Kedves Kalandozók!
Lanawin pár napon belül 7 éves lesz, és mivel a hét a mesék száma, nem hagyhattam ki, hogy többedmagammal, egy szülinapi kalanddal ne rontsam az esemény színvonalát, fogadjátok szeretettel, remélem páran be is csatlakoztok a mókába.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arthenior város lakói több napja készülnek már az újévi ünnepségre, az idei főatrakció egy óriási torta lesz, mely a főtéri szökőkutat három lépés vastagságban fogja körbeérni. A cukrászok, pékek és szakácsok már éjfélkor elkezdik feldíszíteni a főteret, és kihordani darabjaiban a tortát műhelyükből, minden jól is megy, míg a gyertyákért felelős kukta halálra váltan át nem ad egy cetlit mesterének, aztán ő is rosszul lesz, és így tovább, mindenki, aki olvassa a cetlit, melyen a szörnyű tragédia sorai állnak.
"Lanawin népe!
Itt volt már az ideje, hogy balgaságotokért megfizessetek, fizessetek hétezer aranyat, és hét kasztváltós italt, és visszakapjátok a mágikus gyertyákat. :)
Kellemes ünneplést,
SzLKBSz"
Végül a cukrászok céhének vezetője hág a szökőkútra, és keserves szavakkal hirdeti ki a rémhírt.
-Kalandorok, harcosok, mágusok, semmirekellők, mindenki, ki lanawininak érzi magát! Szörnyű tragédia történt. A szerencse és gazdagság tortájáról a Sztereotip Lanawini Karakterek Bűnszervezete ellopta a mágusaink által oly sokáig bájolt gyertyákat. Ha ma éjfélig nem kerülnek vissza a tortára, az ünnepség i-jéről elveszik a pont, oda a termés, oda a jövő évi szerencse és gazdagság, kérlek titeket siessetek!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ha valaki komolyabban érdeklődik az esemény iránt, az a hamarosan megjelenő hírverőben találhat információkat a bűnszervezetről, és a gyertyákról. Ezek a fontosabb adatok itt, alant is olvashatóak az OC információkkal egyetemben:
Részvétel:
-Harmadik szálon, részleteket ld. Emphus hozzászólásában.
//Ez Emphus szerkesztése az üzenetben.//
Az eredmények bemutatása (Daidalos, Landa és Nyuszi mesélőknél):
-Ahol lehetséges IC, PMben jelezve a helyszínt és a reag sorszámát.
-Ahol nem lehetséges, ott PMben a vonatkozó infókat megadni nekem.
(A csalást 7777 arannyal büntetem [ha nincs annyid akkor is]!)
Az IC feladatokról tömören:
-A gyertyákról és elrablóikról nemsokára olvashattok. A cél ezeket az elrablókat felkutatni, lekenyerezni, megtéveszteni, legyőzni, és a gyertyát elvinni Arthenior főterére.
-Előre nem adunk segítséget, IC próbáld ki az ötletedet, aztán meglátjuk. Ha valamiben nem vagy biztos gondolj a 7es számra. :)
-A lentebb leírt NJKk a leírást (és az aznap éjfélkor a Hírverőben meghirdetett kiegészítést) teljes mértékig betartva, mozgathatóak. Egyszerre több játékban is létezhetnek, a jutalomért természetesen minket keressetek.
A jutalmakról:
-Minden gyertya megszerzése a megszerző(k)nek (Igen, össze kell fogni néha :O) valami apró, de hangulatos hatást biztosít.
-FŐNYEREMÉNY: Ha mind a hét gyertya megkerül, a lanawini munkák idén 7%kal többet fizetnek mindenkinek.
-A gyertyákat mindig az első teljesítő tudja elvinni, viszont a többiek sem maradnak hoppon, egy 7-es számmal ellátott a gyertya színével megegyező ing, zubbony, vagy köpeny a vigaszdíj.
A SzLKBSz tagjairól, legjellemzőbb tulajdonságaikról és az általuk elrabolt gyertyákról röviden:
-Az Iszákos:
Ez a karakter szenvedélyes ivó. Jómaga törpeként látott világot, de a törpénél is törpébbre itta magát életében. Most a Krenkataurban ül másnaposan, hét feje van, és mindegyik másféle italt szeret. Innen nem nehéz kitalálni hogyan lehetne elkérni tőle azt a piros gyertyát.
*Piros gyertya: A gyertya kissé dülöngélő lángja imádja az alkoholgőzt, így a láng mindig a legközelebbi csehóra mutat. Olvadt viaszát egy hordó vízzel elegyítve a legjobb törpe sör nyerhető.
