Pash: igen, jól látod a helyzetet, ezért kérdeztem leginkább azokat, akik jelenleg "rendeltetésszerűen" használják a füveket. Ez akkor négy különböző reag lenne. Ami nyilván nem jó, de a legördülő menü ugye nem ad lehetőséget arra, hogy két potit igyál meg, két varázslatot tolj el, és így nyilván több füvet sem tudnál felhasználni, pláne több különbözőt. Őszintén én erre új felületet nem szeretnék csinálni, a régibe meg csak ilyen kényelmetlenül férne bele. Ez szerintem jól rámutat arra is, hogy a gyógynövények felhasználási lehetőségei a végtelent súrolják, és ha most rendszerszintre átemelnénk, azzal szerintem pont azoknak adnánk egy pofont, akik eddig szépen kijátszották IC az ezzel kapcsolatos dolgokat. Nyilván lenne egy új réteg, az alkimisták, akik megrohamoznák a szántókat füvet szedni, de én jobban szeretem azt, ahogy most szépen ki vannak játszva a dolgok. Csak sajnos becsületkasszára sem rakhatom a dolgot, ha ténylegesen bájitalt lehetne keverni belőlük.
Ikta: ez az ötlet túl sok ajtót nyitna ki, és egyik sem jó. Egyrészt ugye bizonyos helyszíneken elérhetőek ezek a gyógyfüvek, a munkák meg nincsenek helyhez kötve, szóval a Pegában is megszedhetnéd magad cuccossal. Ami nem gáz, mert nyilván bármit lehet mondani, pl leesett egy platós teherautóról, tegnap gyűjtötted a szántókon stb., de egyszerűen nem érzem korrektnek, hogy egy átlagos nem füves reagért legyen fű a jutalmad rendszerszinten. Kb ezért vetettük el a gombos megoldást is.
Meg ha még helyhez is kötnénk a munkát, pl csak a szántókon lehet, meg egyéb ilyen indokoltabb helyszíneken, akkor meg a más játékokban felhalmozott munkapontokat lehetne odavinni, és felhasználni, miközben talán csak utazol A-ból B-be. Nem szeretném erre átváltani azt a rendszert, ami jelenleg van.
Összességében én egyre inkább úgy érzem, hogy ebből semmit nem tudunk úgy megvalósítani, hogy ne rúgjunk fel valami (egyébként jól működő dolgot) általa. (Hacsak nem csinálunk rá egy komplett új funkcionalitást/felületet, de ezt pedig nem érzem indokoltnak.)