OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Klán vagy csapat
<< Előző oldal - Mostani oldal: 3 (41. - 60. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

60. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 12:03:07
 ÚJ
>Antas Valmurss avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 86
OOC üzenetek: 7
Lássuk csak! Új kérdések merültek fel.

Kell szerintem saját alapítású klán, de természetesen kellenek olyan klánok amihez egy mesélő nyúlhat egy történet során.

Ilyen pl a Városőrség, ahova mesélő által be lehet kerülni szépen. Barakk a főhadiszállásuk.
Azt nem tudom, más ilyen szervezet létezik e.


Milyen céhfajták legyenek?

Egész színes skála lehetne belőle, azonban ha mégis meg kellene határozni őket szerintem a következőképpen tenném.


Fegyverforgató: Egy általános, pl Sólyomifjak. Ez valójában egy vándor klán, de úgy is fegyverforgató személyek tömörülnek benne.
Meg kell egy olyan ami egy bizonyos tevékenységre összpontosít.Például a Városőrség, de akár lehet Karaván Őrség vagy bizonyos területek őrzése.


Árnyak:Ebben lennének a tisztességtelen céhek, pl tolvaj, csempész, bandita, orgyilkos


Polgárság: Ebbe tartozik bele a kobzos, pap, varázsló és a mesterségek űzői.


Az előnyök és lehetőségek, hogy közös küldetések, mágikus tárgyak szerzése klánkalandoknál.




59. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 11:17:34
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Csak épp nem kell semmit semmihez viszonyítani. Ez egy téma, ami az ötletelésre van, úgyhogy ezen a ponton hagyjuk is abba ezt a beszélgetés szálat.

Továbbra is várom játéktechnikai szempontokból az ötleteket: klánszerkezetek/felépítés, előnyök, lehetőségek, stb.


58. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 11:06:59
 ÚJ
>Meera Cyrienne avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 105
azért ne sarkítsuk le ennyire a dolgot, nem erre az egy szabályra gondoltam, hanem mondjuk a legtöbb szabályra. Ha ezek le vannak fektetve akkor már van mihez viszonyítani...


57. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 11:04:13
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Szóval szerinted, ha azt mondom, hogy oké, csak tapasztalt játékos alapíthat (=le van szögezve a szabály), akkor már kész is félig klánrendszer (=lehetne alapítani vagy csatlakozni klánhoz)?! Ez elég meredeken hangzik.

Maradjunk a témánál. A korlátozásokat majd megoldom, azt ötletet láttam. Alapvetően játékon belülre várnám az ötleteket, lehetőségeket, mintsem a játékon kívüli részéhez (OOC témák, rangok, stb.) kapcsolódóan.


56. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 10:58:03
 ÚJ
>Meera Cyrienne avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 105
De éppen ezaz hogy ha le vannak szögezve a szabályok legalább csak nagyjából is, akkor már van mihez viszonyítani és lenne mit alapítani...:D
Vagy kihez csatlakozni.

szerk: bocsi az önismétlésért, de még nem kávéztam ma reggel xd

A hozzászólás írója (Meera Cyrienne) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.09.18 10:58:41


55. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 10:57:06
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
"Értem én, hogy ez példa, de akkor is. :P" - igen, tudom, hogy tájékoztató jellegű. ;)
A másik részét már felvetetted, de amíg alapítani sincs mit, addig azt kár nézni, hogy ki alapíthat. :) Nyilván lesz valamilyen korlátozás.


54. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 10:51:11
 ÚJ
>Meera Cyrienne avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 105
Emphus szerintem ez egyrészt tájékoztató jellegű, így neked nem is kellene részt venni benne, másrészt pedig szerintem Tapasztalt JK alapíthasson, elkerülendő a tömeges csoportalapítgatást, de ettől független lehetnek előre definiáltak is amibe jelentkezni lehet, vagy megpályázni annak vezetőségét stb stb stb


53. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 10:48:53
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ezzel azért volna néhány bibi. Többek közt az, hogy én gyakorlatilag nem játszom az oldalon, így kihagynék bármilyen játékon belüli csoportosítás vezetését is. Értem én, hogy ez példa, de akkor is. :P Nameg őrség már van, volt is tagfelvétel már oda kijátszva IC.

Illetve most akkor a kérdés: lehet-e sajátot alapítani, vagy az a cél, hogy van pár előre definiált klán/csoport, amibe lehet jelentkezni?

