[Mágikus akadályverseny]
Ahol kissé megtörik a tér, s mintha selyemfüggöny lengedezne a szem előtt, egy zárt világnak tűnik. Egészen addig, míg a kacagó, s vidám, néha el-elszaladó tündérek a fátylat fel nem lebbentik, s végeláthatatlan tájon át, egy különlegesen képzett terület húzódik, a maga kissé mágiával, kissé a természet adta lehetőségekkel fűszerezett képében.
Olykor bohém, olykor verejtéket előcsaló, olykor csalfa, s olykor kacagtató pályára léphetnek a versenyzők, s apró, vékony hangú, ledér kikiáltó harsogja el különös szabályzatát:
- Csapatokban állhatnak rajthoz a versenyzők, s az indulást két tenyér közé illesztett fűszál repesztő hangja jelzi.
- Végy két feltüntetett varázst, s használd okosan, kreatívan, humorosan a három kiválóan felépített furfangos pályán.
- Összesen 3 alkalommal, azaz 3 körben kell így cselekedned 3-szor két-két-két varázslat alkalmazásával.
- A cél egyszerű: juss át, a lehető legkreatívabban, a lehető legviccesebben, a lehető legokosabban.
Egy reagkör: 3-5 napos, így van idő némi gondolkodásra.
A versenyen, minden fordulóban, azaz 2 alkalommal, a jelentkezők számától függően folyamatosan hullanak ki a megítélés szerint gyengébbek, bár nem te döntesz, de jelezd "Tetszik"-kel, ha valaki megoldása nagyon megtetszett. A végső próbán, a harmadik pályán csupán három szerzet mérkőzik meg egymással, s csak egy maradhat... mármint nyerheti a mérkőzést.
Az alábbi listán jelentkezhettek, folyamatosan hozzáírva, új hozzászólással:
Mágikus akadályverseny (MÁK):
-
-
-
-
-
A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2019.06.26 15:35:01