OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Segítség >>
Varázslás
<< Előző oldal - Mostani oldal: 12 (221. - 240. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

240. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 19:46:25
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nem csonkolás, lévén nem fog hiányozni egy testrésze sem tőle.

Fel lehet számolni a hatást => teljesen egyértelműen és logikusan nem lehet maradandó.

Viszont halálosnak halálos kimenetelű lehet, ezért erre ki fogok találni valamit. Valószínűleg azt, hogy a szelíd vére ugyan úgy áldozható, a lelke ugyan úgy az oltárhoz kötődik, viszont az oltár elpusztulásakor az a karakter nem hal meg.

De egyébként ez másodlagos, lévén ha PvP zóna lesz, akkor nem megy oda egyszerűen a szelíd játékos, aminek a következménye annyi, mintha nem lenne PvP zóna. Kész.

@Taitos: ismét megkérlek, hogy alaposan olvasd el a játékstílusra vonatkozó részeket, ugyanis ezt írod:

"Nem nevezném PvPnek azt, ha csak az ő hozzájárulásával lehet bárhogyan is ártani egy karakternek"

Amivel implikálod, hogy egy játékosnak, legyen szelíd vagy megfontolt, jelezned kéne előre, hogy te a karaktereddel ártanál neki. De ez nem így van, és soha nem is volt így. A _játékkezdeményezést_ kell lebeszélni vele, és nem azt, ami utána a játékban történni fog. Soha nem volt kérés vagy elvárás, hogy a másik tudja, hogy te milyen célból játszanál vele. Az egyetlen kitétel, hogy magának a játéknak a tényét, beszéld le vele OC. Ami lehet annyi is, hogy "szia, akarsz játszani velem?", "Igen." - és kész is.

A PvP zóna nem lehetőséget több vérengzésre, maximum több JK célpontra, ha véletlenül arra kószálnak (szelíd nem fog). A kettő élesen elkülönül. Az egyik egy IC megnyilvánulás, a másik egy OC szabály, és ezeket így is kell kezelni. Nem szabad egybemosni a kettőt.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.12.05 19:52:06


239. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 19:44:10
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
"A szelíd játékos irányába való játékkezdeményezést valamilyen OOC csatornán (pl. privát üzenet) előre le kell beszélni, spontán játék nem lehetséges velük.

A megfontolt játékos irányába való játékkezdeményezést valamilyen OOC csatornán (pl. privát üzenet) előre le kell beszélni, kivéve a következő kettő esetet: megtorlás, [...] tolvajlás
"

Nem nevezném PvPnek azt, ha csak az ő hozzájárulásával lehet bárhogyan is ártani egy karakternek (gyakorlatilag nem PvP, mert nem egymás ellen, hanem egymással karöltve egyeztetitek le a dolgokat, ha azt mondja nem akar, akkor nem kell neki, és nyilván senki se akarja, hogy ártsanak neki).

Jól látom a helyzetet, ugye, ezen kívül másképp nem lehet ártani a nem vakmerő karaktereknek?

Ezért írtam a fejlesztésekbe is, mert reméltem, hogy ezen a helyzeten lehet lazítani, de akkor majd max nem a kieső, vallási helyszínen (ahol egyébként logikusan szabadon lehetne vérengzeni) lesznek a komolyabb áldozatok, hanem a kikötőben, ahol lényegesen egyszerűbb összehozni. Ez persze mind csak elmélkedés még a megvalósulás előtt, nyilván aki akar talál módot mindig, nyilván nem kell messzire menni, hogy valaki beleegyezzen egy feláldozásba...

Köszi a választ!

