Vegyük végig mi értelme a rangoknak:
Játékos: tudsz helyszínt átugrani, ami alapból nagy adottság a kezdő játékoshoz képest, de mivel a karit onnan indítod, ahonnan akarod, nem a főtérről, mint anno, így 3-5 reagon át nagy valószínűséggel nem kerülsz olyan helyzetbe, hogy a világ végére kelljen menned.
Haladó játékos: chatszoba megnyitása. Ahogy chaten is kifejtettem, én most regelek 5 multit 0 IC-vel, rákötöm, +5 chatszobám lehet a semmire. Nem akkora előny, de ennyi erővel akkor mindenki nyithatna már annyit, amennyit akar.
Tapasztalt játékos: a királyság tetőfoka, és éppen ezért nyilván kevés van. Na most ha minden tapasztalt rákötné minden multiját a tapasztaltra, és hirtelen lenne 100 tapasztalt, akkor odalenne az érzés. Meg egyáltalán milyen már egy 3 IC-s tapasztalt kari?
Meg egyébként nem 50 karival számolunk userenként, hanem inkább 5 darabbal. Tekintve hogy az ember nem regel minden nap új karit, így néhány alkalommal ki lehet bírni azt az 1-2 napot. Plusz ha van játékostársad is, akkor miért ne lehetne szépen párban/trióban satöbbi végigirkálni a helyszíneken.
Kifejezetten ellene szól a következő példa: a barátnőm elkezd lanázni, gőze sincs a játékról, viszont egyszerűség kedvéért ha pl egy háztartás/egy számítógép, rákapcsolom az én fő(ésegyetlen)karimra. És akkor hirtelen puff, 0 IC-s frpg-t sose látott személy haladó játékos.
Illetve kérdés, mi történne, ha egy ilyen karit 100 IC múlva meg lekapcsolnék? Akkor visszazuhanna kezdő játékos rangra, esetleg maradna az aktuális rangon? Mert az első verzió elég vicces, a második meg ugye nem kevés visszaélésre adna lehetőséget.