Nem csonkolás, lévén nem fog hiányozni egy testrésze sem tőle.
Fel lehet számolni a hatást => teljesen egyértelműen és logikusan nem lehet maradandó.
Viszont halálosnak halálos kimenetelű lehet, ezért erre ki fogok találni valamit. Valószínűleg azt, hogy a szelíd vére ugyan úgy áldozható, a lelke ugyan úgy az oltárhoz kötődik, viszont az oltár elpusztulásakor az a karakter nem hal meg.
De egyébként ez másodlagos, lévén ha PvP zóna lesz, akkor nem megy oda egyszerűen a szelíd játékos, aminek a következménye annyi, mintha nem lenne PvP zóna. Kész.
@Taitos: ismét megkérlek, hogy alaposan olvasd el a játékstílusra vonatkozó részeket, ugyanis ezt írod:
"Nem nevezném PvPnek azt, ha csak az ő hozzájárulásával lehet bárhogyan is ártani egy karakternek"
Amivel implikálod, hogy egy játékosnak, legyen szelíd vagy megfontolt, jelezned kéne előre, hogy te a karaktereddel ártanál neki. De ez nem így van, és soha nem is volt így. A _játékkezdeményezést_ kell lebeszélni vele, és nem azt, ami utána a játékban történni fog. Soha nem volt kérés vagy elvárás, hogy a másik tudja, hogy te milyen célból játszanál vele. Az egyetlen kitétel, hogy magának a játéknak a tényét, beszéld le vele OC. Ami lehet annyi is, hogy "szia, akarsz játszani velem?", "Igen." - és kész is.
A PvP zóna nem lehetőséget több vérengzésre, maximum több JK célpontra, ha véletlenül arra kószálnak (szelíd nem fog). A kettő élesen elkülönül. Az egyik egy IC megnyilvánulás, a másik egy OC szabály, és ezeket így is kell kezelni. Nem szabad egybemosni a kettőt.
A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.12.05 19:52:06