A hozzászólás írója (Taitos, a Zöldfülű) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.12.05 19:45:11


238. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 19:29:25
 ÚJ
>Amyccha Bottahrie avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 349
OOC üzenetek: 43
Ezzel vitatkoznék:

1. szint: Véráldozat: A varázsló egy Sötétség Oltáron véráldozatot mutat be, melynek hatására, ha elég erős lélek vérét áldozta fel, az oltár szintje eggyel növekszik. A vérnek értelmes élőlényből kell származzon (Játékos Karakter, vagy azt kiváltó, mesélő által mozgatott karakterek), akiből frissen nyerik ki, helyben, továbbá szintenként egyre erősebb élőlény vérének a feláldozása szükséges (10 + 2*[az oltár jelenlegi szintje] értéknyi tulajdonsággal kell minimum rendelkezzen, ahol a nagyon rossz 0, a legendás pedig 6). Ha a lény, akiből a vér származik, a folyamatban meghal, a varázsló annyi sötétség pontot kap, ahányadik szintű lett az oltár. Ha túléli, akkor a lény kapja ezeket a sötétség pontokat, és a lelke végérvényesen hozzákötődik az oltárhoz. A varázsló a saját vérét is feláldozhatja. Csak olyan lény vére áldozható, aminek a lelke nincs oltárhoz kötve.

Csak ezt az első szintű varázslást tekintve, és ezt a részt kiemelve:

"Ha túléli, akkor a lény kapja ezeket a sötétség pontokat, és a lelke végérvényesen hozzákötődik az oltárhoz."

Szerintem az maradandó és igencsak durva sérülés, ha valakinek a lelkét a saját akarata ellenére rajta kívül álló dologhoz, pl. egy sötétség oltárához kötik.
Ez egyfajta csonkolása a JK-nak.
A JK lelke ugyanúgy része, mint a karja, szerintem.

A kérdés akkor: Csonkolásnak és maradandó sérülésnek számít-e, ha JK-nak a lelkét, vagy lelkének egy részét a JK akarat ellenére elveszik, elrabolják, rajta kívül álló tárgyhoz kötik?




237. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 19:05:43
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Áthelyeztem ide a hozzászólásokat, mert ez egy kérdés, nem egy fejlesztési ötlet.

Kérlek nézzetek utána a szabályzatban a játékstílusok résznek. Gyakorlatilag minden vakmerő és megfontolt stílusú karakter áldozható, és még a szelídeknek is feláldozható a vére, hisz azzal nem okozol sem maradandó, se csonkolt, se halálos sebesülést.

A PvP avagy veszélyes zónának alapvetően nincs köze a "gonoszkodáshoz", ez nem előfeltétele annak, hogy más karaktereknek kárt lehessen okozni.

A vérkert a kikötőtől kissé kijjebb esik, alapvetően vallásos hely, és nem tartozik a kikötőben dúló alvilági harcok felügyelete alá / hatáskörébe, így nem kifejezetten PvP helyszín. Alapvetően minden helyszínen lehetséges a PvP játék, ezt ne tessék elfelejteni.


236. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 18:59:34
 ÚJ
>Amyccha Bottahrie avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 349
OOC üzenetek: 43
Sehogy. :P
Ez is épp nekem jutott eszembe, aki nem akarok ártatlant áldozni.


235. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 18:55:03
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
Üdv, mint a cím is mutatja...
Hogy áldozunk ártatlanokat, ha nem lehet gonoszkodni arra?


234. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 16:11:45
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Valószínűleg együtt fog a kettő visszatérni.


233. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-05 16:05:21
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
A végleges módosítások és az ötletelés lezárultáig elképzelhető, hogy csonkán visszatér a mágiatanulás, vagy az majd csak teljes egészként fog?




232. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-26 14:48:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Taitos: Nem tud átmenni. Ahogy bemenni sem tud a barlangba.

@Amyccha: Azt kell nézni, amit le van írva, nem az, ami nincs. Az sincs odaírva, hogy mind erdőben, hegyen, völgyben, tavon, folyón, mezőn, szántóföldön, városban, épületben, azon kívül stb. lehet használni, mégsem merül fel benned a kérdés, hogy csak erdőben lehet-e. Ha nincs leírva, hogy milyen régi sérülésre lehet használni, akkor bármilyen régire lehet.


231. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-26 13:18:03
 ÚJ
>Amyccha Bottahrie avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 349
OOC üzenetek: 43
A kérdésem: A Gyík ereje varázslatnál számít-e, hogy a csóró célpont mikor vesztette el a testrészét? Van-e időkorlát (leírva nincs), vagy ez IC akkor tetszőlegesen régi sérülésre használható?

Ugyanez a kérdésem a Gyógyír varázslattal kapcsolatban.


230. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-26 12:53:23
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
Itt felmerül a torlaszolás kérdése, ha pl az egyik fele egy mezőn van, ott bemegy rajta egy szekér, a kijárat pedig egy 1*1mes barlangba vezet, akkor mi történik? Nem tud átmenni rajta, vagy valami borzalmas paradoxon, amit IC kell kipróbálni de tuti megbánom?


229. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-26 11:25:00
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Mivel nem egy felépített, fizikai kapu lett térkapuvá alakítva, hanem önmagában létező dolgokról van szó, azt mondanám, olyan nagy, amilyen nagyra épp szükség van.

Mágia/fény nem megy át rajta, fizikai dolgok igen (tekintsünk el a fény részben részecske mivoltától), tehát ha egy nyilat átlősz (ő az "utazó"), ugyan az történik vele, mint bárkivel, aki átlép rajta. Igen, megy tovább előre, változatlan sebességgel.


228. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-26 08:43:59
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217
Térkapuról kérdeznék:

A kapuk méretét a varázsló határozza meg reális kereteken belül (pl csapóajtótól megrakott szekér/elefánt méretig) ezek egy varázsló hálózatában csak egy méretűek lehetnek?
Ha nem, mi van akkor ha az elefánt bejáraton bemegy egy elefánt, de csapóajtós kijárathoz ér?
Ha átlövök rajta egy nyilat, azzal mi történik? Megy tovább, mintha az útjában az a két síkrész egy helyen lett volna?
Ha igen felvetül az a kérdés, hogy mágia áthat-e rajta, illetve a fény hogy jön át rajta?
Logikusan úgy érzem, ezek ilyen egyirányú dolgok, de nem vagyok benne biztos.


227. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-26 00:11:31
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Morwon: Utóbbi, pontosabban még 99 beírást kell tenned, hogy csinálj egy újat. De ez valószínűleg változni fog a sötétség oltárhoz való lélek-hozzákötéstől és a véráldozatok menetétől, a sötétség pontok megszerzésétől.


226. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-25 23:50:01
 ÚJ
>Morwon Loree Dedion avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 861
OOC üzenetek: 1429
Vér és halál: 1. szint: Véráldozat:

"Egy varázsló száz hozzászólásonként egy oltárt hozhat létre, de akármennyit fejleszthet."

Tehát, ha van kétszáz hozzászólásom, mikor az elsőt létrehozom, akkor a következő hozzászólásban már csinálhatom is a másodikat, VAGY akkor hiába van már 200, írnom kell utána 100-at, hogy csinálhassam a következőt?

M


225. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-25 18:33:59
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Igen, a varázsló kezénél/a varázsló előtt közvetlenül.


224. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-25 17:31:15
 ÚJ
>Grawok Hifeti [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 14
6. szintű tűzvarázslat- Tűzgomoly

A lángok hol keletkeznek? Leírás alapján azt gyanítható, hogy a varázsló kezénél, de mivel nem mondja ki konkrétan, ezért inkább megkérdezem.



223. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-25 01:14:03
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Dognor:

Tanok: kidolgozás alatt. Illetve inkább megfogalmazás alatt.

***

"Mi a helyzet azokkal a karakterekkel akik papok vagy ahhoz hasonlók. Ők ha tanulnak mágiát akkor csakis elementális mágiát tanulhatnak vagy egyáltalán az ő isteneikkel és hasonlóikkal mi van? Mert láttam már az oldalon szellemjárót, druidát(mármint valami természetvallású valamit), paplovagot, papot és szerzetest is. Az ő vallásuk valós vagy el van fogadva vagy mi?"

