AlapvetÅ‘en a sztori onnan indul, hogy eredetileg egy szál volt, és mindenféle második szál az idÅ‘nként felbukkanó random globálok kivételével (évente 1-2 jó esetben) egyértelműen tiltva volt. Majd mikor a staff nem tudott annyi globált produkálni, amennyit az egyre növekvÅ‘ játékoshalmaz pofátlanul követelt, egyfajta ragtapaszként megjelent a második szál olyan restrikciókkal, amelyek az én olvasatomban két dolgot céloztak meg: rendszerileg semmiféle hatást ne gyakorolhasson a második szál a fÅ‘száladra, és cselekményileg semmiféle hatást ne gyakoroljon a második szálad a fÅ‘száladra az emlékeiden kÃvül. Éveken át teszteltük, finomÃtottuk a szabályokat, és végül eljutottunk oda, amit ma láttok. Ezt azért Ãrom le, hogy lásd, hogy volt vele meló, és igazából nem is lett volna senkinek kötelezÅ‘ egy ilyen lehetÅ‘séget megadni a játékosoknak.
Véletlenül sem szeretnék több szálat olyan okokból, mint nehezebb menedzselhetÅ‘ség, követhetetlen idÅ‘vonal, full értelmetlen (ha beragadhatsz két szálon, akkor beragadhatsz öt szálon is), vannak egyéb alternatÃvák (új kari, pm-ben játszani valakivel, majd késÅ‘bb, mikor szabadulsz, beÃrni a játéktérre, ha és amennyiben addig nem változott semmi, ami a játékot érvénytelenÃtené).
Ez picit olyan, mintha végtelen benzint adnál valakinek, és azt mondanád, hogy tessék, most már életed végéig vezethetsz megszakÃtások nélkül. Csak ugye kell jogsi, gépjármű (ami soha nem romlik el, benzint eszik), néha kaja és mosdószünetet sem árt tartani... Közben meg véges mennyiségű benzinnel az egyetlen extra korlátozás, hogy néha meg kell állnod tankolni.