OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
Kasztok barátságosabbá tétele
<< Előző oldal - Mostani oldal: 5 (81. - 100. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

100. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 15:11:05
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Módosító mely amúgy sem érvényes.

Ezt emeltük ki lényegnek.


99. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 15:05:42
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 631
OOC üzenetek: 426
Én mondok kettőt is rögtön.

Harcos meg íjász, mivel egyiknek sincs különösebb passzívja a szintlépéssel járó pontokon kívül. Ugyanígy az alviláginál az orgyilkos.

Az aktív meg használható a könnyűvérteknél is, mert azokon is van módosító.

A hozzászólás írója (Nimeril Drimanow) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2022.02.19 15:07:20


98. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 13:26:55
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Nem tudok másik olyan harc alapú kasztot mondani aki amint eléri a “nagyon jó” erőt, a passzív képessége haszontalanná válik, az aktív képessége pedig használhatóbb úszáshoz (teljes vértben ami szerintem irreális aktív ide-oda) mint a jelenlegi lana rendszeri harcban.

Illetve van már precedens arra hogyha egy kaszt aktívja felszerelés specifikus, akkor az orvosolva lett: íjász aktív, számszeríjira

Ha a lovag kasztú kari nem teljes vértet hord, az aktívja, szerintem továbbra is semmissé válik. (Pl egy mellvértben, faji max erővel szerintem amúgy is azt csinál amit szeretne)

Igen olvastam a lent leírtakat, a véleményem nem változott. :D

De a leszavazást elfogadom.


97. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 12:08:53
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 528
OOC üzenetek: 150
Értem, de ha végigolvastátok amit írtam, akkor láthatjátok hogy hajlandó vagyok ezt elfogadni, ettől még nem tartom sem erősnek, sem szerencsésnek ezt a kombót, de hadd ne ismételjem magam :D


96. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 11:06:38
 ÚJ
>Salwar Caleihaisan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 421
OOC üzenetek: 145
Brecci, ahogy már előttem is mondták, a lovag passzív arra van, hogy elvegye a páncél minimum feltételét, nem kell XY statokkal rendelkezz, hogy felvedd. Mint egy rpg-ben, amikor lootolsz egy új vértet, és rajta van, hogy csak 20-as szinten, Feketekacsa kaszttal, és minimum 83-as erővel tudod felvenni. A lovag ránéz a vértre, és azt mondja, hogy fú de kényelmes, fel is veszem. Ez a passzív.

Az aktív van arra, hogy harcban levegye a negatívokat, amiket alapból a vértviselet okoz. Tehát nem az van, hogy végig úgy harcolsz, mint kacsa a vízben. Három körig harcolsz úgy.


95. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 11:00:04
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 631
OOC üzenetek: 426
De mi a különbség a lovag aktív és a lovag passzív között?

A passzív képesség az, ami segít elindulni egy frissen létrehozott lovagot. Te már Bredoc 415 reagoddal közel maxos lehetsz, nyilván neked már ez nem számít sokat. Kezdéskor viszont jó esélyes simán bírtad volna el a nehéz páncélt, ami hátrányt jelentett volna jó darabig, ha esetleg harcba keveredsz más jk-val. Egy lovag meg azért lovag, hogy nehézpáncélban rohangáljon. Nem feltétlen, de valljuk be, hogy ha lovag szót mondják, akkor mindenkinek egy talpig vasba öltözött harcos jut eszébe. A játék korai szakaszában ez egy teljesen jó passzív. A másik, hogy ezzel a passzívval lehetőséget kapnak olyan fajok is lovag kaszt regelésére, akik amúgy nem éppen az erő és kitartás bajnokai. Tüncik, elfek félvérek. Miért ne játszhatnának ők is lovagot? Ezzel a passzívval nem kell rögtön ezeket a statokat maxolniuk. Az aktívra meg ott van Int válasza. Egy teljesen korrekt aktív, amit kis kreativitással nagyon sokoldalúan lehet kihasználni.


94. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 02:17:38
 ÚJ
>Intath Aldeis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1445
OOC üzenetek: 241
"Vértviselet - bármilyen nehéz és kemény páncélzatot is visel, három körig úgy mozog benne, mint bárki más a legkönnyebb ruhákban. Kiadós (min. 8 órás) alvásonként egyszer használható. A képességhasználat az 1. kör lejárta után fizikailag észlelhető (látható a használó mozgásából)."

