Kagan, mi a különbség aközött, ha a gödörben ülve tápolja fel magát, és aközött, ha eleve mondjuk táp kari állít be hozzátok olyan akcióval, amivel a gödörbe kéne kerülnie? Ha a másodikat is meg tudjátok oldani, az elsőt is meg kéne. Gondolom nem az alapján kerül a gödörbe vagy sem, esetleg akasztódik fel vagy megy rá kettő helyett öt karakter, mert látjátok, milyen tápos (legalábbis nem szabadna ilyennek lennie, mert OOC infó). Innentől kezdve gyakorlati különbség nincs a kettő között, mindkét esetben táp kari fog a gödörben csücsülni, és ennyi. Mindegy, hogy és miért lett táp IC és OC.
Amiről beszéltek, azok baromira egyedi esetek, és akként is kell őket kezelni. Nem lehet számtalan játéknak lenullázni a pontjait, mert van 1-2 alkalom, amikor esetleg talán van rá esély, hogy van arra valószínűség, hogy néha megtörténhet valami rossz, amit amúgy is le kéne tudni kezelni.
Korlát azért van, hogyha az egyik szálon meghal a karakter, akkor ne essen össze a semmiből egy fontos dolog közepén (pl. egy harc, vagy klánküldetés stb.), csak mert a másik szálon meghalt. Vagy lopnak tőle, másik szálon meg véletlenül épp akkor kell átadnia pénzt. Ráadásul technikailag is aggályos egy csomó minden (egyszerre két helyen legyen a karakter, városok között válthat így stb.). Nem, ezek a korlátozások nem véletlenül vannak így, és biztos, hogy maradni fognak, mert rengeteg problémát felvet a hiányuk, amik egy része technikailag is megoldhatatlan.