Rel: igen, így már látnám értelmét. Akkor igazából ugyanabba a zsebbe mennének a füvek, mint a bájitalok, és a bájitalkezelés funkcióba raknék bele egy csomó új dolgot, amiből a kisebb bájitalokat ugyanúgy ki lehetne keverni. Ezzel viszont az a probléma, hogyha előlépnek játékszínesítő elemből valami olyanná, amit rendszerszinten is lehet használni, akkor be kell építenem egy olyat, mint a varázslatoknál vagy potiivásnál, hogyha valaki felhasznál egy füvet valami főzethez, vagy gyógyításhoz, akkor ki kell választani a legördülő menüből, és reagküldéskor a rendszer automatikusan beírja a reag végére. Ami amúgy nem baj az én oldalamról, csak extra nyűg azoknak, akik nem kevernek belőle potit, és korlátozza az egy reagban felhasználható füvek számát egyre. Míg most ugye mondhatja az illető, hogy kifőzött tizenöt elija csókja teát a reggel folyamán, és kész. Persze cserébe meg csinálhatnak belőle potit, szóval valamit valamiért, úgy gondolom.
Ksi, valami hasonlóra gondoltam én is, de mint fentebb is írtam, az nem igazán járható út, hogy valami félig játékszínesítő elem, félig rendszerszinten felhasználható dolog, ami előnyt ad. Ha rendszerszinten tud befolyni, akkor a kivezetést is minden esetben rednszerszintűvé tenném. Amit meg lejjebb leírtál az A pontban, az gyakorlatilag a bájitalkeverés kiegészítve új elemekkel és receptekkel. A B pont meg egy mesélő által vezetett kaland, erre nyilván volt is, van is, lesz is lehetőség.
Itt a valódi kérdés az, hogy szeretnétek-e megkeverni az állóvizet, és valamit, ami jelenleg működik valahogyan, teljesen új alapokra helyezni? Én személy szerint látom ebben a játéklehetőséget, de pl azok véleményére is kíváncsi lennék, akik aktívan használják most a füveket. Hogy vélekedtek arról, hogy innentől lenyíló menüben kéne kiválasztani, melyik füvet szeretnétek használni a reagban?