Szerintem ez nem csak annyi, hogy rendesen bírsz harcolni egy páncélban. Sőt! Én úgy értelmeztem ezt az aktívot, hogy akár amennyiben páncél nélkül képes rá, úgy hihetetlen mutatványokra képes olyan vértben is amiben egyébként nem volna. Nekiáll gimnasztikázni, bukfencezik, átugrik egy szakadékot amit lehet egyébként nem olyan könnyen ugrana át... Ahogy szó szerint le van írva: "három körig úgy mozog benne, mint bárki más a legkönnyebb ruhákban" Egyébként is egy harcosra igazított akár lovagi vértezet is sok mozgást biztosít, de azért nem hiszem, hogy olyan lenne mintha pólóban lennél. Az én értelmezésemben ezt jelenti ez az aktív.

A hozzászólás írója (Intath Aldeis) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2022.02.19 02:18:35


93. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-19 00:47:57
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 528
OOC üzenetek: 150
Javítsatok ki ha tévednék (éppen haldoklom, szóval minimális esély van rá), de Hádész rendszer alapján a lovagok kapnak + értéket a vértviselet miatt - > tök jó. (Ez ugye egy harcrendszer, míg alapvetően a kaszt aktív/passzivok egyetemlegesek.)

De mi a különbség a lovag aktív és a lovag passzív között?

Jó persze, értem én az egyik miatt nem lassabb, a másik miatt meg gyorsabb :D Rendkívül erős , igaz a kereskedő aktívhoz képest még így is hasznosabb.

Vagy esetleg volt olyan, hogy xy kalandban úgy lett mesélve, hogy:..., vagy ezt úgy szokták kijátszani, hogy :...,

Mert ezek tök jók, csak a kasztleírásban nincsenek ilyesmik ám.

Passziv: nem sújtják a vértek negatív tényezői - > Igen tudom, hogy az is oda van írva, hogy a felszerelések topicban említett negatív hatások nem vonatkoznak rá, ezek a következők:

A könnyűvértek általában olyan védelmi eszközök, melyekben a mozgás csak kicsit korlátozódik egy nehézvérthez képest. Ezért már "átlagos" erővel is viselhetőek akár hosszabb távon is. "Rossz" vagy "Nagyon rossz" erővel a karakter már egyszerű sétálásban is hamar elfárad, hogyha könnyűvért van rajta, harcra pedig ilyen erővel képtelenek használni ezeket a vérteket (gyorsaság és ügyesség egy kategóriával csökken). Kivéve lovag kaszt esetén, ott nincs módosító.


A nehézvértek általában olyan védelmi eszközök, melyekben a mozgás jelentősen korlátozódik. Ezért a "Nagyon rossz" és "Rossz" erejű karaktereket megmozdulni sem igen tudnak egy ilyenben (gyorsaság és ügyesség is "nagyon rossz" lesz), "Átlagos" erővel pedig már egyszerű sétálás közben is hamar elfárad a karakter (gyorsaság és ügyesség egy kategóriával csökken). Harcra csak akkor lehet használni, ha a karakter ereje minimum "Jó". Kivéve lovag kaszt esetén, ott nincs módosító.

Tehát lényegében a lovag passzív biztosítja azt, hogy ezek az erő kritériumok ne vonatkozzanak a karakterre ugyebár, azaz rossz erővel is hordhat nehézvértet ha akar, nem lesz semmiféle negatív következménye, úgy harcol benne mint ahogy a kacsa úszik a vízben.

Javasolnám, hogy maradjon meg az egyik (bármelyik), és a másik legyen bármi más az égvilágon :D

Mert teljesen haszontalan egy olyan aktív képesség mellé, ami lényegében ugyanazt csinálja. Hisz ha megvan a kellő erőd/ügyességed/állóképességed, akkor semmilyen negatív dolog nem éri a karaktert, ergo nincs mitől "Még jobban megszabadulnia".

De rendben, elfogadom, tegyük fel hogy a mindenben ugyanolyan statú lovag ugyanolyan vértben kikap a másik lovagtól versenyfutásban, mert ellenfele használta az aktívot, míg ő nem. Nem gondolom túl erős képességnek, főleg a többi kaszthoz képest. És ha az van, jogy a passzívja olyan erős, hogy kibalanszolja, akkor szintén ugyanazt gondolom, hogy rendben, de akkor adjunk valami tök más aktívot neki, ami hasonlóan nem túl erős, de legalább nem egy szelet kenyér a bableveshez, hanem mondjuk egy kis savanyúság ;)


Bár mivel itt a kapuban (elvileg) a LANA 2.0, abban ez szépen van orvosolva, az előtt meg sajnos nem hiszem, hogy lenne egy kis patch, de egyébként teljesen támogatnám.



92. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-18 19:25:06
 ÚJ
>Salwar Caleihaisan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 421
OOC üzenetek: 145
Szerintem Hádész rendszere elég jól kezeli a vérthasználatot, és nem gondolom, hogy a lovag vértviselet képessége, illetve a passzívja gyenge lenne. (de ez csak én vagyok)


91. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-18 18:15:45
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Üdv!

