Alapvetően szerintem nincs baj azzal, ha egyfajta akár kezdeti, akár a karakter célja miatti örökös biztonsági burokban vannak a szelídek. Gyakorlatilag a többiek játékába nem avatkozhatnak bele komolyabban, míg az övékbe sem avatkozhat más játékos (legfeljebb mesélő). Ahol ez gond, ott pedig a PvP zóna feloldja a korlátozásokat, vagy nem mehetnek be (klánhelyszín).
A játékstílus hirtelen átállításának kihasználását csúnyán büntetem, ilyennel még nem találkoztam az elmúlt fél évben kb.
Az egyetlen gond tényleg ott lehet, hogy a szelíd játékos nem kell, hogy engedélyt kérjen ahhoz, hogy a játékodba csatlakozzon. Szerintem ez egy reális módosítás lenne. Így te mondhatsz rá nemet bármikor. Egyéb esetben pedig nem fordul elő olyan, hogy a vakmerő tolvaj csak úgy nézelődik az utcán és úgy dönt, hogy pont azt az arannyal telerakott nemest nem rabolja ki, mert szelíd (hiszen nincsenek egy játékban, játékba meg csak akkor kerülsz vele, ha te is úgy döntesz.)
"Mivel előre le kell beszélni a játékokat, ezért aki nem akar durva játékot folytatni, az nem játszik durva játékossal, gyakorlatilag szelíd maradhat."
Itt annyit tennék hozzá, hogy sehol sem kell magát a játékot előre lebeszélni, így simán csak lehet egy olyan kérdés, hogy "játszunk?" és nem tudhatod, hogy a másik mit tervez.
Végül pedig a szintezés burokban kérdése:
Szerintem jó, hogy van, főleg így, hogy van egy pár iszonyat erős régi játékosunk és az újak gyakorlatilag esélytelenek lennének bizonyos stílusú karakterekkel, ha azonnal ölhetőek lennének. Az, hogy ki mennyire lagymatag vagy izgalmas játékkal szintezi fel magát, az szerintem részletkérdés. Magát szivatja az, aki 400 reagon át csak piacozni jár.