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.09.18 10:49:33


52. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 08:38:10
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249
Artheniori Őrség kialakulásának története:

A levegő városa. Így nevezte el egy kósza mágus, kinek keze nyomán, talán a kihívás érzete miatt, talán kedvtelésből, de a város a föld porából kiemelkedett. Gyönyörű vidék volt, virágzó kereskedelemmel, mely zömmel a városon keresztül hömpölygő folyamnak köszönhető, mit a város után Artheniori folyó-nak neveztek el. A város fejlődése hosszú ideig tartott, talán túl hosszú ideig maradt rejtve, s maradt konfliktus nélkül, azonban sokáig nem maradhatott titokban.
Az ork támadás, ahogy érkezett, úgy is tűnt el, hirtelen, mint a villámcsapás, keresztülsöpörve a gyönyörű Levegő Városán, s az eddig friss, üde, zsivajjal teli környezetet siralomházzá változtatta. Nem mindeni halt meg a vészterhes éjszakán, volt egy lélek, ki szinte hamvából ébredt a Pegazus fogadó elszenesedett gerendái között fekve, bosszúra éhesen, mely iránti vágyakozása nem tartott sokáig. Szövetség alakult, s Eyistan ork hordái megtapasztalhatták a vér ízét.
Ahogy a csata zajai elülnek csend lesz, szinte bántó csend. A megmaradtak előbújnak rejtekeikből a hírre, hogy nem fenyegeti őket immár veszély. Az újjáépítést is Ő irányítja, szívén viseli a város sorsát, hisz gyermekként szereti azt, keze által született. Lassan ráébred, hogy nem hagyhatja magára ismét, megfáradt, pihenni vágyik, elég volt a sivatagos pusztákból, tenni akar, ismét nagyot akar alkotni.
Azonban nem kíván előtérbe kerülni, többen máris királynak kiáltják ki, de a legkevésbé sem szeretne koronával a fején, jogarral a kezében trónolni egy olyan városban, mely a szabadság szeretete miatt alakult. A világtól elvonultan az egyetlen helyre rendezkedik be, mely a támadásokat nagyjából túl élte, a föld alá a Könyvtárba. Egyetlen feladatot tűz ki maga elé, küldetéssé emeli fel Arthenior védelmét, s maga köré csak azokat gyűjti, kik évek óta a város érdekeit szolgálják, vagy legalábbis itt ragadtak, s élnek hosszú ideje. Így született meg az Őrség:

NÉV: Artheniori Őrség
VEZETŐ: Emphus Engora
TAGOK: ……

FELADAT:

Arthenior védelme mindhalálig. Az Őrség tagjai felesküdtek arra, hogy minden körülmények között életüket a város védelmének szentelik, fajtól és kaszttól függetlenül. A város kereskedővárosként alapult, így nem tesznek különbséget fajok között, az Őrségbe bárki szabadon csatlakozhat, a feltétel, hogy már hosszú ideje szolgálja Artheniort, kizárólag a Rend képviselője lehet, a város őrzésében káoszra nincs szükség. Emphus, vagy az általa megnevezett vezető irányító szavait feltétel nélkül elfogadja.

HELYSZÍN:

A templom alatti könyvtárból nyíló, bázisként létesített Térképszoba, hol az esetleges haditerveket szövik, a védelmi pontokat jelölik ki, illetve Eyistan ténykedését, a Horda útvonalát figyelik.

FELÉPÍTÉSE:

Vezető: Emphus Egora

Alvezérek: …..

Őrök:

Feladatuk az Őrség helyszínének illetve a város belső rendjének felügyelete. Ezzel az NJK karakterek mellett foglalkoznak.[Érdemes azoknak választani, kik egyébként is zömmel Artheniorban élik életüket]

Figyelők:

Főleg tolvajok, erdőjárókból felépült csoport, kik a sivatagos pusztákat, egyéb területeket bejárva Eyistan mozgását kémlelik.

Gárda:

A városba olvadó, fajtól és nemtől független személyek, kik támadás, vagy egyéb hadmozdulatok esetén bármikor bevethetők, függetlenül attól, hogy épp mit cselekednek.
A mágus behívóparancsát nem hagyhatják figyelmen kívül.

ÖLTÖZET:
Az Artheniori Őrségnek nincs külön egyenruhája.
Feladatuk, hogy anélkül végezzék küldetésüket, hogy a város működését zavarják. Egyetlen ismertetőjük egy a nyakukban láncon függő öklöt ábrázoló fadísz, melyet általában a tunikájuk alatt hordanak. Csak akkor használhatják, ha feladatuk feltétlen szükségessé teszi,
hogy felfedjék kilétüket.

AZ ŐRSÉG FEGYVERE:
Az Őrség, pont, hogy beolvadásuk tökéletes legyen, külön kirívó fegyverrel nem rendelkezik. Egyetlen fegyverük a titok és a gyorsaság mozgósítás esetén. A nyakukban függő ökölnek van még egy tulajdonsága, Emphus az Alapító, varázzsal ruházta fel, így bizonyos
szóra aktiválja magát és a Könyvtár térképszobájába viszi használóját.