Egy kicsit a magam nevében beszélnék, bárdoktól független.

Anno volt szó a lovag kaszt “barátságosabbá tételéről” és kérések, ötletek is jöttek abban a témában, hogy orvosoljuk a jelenlegi helyzetet, mely szerint a kaszt jelenlegi állapotában, a második passzív, és egyetlen aktív képessége olyannyira hasonlatos, hogy az utóbbi feleslegessé válik.

Nem emlékszem hogy le lett-e szavazva, de ha nem akkor egy gondolkodás erejéig vegyétek elő a témát újra, ha akad rá idő.

Ezer köszi.


90. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-18 14:48:30
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
Jelenlegi képesség:
Bárdzene - használatakor képes egy kiválasztott karaktert elbűvölni zenéjével/énekével, amennyiben a célpont azt hallja. A bárdzenéhez a bárdnak erősen koncentrálnia kell a zenére és a célpontjára, aminek következtében a célpont sem képes másra figyelni: teljes figyelmét a bárd és annak zenéje köti le, a környezettől teljesen függetlenül, továbbá a célpont képtelen bántani a bárdot. A bárd nem váltogathatja a célpontjait, két bárdzene használata között egy körnek el kell telnie, viszont a zene megszakítsa nélkül hosszútávon bűvölet alatt tudja tartani célpontját. A képességhasználat fizikailag észlelhető külső szemlélő számára (a bárd és a célpont viselkedéséből), a célpont a zene leállásakor jön rá, hogy áldozat lett.

Amivel kibővíteném:

Hármas, vagy annál magasabb fokozatú sérülés kizökkenti a célpontot a bárd zenéje alól, és amíg a sérülését el nem látják, addig a bárd nem képes újra a zenéjének hatása alá vonni a célpontját.


89. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-18 14:22:59
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 823
OOC üzenetek: 277
A valószínűtlen résszel nem feltétlenül értek egyet, az új képesség bevezetése után nem sokkal meg is történt velem, de azzal egyetértek, hogy még lehetne rajta finom hangolni.


88. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-18 13:32:51
 ÚJ
>Meronnan Rhaavos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 270
OOC üzenetek: 39
A probléma szerintem is fennáll még. Jó lenne egy kicsit balanszírozni ezen a dolgon. Az alábbi szituáció, miszerint a másik bárd úgy is képes "kikapcsolni" a képességet, roppant valószínűtlen a játéktéren.
Így pedig, egy teljesen kezdő bárd bármelyik karaktert le tudja bénítani tulajdonságoktól és értékektől függetlenül, lehetetlen 2v1 szituációkat teremtve. Úgy vélem, hogy csak a játékosok bölcsessége és a fairplay az akadálya annak, hogy ez a játéktéren nem fordul elő gyakran.

A hozzászólás írója (Meronnan Rhaavos) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2022.02.18 13:33:42


87. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-04 15:21:00
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
@Int:
Szóval először is jól érzed, hogy nem nagy gyengítésről van szó.

Ami fontos:
A bárd nem tud 1v1-ezni, hiszen ő sem tud harcolni, koncentráltan zenélnie kell.
Ellenben 2v1-ezni már tud, és ezt egyelőre úgy látjuk/látom jónak, ha meg van engedve.

Ami nagyobb baj, és amit megold ez a képesség az egy csapat bárd támadása (n+1 vs n esetben), így azt egyetlen bárd meg tudja fékezni. 1 ember lefogása 1 ember kieséséért nem erősebb, mint egy átlag 5-8as varázslat.

@Salwar:

Röviden az a különbség, hogy célpontra és annak "megfogására" koncentrál-e a zene mellett, vagy csak úgy simán a zenére, ami elnyomja a többi zenét.

A hozzászólás írója (Mátrix) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2021.06.04 15:22:22


86. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-04 15:12:37
 ÚJ
>Salwar Caleihaisan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 421
OOC üzenetek: 145
Hali!

Egy megjegyzés: 7. szintű levegő mágia,
Síri csend A varázsló gyors kézmozdulatot tesz, melynek hatására a következő három körre, a varázsló harminc lépés környezetében a hang megszűnik, és teljes csend tölti ki a teret.

Ezzel igazából bárki védekezhet a bárd zenéje ellen, és amúgy mágiát mindenki tanulhat, szóval van rá más is, nem csak az új aktív.

Az új aktívval kapcsolatban kérdeznék, mert nekem nem egyértelmű:
Dudás a csárdában - használatakor a bárd koncentrációval erősíti meg zenéjét, melynek hatására minden más zene vagy ének az övén kívül elnémul 5 lépéses környezetben.
---------
Bárdzene - A bárdzenéhez a bárdnak erősen koncentrálnia kell a zenére és a célpontjára, aminek következtében a célpont sem képes másra figyelni: teljes figyelmét a bárd és annak zenéje köti le, a környezettől teljesen függetlenül, továbbá a célpont képtelen bántani a bárdot.


