató: Specializáció (passzív)
A kardforgató választ egy specializációt, amit a karakterlapján köteles feltüntetni (mondjuk az előtörténetben) és ezáltal megkapja a specializációból járó előnyöket. Csak kasztváltó itallal változtathat ezen.
o Párbajmester: Egy az egy elleni küzdelmekben minden harchoz köthető értéke (erő, ügyesség, állóképesség, gyorsaság, fegyveres harc, pusztakezes harc, fájdalomtűrés) {egy} egységgel nagyobbnak felel meg. Tizedik szinttől ez {két} egységet növel, és tizenhetedik szinttől kezdve {három} egységnek felel meg.
o RNBÁ (Rohadt nagy benga állat): A harcos óriási, de kicsit lomha. Minden kétkezes fegyverrel, vagy másfél kezes fegyverrel amit két kézzel fog leadott támadásának a sebzése {eggyel} többnek számít, és hárítás tekintetében olyan, mintha {egy} egységgel erősebb karaktertől érkezne. Tízes szinttől ez {kettőnek} és tizenhetedik szinttől {háromnak} számít.
o Kardtáncos: Két egykezes fegyvert forgatva a kardforgató védekezése, és támadása szinte egyé vált. Képes a védekezést felhasználni arra, hogy támadjon, és fordítva is igaz, támadásból könnyen megy át védekezésbe, akár egy körön belül is. (Kizárólag közelharc esetén, tehát ha támad, nem tud védekezni lövés ellen). // Ezt gyakorlatilag úgy képzelem el, hogy eldönti, mi a fő cselekvés, például támadás, de abban a harci körben a védekezés 0 szegmensbe kerül a karakternek, és fordítva, ha főleg védekezik, akkor is támadhat 0 szegmenst felhasználva)
o (...)
Most mennem kell, de majd még érkezek javaslatokkal
A hozzászólás írója (Salwar Caleihaisan) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2019.06.22 08:46:28