KIVÁLTSÁGOK:
Emphus segedelmével, mégiscsak egy többszázéves
mágusról van szó, az arra fogékonyak könnyebben
sajátíthatnak el varázslatokat, melyek különlegessé teszik őket, s a halandó mágusok nem ismerhetik. Az Őrség friss, ezek kidolgozása még a Térképszoba rejtekén
leledzik, de tekintettel arra, hogy Emphus levegőmágus, kizárólag a levegő varázslataira épülnek, nem véletlenül. Egy esetleges égből érkező támadás esetén hasznos a védekező és támadó varázslatok terén is az íj mellett.

[NOS EGYELŐRE ENNYI. EZ NAGYON KEVÉS, CSAK KIINDULÓPONT, SZÁMOKAT SZÁNDÉKOSAN NEM ÍRTAM BELE (VARÁZSPONTOK, KONKRÉTUMOK), ÉN MÉG CSAK MOST KEZDTEM, LEGYEN EZ A NAGYOK FELADATA.]


51. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-17 21:15:33
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Arthenior a központ, igen.
Amúgy ha már játsszuk ezt a klánosdit, játszhatjuk nagyban. Saját klánhelyszínek, klánon belüli varázslat tanulás (gyorsabb/esetleg ingyenes), szakmák, stb.

Csak azért túlzásba se kell esni, hogy egy több hónapos fejlesztéssé nőjje magát. :P


50. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-17 21:13:06
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249
Összedobok hamarosan egy "példabeszédet", azt elküldöm itt részletes leírással, ötletekkel. Előbb még alaposan átnézem a történeteket (Lanawin) (amit már ugye rég tudnom kell ;-) ) aztán nekiesek. A hierarchia kicsit neccesebb lesz, ahhoz az összes helyszínleírás megnézem, de ahogy nézem Arthenior a központ, így az lehet kiindulópont.


49. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-17 21:05:26
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Én nyitott vagyok, lehet írni az elképzeléseket, konkrét megvalósítási javaslatokat, az egész menetét/szerkezetét ötletként.


48. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-17 21:04:52
 ÚJ
>Meera Cyrienne avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 105
Nekem tetszik a dolog, de szerintam e létrehozásnál ki kéne kötni, hogy csak tapasztalt játékos alapíthat, és kell minimum 1 haladó játékos alapításnál aki a tagja lesz.


47. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-17 21:02:39
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249
Igazából én látom annyi értelmét, hogyha valakik együtt szeretnének csapatként indulni, akár toborozni. A "találkozás" és a klán megalakulásának lehetne előtörténete. Így kialakulhatnának, akár egy helységhez, területhez köthető klánok pl.:

A sivatag nomádjai
A Tűz városának mágustanoncai/mesterei
A Levegő tornyának rendje
Artheniori királyi család (már ha monarchia van)
A Lihanechi tavitündérek stb. stb.

Ilyesmire gondoltam. Hiányolom a "világunk" társadalmi struktúrálódását, szerkezetét, a középkorra jellemző hierarchikus tagozódást, egyes területek társadalmi/faji jellemzőit. Az egyes területeken jellemző kasztokat.

A klánrendszer, lehetővé tenné, hogy ne csak egyes karakterek regisztrációja lehessen, hanem akár egy régóta összeszokott csoport alapíthasson egy régióra és helyszínleírásra jellemző/hajazó "csoportot", "klánt", "rendet", "közösséget".

Jómagam a klán szót is utálom, így ezt csak akkor alkalmaznám, ha mondjuk pl. a Kardforgatók Klánja címet adnánk egy "közösségnek."

Azonban mindent szabályrendszerhez kötnék:
pl.

- csak haladó játékosok alapíthatnának ilyesmit
- csak az adott helyszínhez kapcsolódó/fantázianevű/értelmes csapatok lehetnének, melyek ugyanúgy nem kötődhetnek semmiféle filmhez, játékhoz, könyvhöz, mint a neveink.
- kizárólag az adminisztrátor engedélyével és részletes leírással, felépítéssel lennének alapíthatók és csak akkor, ha Lanawin történetéhez, adott helyszínéhez kizárólagosan kapcsolódna.

Hogy miért tetszene még ez? A "szokványos" történeteken kívül, akár 10-20 szereplős földrajzi helyszínek közötti "háborúk", "csatározások"-ra is lenne lehetőség, melyeket mondjuk nem egy, hanem akár 2-3 mesélő együttműködve levezényelhetne, szigorú előírásoknak megfelelve.

Véleményem szerint ez nagyon izgalmas lehet, ha komolyan van véve, ezzel azonban nem lenne gond, hisz maga az oldal is komoly, valamint azok tagjai is.

Ezzel kapcsolatosan lehetne szerintem ötletelni. Szerintem dobna az oldalon, ilyet máshol (bár nem vagyok benne otthon) még nem láttam és első nekifutásra nem lenne olyan bonyolult.