Szóval a bárd amúgy is koncentrál arra, hogy bárdzenézzen, de ha nagyon koncentrál, akkor más zene nem lesz. Akkor a bárd tud nagyon koncentrálni a bárdzenére ahhoz, hogy más zene ne legyen? :D Vagy ez hogyan működik, mi választja el a két koncentrálást egymástól?


85. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-04 15:04:13
 ÚJ
>Intath Aldeis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1445
OOC üzenetek: 241
Szóval akkor ide az új bárképességgel kapcsolatban:

Én ezt annyira nem érzem egyensúlyozásnak. Hisz a többi kaszthoz képest továbbra is egy bárd szinttől függetlenül 1v1-ben legyőzhetetlen ha előbb kezdi el a bárdzenét minthogy a másik bármit tehetne.

Annyi változott, hogy ha bárddal kerülsz szembe jó ha van veled egy másik bárd is.


84. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-18 20:56:25
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 631
OOC üzenetek: 426
Üdv!

Nyilvános lopás: Én szerintem túlzás, hogy egy karin csak egyszer lehessen használni. Az az 5% az olyan kevés, hogy szerintem bárki könnyedén kibírja az elvesztését. Ezért azt javasolnám, hogy lehessen többször is használni. A visszaélések véget én azt javasolnám, hogy legyen kitolva a újrahasználhatósági ideje. Mondjuk ilyen havi szintre vagy akár éves szintre. Vagy esetleg reagszámhoz legyen kötve pl: A károsult személyen legközelebb 50 reag múlva lehessen újra használni. Esetleg ezt kiterjeszteném az összes többi ilyen egyszer használhatós képességre is, mint mondjuk az Indentitás zavar a vajákosnál meg a Meggyőzés a druidánál.


83. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-15 10:32:59
 ÚJ
>Ishala Hietzyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 235
OOC üzenetek: 10
Na nézzük akkor, csapó kettő, ez most sokkal rövidebb lett.

Még mindig a tolvajnál vagyok.
Tudom, hogy a klánkassza éles határ az ooc és az ic között, de ha van egy tolvaj, aki 100% sikerrel tör fel bármilyen zárat, akkor az ic miért nem tudja ezt felhasználni klánkassza zár feltöréséhez? (Egérút képesség.)

A tudósnál is bent maradt egy ctrl+c szöveg (A vajákos bájitalkeverési sikerének esélye 20%kal növekszik. (Max 1 alkalommal felvehető). )

Fegyverbájolás - jól értem, hogy bármilyen kardot így mágikussá tud tenni? Nem az volt a mesterkardok egyik legnagyobb előnye, hogy lehet nyomni beléjük a mágiát?

Druida:
Az általa mozgatott, IC játék folyamánidomított állatok (NJK-k) használhatóak a következőkre: bármilyen információ szerzése és továbbítása - Ezt úgy képzeljem el, hogy a mókus el tudja mondani az üzenetet a játékos társaimnak?

A druida választhat egy ritka állatot, mely onnantól hű társa lesz. IC játékban szerzett állatnak számít. - Mi történik, ha ic meghal a választott társ? A druida kaphat újat ezzel a képességgel, vagy akkor neki van egy halott képesség slotja?

A bárdzene szerintem még mindig nevetségesen táp. Gyakorlatilag dobás és tévesztési esély nélkül kivesz egy karaktert minden harchelyzetből, bármennyi ideig. A leírás alapján üthető, támadható az adott személy, és nem tud védekezni, nem tud mit kezdeni a helyzettel. Gyakorlatilag egy első szintű bárd és egy első szintű harcos megöli Tait úgy, hogy nem csinálhat vele semmit, ha nincs ott a warg. Vagy bárki mást az oldalon, aki épp egyedül van. De még npc-ket is. És ha jól hallom, vannak kalandok, ahol állatok ellen is használható.







82. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-29 10:29:25
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Köszi!

Betettem őket a fajos táblázatba. Ugyanaz, mint most, csak még +1 az akaraterőre is.


81. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-23 18:57:09
 ÚJ
>Wrexan Glunsz avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 425
OOC üzenetek: 39
Üdv!

A minap régi IC játékokat olvasgatva egy eredarosra bukkantam. Erről jutott eszembe, hogy itt leírt táblázatokban ezt a fajt nem láttam. Gondolom akad még pár leregizet eredar. Talán miattuk érdemes lenne őket is felvenni arra listára. Meg titkon én is reménykedek, hogy valamikor újra elérhetőek lesznek.


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 86-105