Minden karakter abban hisz, amiben akar. De ez azon kívül, hogy ő hisz benne, sehol nem jelent semmit, és sehol nem jelenik meg. Mint játékos tudod, hogy ez a három istenség van. A karakter gondolhatja másképp. Ez eddig is így volt, és sehol semmit nem írtam arról, hogy bármiben is változna.
Amúgy elementáris, nem elementális.

***

Halál-bélyeg: mi a kérdésed? Gondolom azért írtál a segítség fórumba, mert valamit nem értesz, és nem azért, mert ötletet vagy véleményt fejtenél ki.
Amúgy a leírásodban több önellentmondás és objektívan hamis állítás/ferdítés van. Kérlek, hogy gondold át a dolgokat, mielőtt nagy mellel leírod és a gondolatmeneted alapjául veszed. Pl. implikálod, hogy kivédhetetlen (hamis); azonnali halált jelent (hamis); és hogy a puszta közepéről (ami fel van térképezve nyilván) egy hét lenne visszaérni egy oltárhoz (hamis, még csak hetek sincsenek a világban, annyira hamis, de ha lennének is hamis lenne); ezen kívül lejön az is a hozzászólásodból, hogy olyan alapvető dologgal nem vagy tisztában, mint pl., hogy egy kört a példádban át kéne váltani fél órára, így a 20 kör 10 óra; vagy hogy a vp pontosan mit jelent. Persze, ha mindenféle nem létező dolgot beképzelünk a varázslatok mellé, akkor valóban túl táposak is lehetnek, de ez nem a varázslat hibája.
Ez nem vitaindítás. Ha ötleted van, akkor a fejlesztés témába írd; ha kérdésed van, ide; ha egyik sincs, akkor ne írj semmit sehova.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.11.25 01:14:55


222. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-24 23:49:10
 ÚJ
>Dongnor Arsenor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 424
OOC üzenetek: 100
Engem érdekelne, hogy milyen tanaik vannak ezeknek az isteneknek. Jó lenne valami leírás róluk. Olvastam a hírverőt tudom, hogy van egy aki kijelentette magáról, hogy jó, egy amelyik meglóbálta a krekantaurt és hisztizett a jóval és egy aki gonosz és ezért mindent el akar pusztítani.
Ha tudnám a tanaikat vagy filozófiájukat vagy mit követelnek meg a híveiktől(Mert az le volt írva, hogy van valami minimális szabályozás ha csak egy istent követsz.)akkor kicsit könnyebb lenne egyrészt eldöntenem a karakterem jelleme alapján, hogy milyen varázsló másrészt a kijátszás szempontjából is hasznos volna.

Mi a helyzet azokkal a karakterekkel akik papok vagy ahhoz hasonlók. Ők ha tanulnak mágiát akkor csakis elementális mágiát tanulhatnak vagy egyáltalán az ő isteneikkel és hasonlóikkal mi van? Mert láttam már az oldalon szellemjárót, druidát(mármint valami természetvallású valamit), paplovagot, papot és szerzetest is. Az ő vallásuk valós vagy el van fogadva vagy mi?

Végül ez a halálbélyeg szerintem is ebben a formában túl vp. Kimondom, hogy meghalsz és hacsak nem mész egy oltár közelébe meg is halsz. A többi mágiaág esetében is magas szinten veszélyes varázslatok vannak, de azért kivédhetetlen cucc nincs és ott is a legsúlyosabban okozható sebzések sem azonnal halálosak csak maradandó és kezelés nélkül halálos. Legalább ha akkor is eltűnne ha meghalna a varázsló aki létrehozta még az is jobb lenne ennél. A puszta közepén rád teszem a jelet még utolsó erőmmel és nem tudsz ellene semmit tenni. Már ha nincs a semmi közepén véletlenül egy oltár vagy egy térkapu ami egy oltárhoz visz vagy nem mondod azt, hogy akkor húsz kör alatt a karakterem az egy hetes utat vissza a legközelebbi oltárig megtette nem tudsz mit tenni csak könyörögni a varázslónak, hogy vegye le, de ha nem teszi meg akkor azon kívül, hogy dühös leszel és megölöd a varázslót nem tehetsz semmit. Ez sem javít már a helyzeteden. Szóval szerintem így ebben a formában ez a varázslat túl vp.


221. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-24 22:27:51
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Grem: 5 mana igen. A fény és sötétség pont bővebben oda van írva a varázslathoz, nincs kijelölve, hogy mennyibe kerül, mert attól függ mit akarsz. Lehet kétszáz fény és hat sötétség pont is.
Kiépíthető teljes hálózat, ez le van írva a varázslat szövegében is, kérlek, hogy máskor alaposabban olvasd el, mielőtt kérdezel. Nem szűnik meg a kapu.
A feltárás varázslat nem tudom hogy jön ide. Annak ehhez semmi köze. Ezek a kapuk sem mágiával, sem fizikai eszközzel nincsenek lezárva.

@Nestar: A hozzászólásodnak az égvilágon semmi értelme. Adva lett egy magyarázat, a varázslat pedig nyilvánvalóan át lesz fogalmazva/ki lesz egészítve a felvetett dolgokkal kapcsolatban, ahol indokoltnak látom.

@Aoneer: "Ha valaki feláldozza saját életét egy oltáron akkor ki kapja a fény/sötétség pontokat? Egy halott ugye nem sokat kezdhet már vele." - nem értem a kérdést. Szerintem kevered a szezont a fazonnal, kérlek, hogy olvasd el alaposan, hogy hogy lehet elpusztítani a fény és sötétség oltárokat, illetve, hogy pontosan miért is jár fény vagy sötétség pont. A szó szerinti válasz: senki nem.

"Illetve az sem tiszta, hogy a szint nullára csökkentése esetén, amit legkönnyebben egy hívő imáival lehet megoldani, ki kapja meg a pontokat?" - ismét nem értem a kérdést. Kérlek olvasd el, hogy hogy lehet fény és sötétség pontokat szerezni. A szó szerinti válasz: senki nem.

Ezen kérdésed utáni két mondat szintén azt mutatja, nem nézted meg elég alaposan a leírásokat.

"Az is érdekelne, hogy ha mondjuk felvisznek egy áldozatot a sötét oltárra kivégzésre, de az szétveri a saját fejét a kőlapon akkor az oltár elpusztul e?"

Az előző hozzászólásom neked szóló részében egész konkrétan leírtam erre a választ. Kérlek, hogy alaposabban olvasd el. Ha nem olvasd el elég alaposan a neked írt dolgokat, teljesen fölösleges bármire is válaszolnom.

"Illetve a mágus önáldozata is kérdéseket von maga után."

Akkor tedd fel, amiket nem értesz. Az én meglátásom szerint minden önáldozat le van fedve a varázslatok és oltárok leírásában.

"Továbbá kérdés, mi történik akkor amikor két oltár hatásköre összeér? Ez érthető úgy, hogy egy ellenséges oltár közelében létrehozza valaki a sajátját és annak a fejlesztésével végül ráborult a hatásköre a másikra."

Csak a fény oltárának van hatásköre, így nem értelmezhető, hogy mit nevezel két ellenséges oltár hatáskörének. Ismét kérlek az alaposabb olvasásra.

"Illetve ha mondjuk valaki összehoz egy "mozgó szentélyt" és azt egy sötét oltár közelébe viszi akkor az miként hat a sötétségoltárra?"

Nincs mozgó szentély. Se mozgó oltár. Ezt majd pontosítom. Az oltárok helye fix.




1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 328-347