Emphus?



A hozzászólás írója (Umon Palasan) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.09.17 21:03:45


46. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-21 17:01:20
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A chatszobák bevezetésével úgy gondolom, az ilyen haditerv, stb. egyeztetések megoldódnak. Ott zárt körben lehet beszélgetni, klánon belül.

Van egyéb dolog, amit nem lehet IC kijátszani, és mindenképpen szeretne a nagyérdemű?


45. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-15 08:12:24
 ÚJ
>Gorien Alebel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2
OOC üzenetek: 3
Szerintem a klánnak semmi köze a kattintgatáshoz, kicsit elsodródott a topik eredeti témája. :)
Engem személy szerint nem érdekelnek a klánfegyverek és egyebek, de a klánok hasznosak lennének. Emellett a zárt ooc klánfórum csak arra szolgálna, hogy klánon belüli játékokat lehessen rajtuk egyeztetni. Emellett, ha például két klán közti ic konfliktust játszanának ki, amihez haditerv, csel, álcázás szükséges, akkor azt valóban nem nyílt fórumon kellene egyeztetni. :)



44. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-14 21:20:41
 ÚJ
>Pyrkon Dravok avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 271
OOC üzenetek: 345
A klános dolgot szerintem is ki lehet játszani IC-n és támogatom is viszont a későbbiekben amikor, mondjuk, tegyük fel két klán harcolni szeretne akkor nem lenne utolsó gondolat ooc-n nyitni egy topicot amit csak a tagok használhatnak (ha megoldható)
Hát egyenlőre ennyi ^^


43. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-14 17:50:59
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Az a helyzet, hogy kétféle csoportba sorolható ötlet született:
1.) Amik kijátszhatóak a játéktéren - ezeket nem szeretném leprogramozni. Pontosabban, jobban örülnék neki, hogyha ez a játéktéren is maradna, és nem kattintós funkció lenne a vége.
2.) Amik nem játszhatóak ki, vagy nagyon körülményesen (pl. klánkovács, ilyenek). Én úgy gondolom, hogy ezek jópofa dolgok, de alapvetően nem feltétlen szükségesek a játékhoz, és nem hiszem, hogy tömegesen lennének használva.

A következő az állás:
Akkor lesznek klánok berakva a játékba, hogyha vannak olyan használható, fontos klánfunkciók, amik nem megoldhatóak a játéktéren való kijátszással.
Most jöttetek páran Thrillion Kincseiről. Titeket szeretnélek megkérni, hogy ne próbáljátok meg olyanná alakítani ezt a játékot, mint az, mert nagyon más. Teljes más rendszer az egész, alapvetően mindent a fórumra próbáltunk terelni, nincs CsP rendszer. Ezt kérlek tartsátok szem előtt.

Nyitottak vagyunk az új javaslatokra, nem ez a probléma. De amíg a régi játékosok erre azt mondják, hogy inkább IC-n menjen, Ti pedig azt, hogy inkább legyen megoldva kattintás alapra, valami programmal, addig IC-n lesz az egész.

Várom a további hozzászólásokat a témával kapcsolatban.


42. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-12 14:15:17
 ÚJ
>Rhagox Leron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 101
OOC üzenetek: 12
Sem a többi rész alatt az gondolom, hogy vannak még pár funkcióval rendelkező helyszínek a játékban. Pl ott Artheniori erdő ahol meditálni lehet, vagy ott van a Barakk ahol gyakorolni. A piactéren ha jól tudom löttyöket lehet vásárolni és végül ott a Templom ahol mágiát lehet tanulni.Ugyebár lehetnek ezek kellékei egy klánnak, s én ezeket értettem alatta.

Ha klántárgy alatt azt érted saját egyedi elnevezésű, mint Thrillion Kincseiben pl Ayra leple vagy a többi. Erre az Adminisztrátor megadja a választ.
Én erre is mondtam egy ötletet, hogy ne bolygassuk meg a rendszert, hogy kovácsnál kiválasztasz egy jót és akkor a többiek is megcsináltatják. S akkor az lenne a klántárgy.

Meg lehet ügyesen mindent szervezni nyílton is.


41. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-08-12 12:40:52
 ÚJ
>Azeth xDorl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 7
OOC üzenetek: 3
Sem a többi alatt mit értesz? Mert a kizárólag egy adott klánhoz köthető tárgyak megoldhatóak lennének ezek szerint. Bár azt hiszem, nem ugyan arról beszélünk:D
De pl. ha klánfórum helyett nyílt fórumon akarod megszervezni, a Ropogós Libacomb tolvaj és bandita testület tagjaként, hogy 32.-én megtámadjátok az Eretnek Fénylovagok karavánját, az előre láthatólag kudarcra lesz ítélve oO


1-20 , 21-40 , 41-60 , 55-74