És újra én, a változatosság kedvéért újra a mesterkard áldásával, no meg az életre keltéssel.
Olvastam, hogy a kard megszemélyesÃtéséhez mesélÅ‘ kell. De miért? Mert azt értem, hogy hát NJK, meg hogy a veszélyre figyelmeztet, ha látja azt, de én speciel egy vÃgjátékszerű barátságra gondoltam egy bicskanyitogató stÃlusú kard, és rövid türelmű gazdája között. És gondolom kevés mesélÅ‘ kötelezÅ‘dne el egy életre szóló játékban, ahol minden egyes reagomra reagolnia kell, és nekem se lenne jó, ha én várnék rá egy esetleges nyaralás során.
Nos, visszatérve a villámcsapáshoz, vagy akármi varázslathoz. Ezek mind 100%-os eséllyel jönnek létre? Szóval ha valakit jól megcsapok a kardommal, tutibiztos, hogy abba beleüt a ménykű, vagy fenékre esik? Ha pedig erre a válasz az, hogy mesélÅ‘ kell hozzá, akkor az én kérdésem az, hogy esetleg lefuthatom-e ezt én kockagurÃtóval? Hiszen ott csalni sem nagyon lehet, minden nyilván van tartva. A számolását még csak tervezem, hiszen az is lehet, hogy a biztos lesz a válaszod.
És esetleg olyan is lehet, hogy én nem akarom, hogy aktiválódjon a varázslat? Szóval valakivel csak gyakorlok, és hiába gyengén lendÃtem meg, ha nincs beleszólásom, akkor szegényt telibe kapja a villám. Vagyis dönthetek arról, hogy a varázslat aktiválódjon-e?
Most összevegyÃtem a kettÅ‘t: Ha van mesterkard áldása és életre keltés is a kardomon, és én éppen haragban vagyok a kis barátommal, bekövetkezhet az, hogy egy harchelyzetben pusztán trollkodásból nem aktiválja a varázslatot. Hiszen Å‘ a kard, benne van a mágia, szóval gondolom Å‘ irányÃtja ilyenkor a dolgokat.