-A Klánvezér:
A Klánvezérek Klánvezérére nem lehet azt mondani, nem érdemelte ki a nevet. Csaknem háromméter magas, szakállas óriás, aki fajtársaival ellentétben cseppet sem hallgatag. Minden Lanawinon létező klán az ő földjeit veszi igénybe, és most eljött az idő, hogy behajtsa a tartozásukat. A klánvezéreknek meg kell adóztatniuk saját alattvalóikat, hogy bizonyítsák rátermettségüket. A "klánvezérnek", ki a legbetarthatatlanabb határidővel adóztatja meg csapatának (és nem feltétlen klánjának) 7 tagját, az eseményhez illő kétjegyű összeggel, annak készséggel átadja a sárga gyertyát. Klánhelyszínéről nem jut ki információ, így jobb híján ott jelenik meg, ahol az adó utolsó részletét is beszedik.
*Sárga gyertya: Megszerzés után reagonként hét arany adót beszed kísérőitől, akit klánja tagjainak gondol, és a klánvezérek leghíresebb szállóigéit vágja fejükhöz. Leadáskor azonban meghálálva a törődést, és hozzájárul a klánmunkák ledolgozásához.
-A Tepós:
~Főldiekkel játszó
Égi tűnemény,
Istenségnek látszó
Csalfa, vak Remény!~
Azt hiszed utolérheted a tepóst? Na lássuk. Egyelőre mindig csak hűlt helyét, lábnyomát, vagy libbenő köpenyének szelét láthatod Ha hét reagból tudsz olyan messzire ugrani, mint senki más, minden bizonnyal elkaphatod, és elveheted tőle a zöld gyertyát.
*Zöld gyertya: Soha nem tudni, hogy éppen hol van, csak azt, hogy kinél. Emberek mondjuk feleslegesen hordják maguknál, de hátasaikat fáradhatatlanná teszi.
-A Tápmágus:
Ősz hajú, hosszú szakállú öregember. Szinte elveszne az utcák tömegében, ha nem tartana állandóan egy hatalmas táblát a kezében a következő felirattal: Ölhetsz, lophatsz! Csak a legképzettebb mákusokkal és alkímistákkal hajlandó szóbaállni Mágustoronybéli kis szobájában, így bizonyítanod kell, mielőtt a színe elé merészkednél. 7 különböző varázsital vagy 77 szintnyi varázslat az ára a kék gyertyának.
*Kék gyertya: Na ki ne szeretné a sütizáport minden varázslata után... Na ugye?
-Az OC huszár:
Az OC huszár ismertetőjegye, hogy "ma nem ér rá reagot írni", viszont a szólánc témát bombázza. Vigyázni kell ám vele, mert ezen jó tulajdonsága mellett iszonyatosan nyelvtanfüggő is. Hogy megszerezd az empbarna gyertyát, csupán elég hibát kell találnod (amit még nem jelzett a Hibajelzéseknél) az oldal szövegében, és több OC játékba kell írnod, mint ő.
*Empbarna gyertya: Den egy királylány :)
-A Pitypang
A Pitypangot elég könyű megismerni. Alakja tökéletes, ránézésre szelíd, és nagy szexuális érdeklődéssel bír. Na ilyen a szántófőldek Mágikus Pitypangja is, aki eltulajdonította a fehér gyertyát. Ha elég izgalmas dolgokat lát, és kíváncsisága kielégül, bizton nem lesz rest átadni a jutalmat. Persze a 18+ jeleneteket varázserejével átírja "pitypang"ra, "pitypangozásra" és egyebekre, miközben nem rest tanácsokat osztogatni a turbékolóknak. Megéri ez egyetlen fehér gyertyáért.
*Fehér gyertya: A gyertya szelíd, így erőszakkal elmozdítani nem lehet. Kellő kérlelésre azonban követi bármely játékost, ha az előre megbeszéltek szerint jár el. Ha láncra fűzik, viselője hét lépéses környezetében mindenki felszerelése pitypangba borul.
-A VP:
Mindenki találkozott már vele, ha csak futólag is. Mindig más alakban jelenik meg kedvétől függően; lehet aranyos, fehér nyuszi, de akár mogorva sötételf is. Az alakjai kifogyhatatlanok, most mégis tanítványokat keres, akiket végigvezethet azon a csodálatos, bannokkal és hisztivel szegélyezett úton, amit ő maga is végigjárt. Nem is kér mást cserébe, csak hogy dolgoztasd meg a staffot egy törlésért kiáltó, pontosan 7 szabályt megszegő reaggal, melyet a Vér(Pisti/Panni)kertbe küldesz (a reagot a biztonság kedvéért //Ne olvasd el, VP!// fejléccel is lássuk el!). Mindezt egy fekete gyertyáért.
*Fekete gyertya: Ez a gyertya bárkit 299 karakterben megölne, így csupán teremtői, az artheniori mágusok zárhatják be gyorsan, kik lesben várakoznak, hogy elkaphassák. Látványától a jelenlévő VP tanoncok egy kiválasztott fegyvere is VP látványra (és csak látványra) tesz szert.
Jó készülődést! Hozzuk össze azt a 7%os munkaemelést! ;)
Landa, Nyuszi, Daidalos
A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2017.02.21 21:33:55, a következő indokkal:
Részvételi fejléc pontosítás.